quote:Op woensdag 4 november 2009 23:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
[..]
Ik zie jullie Icons niet in Firefox, dus nu in Internet Explorer opgelost
By-pass 2...quote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef beertenderrr het volgende:
[..]thnx
btw, ik sta in startvak geel volgende week zondag, waar zijn de andere 7heuvelers te vinden? Ik ben echt zooooo blij dat ik niet meer in bypass 3 hoef te startenVind het ergens ook wel fijn dat ik start voordat de eerste al binnenkomen, dan voel je je al een achterblijver voordat je bent begonnen.
*kuch kuch*quote:Op donderdag 5 november 2009 09:26 schreef ForrestX het volgende:
[..]
By-pass 2...
Geen idee op basis waarvan iemand daarin ingedeeld wordt...
Overigens mag het dan beter weer zijn dan vandaag...
Keihard overheen gelezen...quote:Op donderdag 5 november 2009 09:45 schreef DeeBee het volgende:
[..]
*kuch kuch*
Centraal topic voor amateurhardlopers, deel 36
Verwachte eindtijd dus die je opgeeft.
Klote weer vanochtend, wordt hem even niet met hardlopen zo...misschien later op de dag nog.
Same, keek net op die map en dat is zo'n beetje de laatste groep?quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef PteV het volgende:
Ik start in groen, geen idee of de eerste lopers dan al binnen zijn
Idd laatste groepquote:Op donderdag 5 november 2009 21:26 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Same, keek net op die map en dat is zo'n beetje de laatste groep?
Had wel verwacht een of twee groepen ervoor te mogen starten met 1:15 als richttijd.
Zwart is toch de laatste?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:10 schreef PteV het volgende:
[..]
Idd laatste groepmaakt me op zich niet zoveel uit, heb ook een streeftijd van 1:15 ingevuld. Ben benieuwd of iedereen een beetje een realistische inschatting heeft gemaakt...
Dat zijn de bypass-vakken, die starten aan de zuidzijde van de 'reguliere' startvakken. Van de 'gewone' startvakken is groen het laatste vak.quote:
aankomend weekendquote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef Grollie het volgende:
Voor iedereen die aankomend weekend de 7heuvelen loopt: Succes!
Kut is dat he.. Als je eenmaal loopt, valt het wel mee. Maar om te beginnenquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:28 schreef djayzz het volgende:
Vandaag maar niet hardgelopen, t'was al donker en het regende
ik ben al blij als ik ooit die tijden haalquote:Op zaterdag 7 november 2009 13:01 schreef SuperSiem het volgende:
Ik start bij de Zevenheuvelenloop vanuit het blauwe vak. Ben niet zo goed getraind als vorig jaar, maar toen werd ik ziek in de week ervoor en op zich gaan de trainingen nu wel goed. Vind het dus lastig een doel te stellen, zou leuk zijn als het in de buurt was van mijn tijden van afgelopen twee jaren (56:23 en 55:25).
Dat ging niet door, want ditmaal is zusjelief niet fit. Het was voor mij ook maar beter, want die 15 km gaan nog een hele kluif worden, en dan is het wellicht beter het alleen op de dag zelf te proberen en niet een week eerder ook al. Ben in plaats daarvan met de vereniging meegeweest, in de allerlangzaamste groep met het allerkortste rondje. Dat was best grappig, want daar waren allemaal mensen die terug aan het komen waren na een griep, of na een blessure, of die gisteravond iets teveel gedronken hadden.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef ShadyLane het volgende:Ga a.s. zondag heeeeeel langzaam het Zevenheuvelenparcours lopen met m'n zusje
Het was inderdaad een prachtige hardloopdag!quote:Op zondag 8 november 2009 19:01 schreef star_gazer het volgende:
Zo, lekker 16km gelopen in de namiddag. Wat een weertjeNiet te koud, niet te warm en een lekker waterig zonnetje. Woensdag nog een keertje 12km en voor de rest lekker uitrusten. Ben helemaal klaar voor de 7H
Dat klinkt erg goed inderdaadquote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef beertenderrr het volgende:
Net weer terug van mn conditiezoektocht. En ik sta eigenlijk een beetje perplex van mijn tijd. 9km gelopen uiteindelijk, 3 rondjes van 3km. Eerste in 12:53, tweede in 12:58 en derde in 13:04. Dit komt overeen met 14,0, 13,9 en 13,8 km/h gemiddeld.wtf ik wist niet dat ik dat kon
ik heb me niet eens volledig gegeven en had er nog een rondje achteraan kunnen plakken. Conditie is dus wel weer terug aan het komen, gelukkig maar
kom maar op met die 7heuvelen.
thnxquote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat klinkt erg goed inderdaadVeel succes volgende week! gaat vast goedkomen!
Run for the Hunger! is een goede doelen loop vanuit mijn werkquote:Op maandag 9 november 2009 11:52 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
thnxjij hebt ook lekker gelopen zie ik
welke wedstrijd heb je gelopen?
zag het niet 123 hierboven staan (of ik ben scheel
)
Als je een beetje richting je streeftijd met de Zevenheuvelen wil lopen, dan is het niet zo gek dat je die snelheid haalt op rondjes van 3 kilometer natuurlijk...quote:Op maandag 9 november 2009 11:17 schreef beertenderrr het volgende:
Net weer terug van mn conditiezoektocht. En ik sta eigenlijk een beetje perplex van mijn tijd. 9km gelopen uiteindelijk, 3 rondjes van 3km. Eerste in 12:53, tweede in 12:58 en derde in 13:04. Dit komt overeen met 14,0, 13,9 en 13,8 km/h gemiddeld.wtf ik wist niet dat ik dat kon
ik heb me niet eens volledig gegeven en had er nog een rondje achteraan kunnen plakken. Conditie is dus wel weer terug aan het komen, gelukkig maar
kom maar op met die 7heuvelen.
Hier ook zwart-2. Afdeling slome suffertjes geloof ikquote:
tot zondag dan...hoewel ik vrijdag pas beslis of ik uberhaupt start....quote:Op maandag 9 november 2009 18:38 schreef computergirl het volgende:
[..]
Hier ook zwart-2. Afdeling slome suffertjes geloof ik
hoho, je gaat toch niet een van de mooiste lopen van Nederland zomaar afzeggen?quote:Op maandag 9 november 2009 19:55 schreef ForrestX het volgende:
[..]
tot zondag dan...hoewel ik vrijdag pas beslis of ik uberhaupt start....
quote:Op zondag 8 november 2009 15:20 schreef ShadyLane het volgende:
Ben in plaats daarvan met de vereniging meegeweest, in de allerlangzaamste groep met het allerkortste rondje. Dat was best grappig, want daar waren allemaal mensen die terug aan het komen waren na een griep, of na een blessure, of die gisteravond iets teveel gedronken hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |