quote:Op maandag 2 november 2009 10:04 schreef Rbhp het volgende:
Vraagje, en misschien is het al behandeld. Ik ren normaal gesproken op de baan, en op gras en gravel (voetbal en tennis). Gisteren heb ik sinds hele lange tijd weer gelopen op een loopband en na 30 minuten was mijn rechterkuit zo stijf als de *&^&*, ik kon niet eens meer mijn voet richting lichaam trekken. Dit heb ik nooit als ik gewoon op de baan ren, iemand die hier ook last van heeft en weet waar dit eventueel aan ligt?
enquote:Op maandag 2 november 2009 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Klinkt als overbelasting van een pees door de duur en hardheid van de ondergrond, maar ja, zou het niet zeker weten.
Kan trouwens wel even in de OP vermeld worden voortaan: een hoeveelheidlinks naar sites met uitleg over blessures enzo, want de meeste vragen hier gaan altijd over dat soort dingen, alsof het hier vol zit met fysiotherapeuten.
Maybe zo nog even lopen.
quote:Op maandag 2 november 2009 22:09 schreef Asics-DS het volgende:
[..]
1:08 is de tijd van mn pa. Ik zelf liep 1:18 (2e wedstrijd toentertijd). Terugvallen op Start2Run is heel eenvoudig: ga wielrennen. Je krijgt een dijk van een conditie, zeker als je wedstrijden rijd, maar je loopspiertjes worden nogal zwak. Ik loop nu echt met zo'nuitdrukking op mn gezicht als ik loop, want van zulke korte loopjes haal ik geen voldoening.
Gewoon het einddoel in mn hoofd houden en niet meer dan 10% per week opbouwen.
Had hem zo van de wiki gehaald.quote:Op dinsdag 3 november 2009 09:53 schreef ForrestX het volgende:
[mierenneukmode]Volgens mij heb je de oude OP gebruikt...tijden etc uit Deel 35 waren up-to-date. Wellicht edit copy/paste?[/mierenneukmode]
EIgenlijk bedoelt als TVP..
Enkeltje gaat de goede kant op...nog rust tot zondag en dan kijken of ik mezelf weer up-to-spec kan krijgen voor de 7Heuvelen...
Idemquote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef Jojogirl het volgende:
*meld*![]()
MOrgenavond weer lopen, want vanavond even echt geen zin. Ben ook lekker verkouden, dus ga straks maar eens vroeg slapen.
Thanks, beter!quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Had hem zo van de wiki gehaald.
[Aangepast]
Zo zou het moeten zijn dan, alleen de tijden van de Dam tot Dam stonden er in het vorige deel ook niet in..
Mooie OP is geen must natuurlijk, maar wel leuk...quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:43 schreef dyna18 het volgende:
Wel lastig als iedereen de OP zelf moet gaan bijhouden. Hoe weet je dan wie er niet meer actief zijn?
Kan je ze niet kopiëren uit je vorige OP en dan in de Wiki zetten, dan kan ik ze ook in deze OP gebruiken. ?quote:
Jee, wat gaan deze topics snel! Dat even terzijde.quote:Op maandag 2 november 2009 21:20 schreef Asics-DS het volgende:
Lang geleden dat ik hier gepost heb, maar we lopen weer. Een paar jaar terug hard getraind nadat ik als voetballertje leuke resultaten liep (57:15 op 10 Mijl en 1:18 op de halve). Vervolgens keihard trainen = blessure. Door die blessure bij het wielrennen beland. Daar ook mooie wedstrijden gereden en nog Topsport status voor gekregen.
Nu ga ik geneeskunde studeren en is de tijd er niet om zoveel te fietsen als ik nu doe. Dus: lopen. Naja, 'lopen' want ik ben bezig met Start2Run.
Ik voel me echt een idioot als ik blokjes van 1 minuut loop en dan weer wandel. Ik blijf 't toch doen want ik wil overbelastingblessures voorkomen. Die gooiden 2 jaar terug ook roet in 't eten.
Doelen zijn nog altijd de tijden van mn pa verbeteren (1:08 op de halve o.a.) en de halve marathon in mn oude dorpje winnen in 2010 haha![]()
Anyway: ik loop weer
quote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef Jojogirl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Mag ik er ook bijquote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef Jojogirl het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jamaar jij lurkt hier alleen maar zeg je net..quote:Op woensdag 4 november 2009 10:33 schreef caspervc het volgende:
[..]
Mag ik er ook bij[ afbeelding ]
Je vergeet de belangrijkste!quote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef Jojogirl het volgende:
Idd, dat wel, voor de nuttige tips, maar ik loop wel 3x per week.... Alleen niet de über afstanden, maar de Evy lessenquote:Op woensdag 4 november 2009 10:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jamaar jij lurkt hier alleen maar zeg je net..
Nou vooruit, je staat erinquote:Op woensdag 4 november 2009 13:41 schreef caspervc het volgende:
[..]
Idd, dat wel, voor de nuttige tips, maar ik loop wel 3x per week.... Alleen niet de über afstanden, maar de Evy lessen
Ik kan hier op mijn werk niet alle Usericons zien, als ik thuis ben zal ik hem compleet makenquote:Op woensdag 4 november 2009 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
Die 2 die ik vergeten was die waren in een erg afwijkende maat en zouden de hele lay-out vertiefen. Vandaar dat ik ze weggelaten had
Mijn ervaring is dat verkoudheid niet echt een negatief effect op het lopen heeft bij mij.. Sterker nog, mijn verstopte neus en ademhaling zijn vaak juist weer prima als ik een tijdje bezig ben. Ik weet niet hoe dit bij anderen zit?quote:Op dinsdag 3 november 2009 19:20 schreef Jojogirl het volgende:
*meld*![]()
MOrgenavond weer lopen, want vanavond even echt geen zin. Ben ook lekker verkouden, dus ga straks maar eens vroeg slapen.
Goeie insteek, en inderdaad een goede manier om te zien of je vooruit gaatquote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef AncientSound het volgende:
Er is geschiedenis geschreven... ik heb hardgelopen. Ik ben een absolute niet-sporter (behalve wintersport) maar kreeg van mijn zanglerares te horen dat ik echt wat meer conditie en kracht moest opbouwen. Joggen was goed, volgens haar, en ik zou in een paar weken al verschil merken. Dus zodoende.
Het viel me eigenlijk best mee. Ik ben niet zo lang weggeweest, ongeveer een half uur (buurjongetje: ben je nu al weer terug?). En ik moet af en toe wel even een stukje wandelen tussendoor. Maar voor mijn gevoel heb ik me precies genoeg ingespannen. Nu heb ik het plan opgevat 3 keer in de week een half uurtje te gaan lopen: dinsdagochtend, vrijdagochtend en zondagavond. Eerst steeds maar hetzelfde rondje, zodat ik een beetje kan merken of ik vooruit ga.
Zou dat wat zijn?
Dat dus + hoofdpijnquote:Op woensdag 4 november 2009 21:21 schreef computergirl het volgende:
hoi.....vanavond niet gelopen want hartstikke onweer en regen hiero (gewoon smoes natuurlijk)
Zaterdag wordt het ook al bagger weer
Duathlon/Triatlon lijkt me echt fantastisch, maar dan loop ik weer tegen 't probleem aan dat ik minder tijd heb om te trainen. 10/15 uur moet haalbaar zijn, maar dat betekend wel dat ik soms 's morgens en/of 's avonds moet trainen. Met lopen kan dat perfect, maar met fietsen werkt dat wat minder goed. Wil ik overigens weer op niveau lopen zal ik ook aan die 15 uur gaan komen (incl. sportschool etc.)quote:Op woensdag 4 november 2009 08:32 schreef e-runner het volgende:
[..]
Jee, wat gaan deze topics snel! Dat even terzijde.
Je klinkt als iemand die ook erg goed op de duathlon zou zijn. Dat opbouwen dat kost toch wel weer wat tijd. Ik heb dat zelf gemerkt nadat ik jaren gestopt was. De tijden die ik vroeger liep haal ik nog altijd niet.
Maar goed, bij jou zit er maar 2 jaar tussen dus dat valt mee.
Mooi streven die 1.08, de loop genen heb je blijkbaar van je pa meegekregen.
Ik geloof dat dat door de late inschrijving komt. Start zelf in geel.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef ForrestX het volgende:
Ik start in een by-pass vak...iemand enig idee wat dat is en waarom?
Wellicht met mijn streeftijd of late inschrijving?
Veel succes. Je zou bijv. de mp3's van Evy kunne gebruiken.quote:Op woensdag 4 november 2009 16:50 schreef AncientSound het volgende:
Er is geschiedenis geschreven... ik heb hardgelopen. Ik ben een absolute niet-sporter (behalve wintersport) maar kreeg van mijn zanglerares te horen dat ik echt wat meer conditie en kracht moest opbouwen. Joggen was goed, volgens haar, en ik zou in een paar weken al verschil merken. Dus zodoende.
Het viel me eigenlijk best mee. Ik ben niet zo lang weggeweest, ongeveer een half uur (buurjongetje: ben je nu al weer terug?). En ik moet af en toe wel even een stukje wandelen tussendoor. Maar voor mijn gevoel heb ik me precies genoeg ingespannen. Nu heb ik het plan opgevat 3 keer in de week een half uurtje te gaan lopen: dinsdagochtend, vrijdagochtend en zondagavond. Eerst steeds maar hetzelfde rondje, zodat ik een beetje kan merken of ik vooruit ga.
Zou dat wat zijn?
Heeft met je streeftijd te maken en het parcours (start/finish locatie). De wereldtoppers lopen namelijk de 15 kilometer in zo'n 42/43 minuten (dan is Bekele dus weer terug bij de start/finish, want die zijn op dezelfde plek).quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef ForrestX het volgende:
Ik start in een by-pass vak...iemand enig idee wat dat is en waarom?
Wellicht met mijn streeftijd of late inschrijving?
waar ben ikquote:Op woensdag 4 november 2009 09:08 schreef Jojogirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:42 schreef PteV het volgende:
djayzz, zou je mijn usericon ook willen toevoegen?
Ik zie jullie Icons niet in Firefoxquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie Icons niet in Firefox, dus nu in Internet Explorer opgelost
By-pass 2...quote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef beertenderrr het volgende:
[..]thnx
btw, ik sta in startvak geel volgende week zondag, waar zijn de andere 7heuvelers te vinden? Ik ben echt zooooo blij dat ik niet meer in bypass 3 hoef te startenVind het ergens ook wel fijn dat ik start voordat de eerste al binnenkomen, dan voel je je al een achterblijver voordat je bent begonnen.
*kuch kuch*quote:Op donderdag 5 november 2009 09:26 schreef ForrestX het volgende:
[..]
By-pass 2...
Geen idee op basis waarvan iemand daarin ingedeeld wordt...
Overigens mag het dan beter weer zijn dan vandaag...
Keihard overheen gelezen...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
*kuch kuch*
Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 36
Verwachte eindtijd dus die je opgeeft.
Klote weer vanochtend, wordt hem even niet met hardlopen zo...misschien later op de dag nog.
Same, keek net op die map en dat is zo'n beetje de laatste groep?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef PteV het volgende:
Ik start in groen, geen idee of de eerste lopers dan al binnen zijn
Idd laatste groepquote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Same, keek net op die map en dat is zo'n beetje de laatste groep?
Had wel verwacht een of twee groepen ervoor te mogen starten met 1:15 als richttijd.
Zwart is toch de laatste?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef PteV het volgende:
[..]
Idd laatste groepmaakt me op zich niet zoveel uit, heb ook een streeftijd van 1:15 ingevuld. Ben benieuwd of iedereen een beetje een realistische inschatting heeft gemaakt...
Dat zijn de bypass-vakken, die starten aan de zuidzijde van de 'reguliere' startvakken. Van de 'gewone' startvakken is groen het laatste vak.quote:
aankomend weekendquote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef Grollie het volgende:
Voor iedereen die aankomend weekend de 7heuvelen loopt: Succes!
Kut is dat he.. Als je eenmaal loopt, valt het wel mee. Maar om te beginnenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef djayzz het volgende:
Vandaag maar niet hardgelopen, t'was al donker en het regende
ik ben al blij als ik ooit die tijden haalquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:01 schreef SuperSiem het volgende:
Ik start bij de Zevenheuvelenloop vanuit het blauwe vak. Ben niet zo goed getraind als vorig jaar, maar toen werd ik ziek in de week ervoor en op zich gaan de trainingen nu wel goed. Vind het dus lastig een doel te stellen, zou leuk zijn als het in de buurt was van mijn tijden van afgelopen twee jaren (56:23 en 55:25).
Dat ging niet door, want ditmaal is zusjelief niet fit. Het was voor mij ook maar beter, want die 15 km gaan nog een hele kluif worden, en dan is het wellicht beter het alleen op de dag zelf te proberen en niet een week eerder ook al. Ben in plaats daarvan met de vereniging meegeweest, in de allerlangzaamste groep met het allerkortste rondje. Dat was best grappig, want daar waren allemaal mensen die terug aan het komen waren na een griep, of na een blessure, of die gisteravond iets teveel gedronken hadden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef ShadyLane het volgende:Ga a.s. zondag heeeeeel langzaam het Zevenheuvelenparcours lopen met m'n zusje
Het was inderdaad een prachtige hardloopdag!quote:Op zondag 8 november 2009 19:01 schreef star_gazer het volgende:
Zo, lekker 16km gelopen in de namiddag. Wat een weertjeNiet te koud, niet te warm en een lekker waterig zonnetje. Woensdag nog een keertje 12km en voor de rest lekker uitrusten. Ben helemaal klaar voor de 7H
Dat klinkt erg goed inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef beertenderrr het volgende:
Net weer terug van mn conditiezoektocht. En ik sta eigenlijk een beetje perplex van mijn tijd. 9km gelopen uiteindelijk, 3 rondjes van 3km. Eerste in 12:53, tweede in 12:58 en derde in 13:04. Dit komt overeen met 14,0, 13,9 en 13,8 km/h gemiddeld.wtf ik wist niet dat ik dat kon
ik heb me niet eens volledig gegeven en had er nog een rondje achteraan kunnen plakken. Conditie is dus wel weer terug aan het komen, gelukkig maar
kom maar op met die 7heuvelen.
thnxquote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat klinkt erg goed inderdaadVeel succes volgende week! gaat vast goedkomen!
Run for the Hunger! is een goede doelen loop vanuit mijn werkquote:Op maandag 9 november 2009 11:52 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
thnxjij hebt ook lekker gelopen zie ik
welke wedstrijd heb je gelopen?
zag het niet 123 hierboven staan (of ik ben scheel
)
Als je een beetje richting je streeftijd met de Zevenheuvelen wil lopen, dan is het niet zo gek dat je die snelheid haalt op rondjes van 3 kilometer natuurlijk...quote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef beertenderrr het volgende:
Net weer terug van mn conditiezoektocht. En ik sta eigenlijk een beetje perplex van mijn tijd. 9km gelopen uiteindelijk, 3 rondjes van 3km. Eerste in 12:53, tweede in 12:58 en derde in 13:04. Dit komt overeen met 14,0, 13,9 en 13,8 km/h gemiddeld.wtf ik wist niet dat ik dat kon
ik heb me niet eens volledig gegeven en had er nog een rondje achteraan kunnen plakken. Conditie is dus wel weer terug aan het komen, gelukkig maar
kom maar op met die 7heuvelen.
Hier ook zwart-2. Afdeling slome suffertjes geloof ikquote:
tot zondag dan...hoewel ik vrijdag pas beslis of ik uberhaupt start....quote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier ook zwart-2. Afdeling slome suffertjes geloof ik
hoho, je gaat toch niet een van de mooiste lopen van Nederland zomaar afzeggen?quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef ForrestX het volgende:
[..]
tot zondag dan...hoewel ik vrijdag pas beslis of ik uberhaupt start....
quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef ShadyLane het volgende:
Ben in plaats daarvan met de vereniging meegeweest, in de allerlangzaamste groep met het allerkortste rondje. Dat was best grappig, want daar waren allemaal mensen die terug aan het komen waren na een griep, of na een blessure, of die gisteravond iets teveel gedronken hadden.
jawel hoor, vooral rond kerst. Overal oliebollenlopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef dyna18 het volgende:
Ik denk dat ik al wat eerder eentje ga lopen. geen idee echter nog welke.
Ik zat te denken aan een leuk klein evenement in de buurt met een afstand van ongeveer 7,5km.
Maar ik vrees dat er nu niet zoveel gehouden wordt in de winter?
Gefeliciteerd Dyna! Erg netjes, leuk rondje ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef dyna18 het volgende:
Woohoo ik mag mij nu ook officieel in dit topic melden. Ik heb namelijk de beginnersserie van Evy helemaal afgerond. En om dat te bewijzen heb ik een rondje rond het centrum van Utrecht gelopen langs de singels. Zeg meer een soort Fortis Singelloop (dat leek mij al een hele tijd een hele leuke route om te doen), maar dan net even korter.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=326737
Totaal 7,5km gelopen in ongveer 51min (en nog een stuk warminup / cooling down). Het lijkt misschien geen goede tijd, maar voor mij is het echt werelds. Ik had niet gedacht dat ik zo'n stuk zou kunnen lopen en dat zonder rustmomenten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef dyna18 het volgende:
Woohoo ik mag mij nu ook officieel in dit topic melden. Ik heb namelijk de beginnersserie van Evy helemaal afgerond. En om dat te bewijzen heb ik een rondje rond het centrum van Utrecht gelopen langs de singels. Zeg meer een soort Fortis Singelloop (dat leek mij al een hele tijd een hele leuke route om te doen), maar dan net even korter.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=326737
Totaal 7,5km gelopen in ongveer 51min (en nog een stuk warminup / cooling down). Het lijkt misschien geen goede tijd, maar voor mij is het echt werelds. Ik had niet gedacht dat ik zo'n stuk zou kunnen lopen en dat zonder rustmomenten.
Nouja ben nog niet eerder bij de dokter geweest voor die voet (heb het eerder laten herstellen en toen extra rustig weer begonnen met lopen) dus wilde maar bij 'het begin' beginnen. Ik ga er vanuit dat ik daar wel naar doorverwezen wordt, maar heb aan mijn andere voet ook iets wat evt. een wrat zou kunnen zijn (al zit het er al lang en ik heb er totaal geen last van).quote:Op woensdag 11 november 2009 00:01 schreef dyna18 het volgende:
Waarom ga je eigenlijk naar de doctor en niet naar een fysiotherapeut?
Het is toch bijna allemaal bos?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Ze geven trouwens rukweer op manHarde wind
alleen maar hopen dat het droog is....quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar in korte broek en thermoshirt met lange mouwen (3/4e opgestroopt). Maar misschien wel
korte mouwen nu, 12-14 graden is niet koud nl. en dan heb je het al snel te heet anders, daar heb ik een hekel aan.
ik ook. Als ik het koud krijg, loop ik maar wat harderquote:
Ik zou daar geen dure spullen ophangen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef ForrestX het volgende:
betreft Zevenheuvelen:
Hoe veilig is het om kleding in een By-pass vak achter te laten? De organisatie biedt dit aan, maar om nou mijn Falke jasje daar te laten hangen...?? Ik weet het niet...?
Hoe veel tijd van te voren zijn jullie aanwezig? Ik start (pas ) om 13.40 geloof ik...het heeft weinig zin om om 11.00uur al bij het start vak te staan denk ik...
Great minds think alike...quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:20 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik zou daar geen dure spullen ophangen.
volgens mij kan je na afloop nergens douchen, dus ik kom maar gewoon in hardloopkleren met de trein. rugzak mee met iets droogs voor de terugreis die ik dan aflever bij de garderobe-tent. Ik moet nog iets ouds opsnorren (tshirt met lange mouwen of zo) dat ik aan kan doen tot de start en wat geen ramp is als het er niet meer hangt bij terugkomst.
Mijn plan is om zo rond 12.30 aan te komen, dat is tijd zat denk ik want het is allemaal zo'n beetje naast het station
als het dit weere blijft zou ik het wel weten! We zien je wel staan straks!quote:Op zondag 15 november 2009 01:53 schreef Sjobber het volgende:
Nou succes allemaal hoor!
Laatst weer even gaan lopen, en kwam op 1:48/400m. Maar dat was mij momenteel nog iets te hard en voel me dan ook niet echt klaar voor de 15km.
Maar mag natuurlijk al blij zijn dat ik weer stappen vooruit kan zetten![]()
Misschien morgen nog maar even langs het parcours staan, al moet ik ook wel laminaat leggen
Dan is het wel vervelend om als topsporter voorop te lopen en alle windvlagen maar op te vangen.quote:Op zondag 15 november 2009 17:29 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij was het wel fijn weer om te lopen, het waaide wel hard maar van lopers hoorde ik dat ze die wind niet voelden omdat er zoveel lopers voor hen liepen.
nee duurt meestal een dag of wat.quote:Op zondag 15 november 2009 18:01 schreef mrkrul het volgende:
Heeft iemand al fotootjes gezien op de website. Bij mij werkt dat niet.
quote:Op zondag 15 november 2009 17:22 schreef computergirl het volgende:
Irritant:
langzame lopers die naast elkaar bijna de hele weg innnemen en dan ook aan de zijkant zo lopen
<O><O><O><O><O><O><O><O>
met de ellebogen wijd zodat je er echt niet langs kan
Irritant2:
lopers die muziek-oortjes in hebben zodat ze zich niet bewust zijn dat iemand wil inhalen
Irritant3:
lopers die midden op de weg stilstaan bij waterposten
Irritant4:
lopers die gelijk na de finish gaan stilstaan zodat de rest ook stilvalt.
Misschienquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef ForrestX het volgende:
De 7H zijn og niet goed en wel voorbij...komt de volgende alweer:
Doet iemand deze trouwens nog op 6 december: Olympisch Stadionloop ?
Ligt eraan. Als je meedoet voor de gezelligheid en de ervaring is het te overleven. Als je toch al een snelle tijd wilt neerzetten is het flink storend. Maar dit zijn wel beelden vanuit de bypass deelnemers. De gekleurde startvakken waren niet zo druk als hier op de foto (gelukkig).quote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Is het nog wel leuk om in zulke drukte te lopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/17(...)Nijmegen.dhtml#photo
Inderdaad, die vertragingen vandaag waren echt irritant. En maar betalen voor de trein.quote:Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Zo, duurde een eeuwigheid om in Nijmegen te komen (9:33 de trein, 12:10 daar), echt 45 minuten gewacht op Breda.Dus dat was een goed begin, zeker met de wind en regen toen, maar ik zag al op m'n telefoon dat die gelukkig leek weg te drijven als de start zou zijn in Nijmegen.
Jezus, dat ding ja tussen 7 en 8 km. Ik had van tevoren een beetje vals plat verwacht, maar dit sloeg nergens op.quote:Op zondag 15 november 2009 23:18 schreef star_gazer het volgende:
Vooral die ene heuvel waar je, zodra je bocht omgaat, ineens een gigantisch dal + berg hebt. Super
Dat dus, in de gekleurde vakken was er genoeg ruimte om langs mensen te gaan. Wel een paar keer gehad dat een 2 mensen opeens naast elkaar gingen lopen toen ik erdoorheen wildequote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Misschienis in de buurt en lijkt me wel leuk om rond de bosbaan te lopen.
[..]
Ligt eraan. Als je meedoet voor de gezelligheid en de ervaring is het te overleven. Als je toch al een snelle tijd wilt neerzetten is het flink storend. Maar dit zijn wel beelden vanuit de bypass deelnemers. De gekleurde startvakken waren niet zo druk als hier op de foto (gelukkig).
De rest trouwens ook gefeliciteerd met de mooie tijden![]()
En dan wel gelijk met Dibaba oplopenquote:Op maandag 16 november 2009 10:55 schreef ForrestX het volgende:
Volgend jaar gewoon 1.10 invullen...of 42.03
Ik zag een stukje ervan op tv, wat ging die hard. Ze haalde nog Marco Gielen in en ik weet dat dit een bekende atleet is (geweest?)quote:Op maandag 16 november 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan wel gelijk met Dibaba oplopen
...een rondje er omheen...en dan de eindsprint in zetten...quote:Op maandag 16 november 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan wel gelijk met Dibaba oplopen
Ik heb er nog niks van gezien, staat vast wel ergens op het grote boze internetquote:Op maandag 16 november 2009 11:50 schreef e-runner het volgende:
[..]
Ik zag een stukje ervan op tv, wat ging die hard. Ze haalde nog Marco Gielen in en ik weet dat dit een bekende atleet is (geweest?)
en dan achteruit de finish overquote:Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef ForrestX het volgende:
[..]
...een rondje er omheen...en dan de eindsprint in zetten...
ps...3000e post!
Dat zie je toch bij elke loop?quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef DeeBee het volgende:
Als ik zo beetje kijk naar de startnummers die rond mij finishen (op de video), dan geven die 10-15 minuten te snelle verwachte eindtijd op volgens mij...
Binnen een minuut over de startstreep (oftewel redelijk voorin blauw) en dan 1:09 lopen... Dat is gewoon stom, ze moeten echt tijden van voorgaande jaren gaan aanhouden daarvoor.![]()
Behalve als je in een jaar zo'n grote sprong voorwaarts maakt dat je weldegelijk veel sneller kunt lopen dan het voorgaande jaar...quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, bij de CPC hebben ze het sinds dit jaar ideaal geregeld.
Je moet 'bewijzen' dat je de laatste 2/3 jaar een bepaalde tijd gelopen hebt op de halve, dan mag je in dat vak starten. Was het bij de voorgaande editie dan is dat voldoende, dan zoeken zij het terug en anders kan je gewoon bewijs mailen. Dat is een eerlijker en beter systeem, want ik blijf erbij dat het voor iedereen idealer is als je met mensen staat die jouw tempo gaan lopen.
dan wordt de start procedure te lang denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 16:27 schreef DeeBee het volgende:
tekst
Ze kunnen makkelijk kijken naar de verdeling van het aantal mensen zo ongeveer, dan doen ze desnoods maar meer startvakken...dan is het nog iets beter.
En je bent denk wel aardig wat arbeidstijd kwijt als je 25000 man moet gaan controleren op eerder behaalde resultatenquote:Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef ForrestX het volgende:
[..]
dan wordt de start procedure te lang denk ik
Zal vast wel te automatiseren zijn in combinatie met sites als uitslagen.nlquote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
En je bent denk wel aardig wat arbeidstijd kwijt als je 25000 man moet gaan controleren op eerder behaalde resultaten
Helemaal mee eens hoor, bij de lvml ('maar' 3000 lopers) hadden ze netjes tijdsaanduidingen langs de kant gehouden, maar ja zolang niemand zich daar aan houdt (of zichzelf beter acht) blijft het inhalen geblazen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, bij de CPC hebben ze het sinds dit jaar ideaal geregeld.
Je moet 'bewijzen' dat je de laatste 2/3 jaar een bepaalde tijd gelopen hebt op de halve, dan mag je in dat vak starten. Was het bij de voorgaande editie dan is dat voldoende, dan zoeken zij het terug en anders kan je gewoon bewijs mailen. Dat is een eerlijker en beter systeem, want ik blijf erbij dat het voor iedereen idealer is als je met mensen staat die jouw tempo gaan lopen.
jezus waar haal je het vandaan zegquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef SuperSiem het volgende:
Ik startte vanuit het blauwe startvak en ik had het idee dat er daar dit jaar minder 'langzame' lopers in stonden dan vorig jaar. Ook na de start heb ik minder mensen zien dribbelen in de eerste twee kilometers dan in de afgelopen twee keer dat ik meedeed. Dus misschien werkt het inschrijfsysteem al beter.Alle 30.000 inschrijvingen worden door één man verwerkt, dus handmatig controleren van de opgegeven tijden zit er niet in denk ik.
Zoals ik al eerder in dit topic schreef was ik dit jaar niet zo goed getraind als vorige keren, maar toch liep ik maar iets langzamer (dit jaar 56.45 tegen 56.24 en 55.26 in resp. 2007 en 2008). Het voelde geen moment echt lekker, dus ik kan eigenlijk wel tevreden zijn als dit blijkbaar mijn basisconditie is.
De filmpjes staan trouwens ook online zag ik. Minimaal drie camerastandpunten bij elk meetpunt, best wel veel!
Deze man heeft toch beste bovenbenen hoor! Check zijn rechter been...dat is niet mis!quote:Op maandag 16 november 2009 23:40 schreef beertenderrr het volgende:
http://www.aktiefoto.nl/projecten/20091115-7h/20091115-7h.asp
btw, als je deze foto ziet, denk je ook maar dat het een gewone deelnemer is, maar het is wel gewoon de snelste van het veldHij heeft eigenlijk totaal niet de looks van een topatleet. De spieren zijn niet echt duidelijk gedefinieerd, ook niet heel groot. Eigenlijk heel normaal. Maar hoe die vezels van binnen zitten is echt zo effectief. Ik wou dat ik ze had!
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Deze man heeft toch beste bovenbenen hoor! Check zijn rechter been...dat is niet mis!
Dat is mij ook al eens opgevallen, foto's die van mezelf zijn genomen tijdens loopjes heb ik altijd wel een voet aan de grond, maar de echt snelle lopers hebben zo'n kort kontaktmoment dat ze veel vaker zwevend op de foto staan...quote:Op maandag 16 november 2009 23:40 schreef beertenderrr het volgende:
http://www.aktiefoto.nl/projecten/20091115-7h/20091115-7h.asp
Deze is ook mooi om te zienHet lijkt net alsof ze springen, wat eigenlijk niet heel gek is met die snelheden van hun.
[ afbeelding ]
Kom ik dus ook net achterquote:
niemand ervaring met dit blad?quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef ForrestX het volgende:
Leest iemand hier Runners World (magazine)? ZO ja, is het wat?
[ afbeelding ]
Ja, ik.quote:
mocht je het niet geloven, kan je altijd het startnummer nog controleren op de eindtijd die ik hier heb gepostquote:Op woensdag 18 november 2009 00:22 schreef dyna18 het volgende:
Bewijs dat jullie er echt waren
Ook wel grappig is dat ik op de diverse foto's ondertussen mijn hele running outfit terug heb zien komen
Ben jij die met dat petjequote:Op woensdag 18 november 2009 08:07 schreef computergirl het volgende:
ik loop hier tussen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er hier nog een stuk frisser uit dan bij het finish filmpje
Je ziet ook gelijk dat het bij mij echt een heel stuk drukker was trouwens
BTW
Er hebben 15 vrouwen van 60 jaar en ouder meegedaan, allemaal met een finishtijd van 1.17 of lager! Dat geeft deze burger weer moed!
DeeBee is de roodharige duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef ForrestX het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die duidelijk makat wie hij is: zwart Nike
volgens mij heb je wel vaker foto's gepostquote:
Idd, ik vond iedereen wel duidelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef DeeBee het volgende:
Jij kent me?![]()
Maar dat klopt inderdaad, dacht dat ik het wel duidelijk genoeg had omschreven net als bij de rest, beertenderrr enzo herkende ik ook wel. En PteV kon je wel raden aan de naam op z'n startnummer ook.
Blegh, maar niet lopen deze week meer...of misschien morgen nog even kort, zondag weer wedstrijdje, benieuwd hoe het dan gaat, want dan ook mountainbiken erbij.
auch! Sterkte ermeequote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Heb er intussen weer een rustige 8km opzitten. Volgens mij is er een peesje onder m'n voet ontstoken / geïrriteerd; word gek van de pijn
Ik heb exact dezelfde, een FR405 met hartslagmeter. Ben er zeer tevreden over, heb hem sinds april of zo. Helaas wel een keer probleem gehad met GPS ontvangst maar kreeg zo een nieuwe van Garminquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
In het begin van dit jaar begonnen met hardlopen, vanaf juni was dit weer een beetje verwaterd maar nu toch weer opgepikt.
Loop momenteel zo'n 2x per week 7 km met +- 10km/u
Het gaat best lekker maar ik merk wel, dat als ik op maandag heb gelopen, ik op woensdag mijn schenen wel wat voel bij het landen, als ik wat langere pauzes er tussen heb voel ik ze niet meer.
Iemand trouwens ervaring met hardloophorloges en hartslagmeters?
Ik zit erover na te denken om een Garmin Forerunner 405 HRM te kopen. GPS + hartslagmeter voor ¤ 250,- en tot nu toe ben ik vrij veel goede reviews tegen gekomen.
[ afbeelding ]
Een weekje rust kan geen kwaad na een wedstrijd, en nog genoeg tijd tot Egmond!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstringBlijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond
.
Ik zweer inmiddels bij de Garmin Forerunner 310XTquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
Iemand trouwens ervaring met hardloophorloges en hartslagmeters?
Bij ons maandag op de training (ja er zijn bikkels die gewoon de volgende dag gaan trainen) waren er ook veel klachten over stijve bovenbenen en last van de hamstrings.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstringBlijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond
.
topquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef caspervc het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de Zandvoort circuitloop 2010!
Moet nog wel even oefenen, ben bijna klaar met Evy 1 maar het leek me een mooi doel!
Ongetraindheid lijkt me sterk, ik loop al tijden minstens twee keer per week, toen ik lichte overbelastingsverschijnselen kreeg heb ik gelijk rust gehouden, drie weken later 25 minuten in een sukkeltempo en de pijn komt uit alle hoeken en gaten??quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef beertenderrr het volgende:
ongetraindheid?wel vervelend, nog niet eerder last van gehad?
Totaal geen verstand van en ik wil je niet op kosten jagen, maar misschien ligt het aan je schoenen (nieuwe schoenen, demping van je schoenen eruit etc).quote:Op zondag 22 november 2009 23:23 schreef knnth het volgende:
[..]
Ongetraindheid lijkt me sterk, ik loop al tijden minstens twee keer per week, toen ik lichte overbelastingsverschijnselen kreeg heb ik gelijk rust gehouden, drie weken later 25 minuten in een sukkeltempo en de pijn komt uit alle hoeken en gaten??
Ik baal hier echt flink van
en terecht. Wat waren de overbelastingsverschijnselen? Ik heb ook wel eens na een tijdje rust pijn in mijn schenen, maar niet zo erg als jij het beschrijft. Of het is weer even inkomen, of je zou misschien shin splints opgelopen kunnen hebben, dan hoop ik het 1e voor je. Al afspraak met een fysio o.i.d.?quote:Op zondag 22 november 2009 23:23 schreef knnth het volgende:
[..]
Ongetraindheid lijkt me sterk, ik loop al tijden minstens twee keer per week, toen ik lichte overbelastingsverschijnselen kreeg heb ik gelijk rust gehouden, drie weken later 25 minuten in een sukkeltempo en de pijn komt uit alle hoeken en gaten??
Ik baal hier echt flink van
dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 23 november 2009 00:18 schreef pwned het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van en ik wil je niet op kosten jagen, maar misschien ligt het aan je schoenen (nieuwe schoenen, demping van je schoenen eruit etc).
weet je wat het ook kan zijn?quote:Op maandag 23 november 2009 09:28 schreef knnth het volgende:
Thanks voor de supportOverbelastingsverschijnselen waren vermoeidheid, lichte pijn in de schenen en wat zeurend gevoel in knie. Schoenen in maart gekocht, lijkt me erg sterk dat het daar aan ligt, zo heel veel heb ik niet gelopen.
Ik ga het woensdag opnieuw proberen, komt de pijn dan weer terug dan wordt het inderdaad bezoekje aan de fysio ...
Dat is niet raar, klinkt wel logischquote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
weet je wat het ook kan zijn?
- je loopt onbewust met ene andere houding om je blessure te ontlasten -> andere belasting van andere spieren/pezen
- je loopt in een andere houding omdat je langzamer gelopen hebt -> andere belasting van spieren/pezen
misschien raar maar ik loop echt anders als ik echt langzaam loop, veel meer grondcontact, spieren bij scheenbeen moeten harder werken
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:33 schreef computergirl het volgende:
ik heb al een week niet gelopen
Dipje
ik heb die dag een boscross in Castricumquote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef PteV het volgende:
Ik ga vanavond weerDenk een km of 8 in een strak tempo...volgende wedstrijd is op 6 December, Snertloop in De Lutte..
Kijk, dat zijn goede geluidenquote:Op donderdag 26 november 2009 17:23 schreef ShadyLane het volgende:
Ik ben gisteravond naar de hardlooptraining geweest en vandaag NIET ziek geworden. Halleluja!
Dat gebeurde de afgelopen twee maanden namelijk steeds. Toch steeds te vroeg begonnen. Ik wist deze keer al wel dat het goed zat, want ik fietste in finaal fitte toestand naar die training toe en merkte dat ik heel anders op de fiets zat dan die eerdere keren, toen ik nog een zeurend hoofdpijntje had, holtes vol voelde zitten, dat soort dingen. Van die "helemaal goed is het nog niet maar volgens mij gaat het wel weer"-dingen (en dat het dan dus toch niet gaat).
Heb bij de allerlangzaamste, allerkortst trainende groep meegedaan en ga nu rustig weer opbouwen. Wat een lekker gevoel dat dat weer kan.
quote:Op vrijdag 27 november 2009 09:53 schreef JortK het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds 1,5 week weer lopen
die heb ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:44 schreef JortK het volgende:
Ik heb na de zevenheuvelen nog 1 keer gelopen, daarna te druk geweest
Ik heb wel een lichtgevend hesje
quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:44 schreef Woodpecker het volgende:
Ik heb in één week meer dan een marathon gelopenVrijdag 16, maandag 17 en gisteren 15 kilometer. Ik voel het wel... even een paar daagjes met de benen omhoog
Goed bezigquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:15 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
die heb ik ookmaar net als jij gebruik ik em nooit
![]()
overigens net wel bijna 1,5 uur gelopen, had geen zin om te stoppen, maar aan de andere kant ging ik ook niet heel hard. Wel 8x mn berg via de trappen opgelopen, dus dat hakt er wel weer lekker in
ow, dat is kutquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:32 schreef star_gazer het volgende:
Godverdomme; ik kan een halve marathon lopen, maar tijdens een lunch knapt er een nekspiertje
goed toch?quote:Op vrijdag 27 november 2009 13:40 schreef caspervc het volgende:
Wow, netjes wat ik hier hoor zeg! Ik kan alleen maar van dit soort loopafstanden dromen
Bijna klaar met Evy serie 1, heb net 32 minuten gelopen (10-1-20-1) met 5,5 km als resultaat. Na serie 1 ga ik lekker door met serie 2, aangezien ik eind maart in zandvoort toch wel hoop 12 km te kunnen lopen
27 lentes jong (bijna 28), 184 cm en 81 kg als je dat ook wilt wetenquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
goed toch?het is niet dat iedereen hier direct een topper is geworden, zit bij iedereen een hoop training in
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
haha leeftijd was voldoende hoorquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:34 schreef caspervc het volgende:
[..]
27 lentes jong (bijna 28), 184 cm en 81 kg als je dat ook wilt weten
Heb zelf ook nog nooit een cross meegelopen, maar deze wedstrijd is onderdeel van het circuit waar ik aan meedoe. 12 wedstrijden, dit wordt de 11e dit jaar. Je krijgt punten afhankelijk van je klassering, en de 8 beste klasseringen bepalen je eindtotaal. Sta nu 12e in het tussenklassement, eens zien of er nog wat rek inzitquote:Op vrijdag 27 november 2009 14:32 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Succes Grollie, geen blessures oplopen he. We willen wel net zo'n foto zien als die van DeeBee laatstMijn enkels zouden zo'n cross waarschijnlijk niet overleven, al heb ik het nog nooit eerder gelopen. Misschien maar eens een keertje doen
Zeg maar van wel ja. Ik kan mijn kop niet draaien zonder dat mijn romp meemoetquote:
tekort aan endorfine, trekt wel weer bij en dan wil je weer elke dag lopenquote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef computergirl het volgende:
voor het eerst in anderhalve week weer gelopen, (geen zin, moe,regen, regen, regen, regen, regen....
)
Ik wilde minstens 5 km, het werden er 11.5 km ( op een sukkeldrafje, dat was nou wel weer jammer) maar goed![]()
en het was droog!
Ja, die wind is echt ruk!quote:Op zaterdag 28 november 2009 15:34 schreef JortK het volgende:
6km in 30 minuten... niet slecht na 2 weken niet lopen
Wel een straf windje trouwens
Daar hadden wij vandaag in het bos geen last van, maar daardoor heb ik wel de fietstocht naar de training toe ervaren als zwaarder dan de training zelfquote:
En ook nog veel andere dingen te doen waardoor ik ook al 2 weken niet meer heb gelopen. Misschien zometeen nog even !quote:Op vrijdag 27 november 2009 21:37 schreef computergirl het volgende:
voor het eerst in anderhalve week weer gelopen, (geen zin, moe,regen, regen, regen, regen, regen....
)
Zo, dat heb je netjes gedaanquote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef beertenderrr het volgende:
net weer 8km gelopen!
Route als bewijs: http://www.mapmyrun.com/r(...)r/127125951003296226
31.25 over gedaan, en zie nu net dat dat een gemiddelde snelheid van 15.3km/h betreftwtf! Ik had wel veel wind mee, maar niet gedacht dat ik dat zo snel zou doen
![]()
Ik zal wel verkeerd gekeken hebben, maar toch leuk
Met deze snelheden kan de 10km onder de 40 minuten
thnxquote:
Als je daar aan komt hoef je hem er alleen maar ff uit te laten hangenquote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
thnx
btw, rare vraag misschien, maar ben wat routes aan het plannen over het strand voor in de zomer. Echter komen die routes ook langs naakstranden. Is het verboden om daar te rennen met mn hardloopkleding (lees: zwembroek, zomer)?
Wel een saaie route Beertenderrrrquote:Op zondag 29 november 2009 17:07 schreef beertenderrr het volgende:
net weer 8km gelopen!
Route als bewijs: http://www.mapmyrun.com/r(...)r/127125951003296226
quote:Beste Beertenderrr,
Je kunt gewoon je broek aanhouden als je over het naaktstrand gaat hardlopen dus laat je niet weerhouden.
Het is inderdaad een mooi rondje als je via Langevelderslag loopt .
Mvg Rob
Runnersworld Haarlem
Dat is eigenlijk ook het enige dat ik mis aan geen auto hebben, dat ik niet even naar de duinen of een ander natuurgebied kan rijden om te gaan rennen.quote:Op zondag 29 november 2009 20:05 schreef beertenderrr het volgende:
Verder heb ik ook geen auto, dus ik kan niet zomaar ergens heenrijden om te beginnen met mijn loop, dus dan is dit wel praktisch
Nou, of ik DAT rondje in één keer kan lopen... T waren grotendeels stukken van 15 min die we liepen, en dan even lopen. Denk niet dat ik hem in één keer red, we liepen onze route op de de Veluwe (net ten zuid-westen van Apeldoorn) en dat is nogal heuvelachtig.. Volgens de Garmin hebben we 154 meter geklommen en gedaald... Erg pittig dus, ben ik totaal niet gewend.quote:Op maandag 30 november 2009 01:17 schreef beertenderrr het volgende:
@ Caspervc Goed bezigvolgende keer aan 1 stuk doorrennen al mogelijk? En wat is jouw streeftijd voor de circuitrun? Ik hoop onder de 50 minuten te komen, al is dat vrij ambitieus, want vorig jaar had ik 54:01 (enorm tergend dat ik niet even 2 seconde sneller was
) en het deel over het strand toch de ideale ondergrond is om maximaal rendement te halen uit je passen. Heb er wel enorm zin in
![]()
ahh dat verklaart een hoopquote:Op maandag 30 november 2009 15:47 schreef knnth het volgende:
Je vraagt dat aan iemand die besloten heeft om nooit van z'n leven uit Den Haag te vertrekken. Hoe kan ik dan het in hemelsnaam verantwoorden om niet mee te doen met de CPC?Daarbij was het mijn allereerste hardloopwedstrijd.
Ik ga ook meedoen als Hageneesquote:Op maandag 30 november 2009 15:01 schreef knnth het volgende:
CPC weer lekker bezig. Inschrijving eind november 2009. RightNet als vorig jaar erg laat ...
je kan veel lopen in zeven uurquote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef knnth het volgende:
Mits de inschrijving ooit opengaat
Nouja, eind november duurt nog ruim zeven uur, dus wat klaag ik
Volgens mij is het niet verplicht om daar zonder kleding rond te lopen, maar is het toegestaan om daar zonder boete naakt te recreeren. Dus ik zou vooral je zwembroek aanhouden en je niet af laten leiden zodat je struikelt over een kwal of zoquote:Op zondag 29 november 2009 18:42 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
thnx
btw, rare vraag misschien, maar ben wat routes aan het plannen over het strand voor in de zomer. Echter komen die routes ook langs naakstranden. Is het verboden om daar te rennen met mn hardloopkleding (lees: zwembroek, zomer)? Of moet alles uit voor dat kleine stukje, waardoor dat er echt heel raar uit gaat zien
Ik weet het niet, maar toch wel fijn om even te weten
Hoi daar, ik doe ook mee aan zowel de Circuitrun als de Egmond loop. Had vorig jaar 53:02. Egmond wordt de eerste maal. Zal zwaar worden als ik het parcours en de weersomstandigheden bekijk. Eerst doe ik komend weekend een wedstrijdje van m'n loopclub in België over 8 km. en op 20 december de Bruggenloop in Rotterdam over 15 km.quote:Op maandag 30 november 2009 01:17 schreef beertenderrr het volgende:
@ Caspervc Goed bezigvolgende keer aan 1 stuk doorrennen al mogelijk? En wat is jouw streeftijd voor de circuitrun? Ik hoop onder de 50 minuten te komen, al is dat vrij ambitieus, want vorig jaar had ik 54:01 (enorm tergend dat ik niet even 2 seconde sneller was
) en het deel over het strand toch de ideale ondergrond is om maximaal rendement te halen uit je passen. Heb er wel enorm zin in
![]()
Eerst de halve hel van Egmond nog op de planning. Daarover gesproken, de inschrijflimiet is bereiktWie doen er allemaal mee 9 januari? Zag knnth en annoh al op het lijstje staan in ieder geval
Mag ik dan wel klagen dat november nu nog minder dan een half uur duurt en er nog niets te bekennen is?quote:Op maandag 30 november 2009 16:53 schreef knnth het volgende:
Mits de inschrijving ooit opengaat
Nouja, eind november duurt nog ruim zeven uur, dus wat klaag ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |