quote:Op woensdag 4 november 2009 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie Icons niet in Firefox, dus nu in Internet Explorer opgelost
By-pass 2...quote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef beertenderrr het volgende:
[..]thnx
btw, ik sta in startvak geel volgende week zondag, waar zijn de andere 7heuvelers te vinden? Ik ben echt zooooo blij dat ik niet meer in bypass 3 hoef te startenVind het ergens ook wel fijn dat ik start voordat de eerste al binnenkomen, dan voel je je al een achterblijver voordat je bent begonnen.
*kuch kuch*quote:Op donderdag 5 november 2009 09:26 schreef ForrestX het volgende:
[..]
By-pass 2...
Geen idee op basis waarvan iemand daarin ingedeeld wordt...
Overigens mag het dan beter weer zijn dan vandaag...
Keihard overheen gelezen...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
*kuch kuch*
Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 36
Verwachte eindtijd dus die je opgeeft.
Klote weer vanochtend, wordt hem even niet met hardlopen zo...misschien later op de dag nog.
Same, keek net op die map en dat is zo'n beetje de laatste groep?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef PteV het volgende:
Ik start in groen, geen idee of de eerste lopers dan al binnen zijn
Idd laatste groepquote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Same, keek net op die map en dat is zo'n beetje de laatste groep?
Had wel verwacht een of twee groepen ervoor te mogen starten met 1:15 als richttijd.
Zwart is toch de laatste?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef PteV het volgende:
[..]
Idd laatste groepmaakt me op zich niet zoveel uit, heb ook een streeftijd van 1:15 ingevuld. Ben benieuwd of iedereen een beetje een realistische inschatting heeft gemaakt...
Dat zijn de bypass-vakken, die starten aan de zuidzijde van de 'reguliere' startvakken. Van de 'gewone' startvakken is groen het laatste vak.quote:
aankomend weekendquote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef Grollie het volgende:
Voor iedereen die aankomend weekend de 7heuvelen loopt: Succes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |