quote:Op zondag 15 november 2009 17:22 schreef computergirl het volgende:
Irritant:
langzame lopers die naast elkaar bijna de hele weg innnemen en dan ook aan de zijkant zo lopen
<O><O><O><O><O><O><O><O>
met de ellebogen wijd zodat je er echt niet langs kan
Irritant2:
lopers die muziek-oortjes in hebben zodat ze zich niet bewust zijn dat iemand wil inhalen
Irritant3:
lopers die midden op de weg stilstaan bij waterposten
Irritant4:
lopers die gelijk na de finish gaan stilstaan zodat de rest ook stilvalt.
Misschienquote:Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef ForrestX het volgende:
De 7H zijn og niet goed en wel voorbij...komt de volgende alweer:
Doet iemand deze trouwens nog op 6 december: Olympisch Stadionloop ?
Ligt eraan. Als je meedoet voor de gezelligheid en de ervaring is het te overleven. Als je toch al een snelle tijd wilt neerzetten is het flink storend. Maar dit zijn wel beelden vanuit de bypass deelnemers. De gekleurde startvakken waren niet zo druk als hier op de foto (gelukkig).quote:Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Is het nog wel leuk om in zulke drukte te lopen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.ad.nl/ad/nl/17(...)Nijmegen.dhtml#photo
Inderdaad, die vertragingen vandaag waren echt irritant. En maar betalen voor de trein.quote:Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Zo, duurde een eeuwigheid om in Nijmegen te komen (9:33 de trein, 12:10 daar), echt 45 minuten gewacht op Breda.Dus dat was een goed begin, zeker met de wind en regen toen, maar ik zag al op m'n telefoon dat die gelukkig leek weg te drijven als de start zou zijn in Nijmegen.
Jezus, dat ding ja tussen 7 en 8 km. Ik had van tevoren een beetje vals plat verwacht, maar dit sloeg nergens op.quote:Op zondag 15 november 2009 23:18 schreef star_gazer het volgende:
Vooral die ene heuvel waar je, zodra je bocht omgaat, ineens een gigantisch dal + berg hebt. Super
Dat dus, in de gekleurde vakken was er genoeg ruimte om langs mensen te gaan. Wel een paar keer gehad dat een 2 mensen opeens naast elkaar gingen lopen toen ik erdoorheen wildequote:Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Misschienis in de buurt en lijkt me wel leuk om rond de bosbaan te lopen.
[..]
Ligt eraan. Als je meedoet voor de gezelligheid en de ervaring is het te overleven. Als je toch al een snelle tijd wilt neerzetten is het flink storend. Maar dit zijn wel beelden vanuit de bypass deelnemers. De gekleurde startvakken waren niet zo druk als hier op de foto (gelukkig).
De rest trouwens ook gefeliciteerd met de mooie tijden![]()
En dan wel gelijk met Dibaba oplopenquote:Op maandag 16 november 2009 10:55 schreef ForrestX het volgende:
Volgend jaar gewoon 1.10 invullen...of 42.03
Ik zag een stukje ervan op tv, wat ging die hard. Ze haalde nog Marco Gielen in en ik weet dat dit een bekende atleet is (geweest?)quote:Op maandag 16 november 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan wel gelijk met Dibaba oplopen
...een rondje er omheen...en dan de eindsprint in zetten...quote:Op maandag 16 november 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan wel gelijk met Dibaba oplopen
Ik heb er nog niks van gezien, staat vast wel ergens op het grote boze internetquote:Op maandag 16 november 2009 11:50 schreef e-runner het volgende:
[..]
Ik zag een stukje ervan op tv, wat ging die hard. Ze haalde nog Marco Gielen in en ik weet dat dit een bekende atleet is (geweest?)
en dan achteruit de finish overquote:Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef ForrestX het volgende:
[..]
...een rondje er omheen...en dan de eindsprint in zetten...
ps...3000e post!
Dat zie je toch bij elke loop?quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef DeeBee het volgende:
Als ik zo beetje kijk naar de startnummers die rond mij finishen (op de video), dan geven die 10-15 minuten te snelle verwachte eindtijd op volgens mij...
Binnen een minuut over de startstreep (oftewel redelijk voorin blauw) en dan 1:09 lopen... Dat is gewoon stom, ze moeten echt tijden van voorgaande jaren gaan aanhouden daarvoor.![]()
Behalve als je in een jaar zo'n grote sprong voorwaarts maakt dat je weldegelijk veel sneller kunt lopen dan het voorgaande jaar...quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, bij de CPC hebben ze het sinds dit jaar ideaal geregeld.
Je moet 'bewijzen' dat je de laatste 2/3 jaar een bepaalde tijd gelopen hebt op de halve, dan mag je in dat vak starten. Was het bij de voorgaande editie dan is dat voldoende, dan zoeken zij het terug en anders kan je gewoon bewijs mailen. Dat is een eerlijker en beter systeem, want ik blijf erbij dat het voor iedereen idealer is als je met mensen staat die jouw tempo gaan lopen.
dan wordt de start procedure te lang denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 16:27 schreef DeeBee het volgende:
tekst
Ze kunnen makkelijk kijken naar de verdeling van het aantal mensen zo ongeveer, dan doen ze desnoods maar meer startvakken...dan is het nog iets beter.
En je bent denk wel aardig wat arbeidstijd kwijt als je 25000 man moet gaan controleren op eerder behaalde resultatenquote:Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef ForrestX het volgende:
[..]
dan wordt de start procedure te lang denk ik
Zal vast wel te automatiseren zijn in combinatie met sites als uitslagen.nlquote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
En je bent denk wel aardig wat arbeidstijd kwijt als je 25000 man moet gaan controleren op eerder behaalde resultaten
Helemaal mee eens hoor, bij de lvml ('maar' 3000 lopers) hadden ze netjes tijdsaanduidingen langs de kant gehouden, maar ja zolang niemand zich daar aan houdt (of zichzelf beter acht) blijft het inhalen geblazen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, bij de CPC hebben ze het sinds dit jaar ideaal geregeld.
Je moet 'bewijzen' dat je de laatste 2/3 jaar een bepaalde tijd gelopen hebt op de halve, dan mag je in dat vak starten. Was het bij de voorgaande editie dan is dat voldoende, dan zoeken zij het terug en anders kan je gewoon bewijs mailen. Dat is een eerlijker en beter systeem, want ik blijf erbij dat het voor iedereen idealer is als je met mensen staat die jouw tempo gaan lopen.
jezus waar haal je het vandaan zegquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef SuperSiem het volgende:
Ik startte vanuit het blauwe startvak en ik had het idee dat er daar dit jaar minder 'langzame' lopers in stonden dan vorig jaar. Ook na de start heb ik minder mensen zien dribbelen in de eerste twee kilometers dan in de afgelopen twee keer dat ik meedeed. Dus misschien werkt het inschrijfsysteem al beter.Alle 30.000 inschrijvingen worden door één man verwerkt, dus handmatig controleren van de opgegeven tijden zit er niet in denk ik.
Zoals ik al eerder in dit topic schreef was ik dit jaar niet zo goed getraind als vorige keren, maar toch liep ik maar iets langzamer (dit jaar 56.45 tegen 56.24 en 55.26 in resp. 2007 en 2008). Het voelde geen moment echt lekker, dus ik kan eigenlijk wel tevreden zijn als dit blijkbaar mijn basisconditie is.
De filmpjes staan trouwens ook online zag ik. Minimaal drie camerastandpunten bij elk meetpunt, best wel veel!
Deze man heeft toch beste bovenbenen hoor! Check zijn rechter been...dat is niet mis!quote:Op maandag 16 november 2009 23:40 schreef beertenderrr het volgende:
http://www.aktiefoto.nl/projecten/20091115-7h/20091115-7h.asp
btw, als je deze foto ziet, denk je ook maar dat het een gewone deelnemer is, maar het is wel gewoon de snelste van het veldHij heeft eigenlijk totaal niet de looks van een topatleet. De spieren zijn niet echt duidelijk gedefinieerd, ook niet heel groot. Eigenlijk heel normaal. Maar hoe die vezels van binnen zitten is echt zo effectief. Ik wou dat ik ze had!
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Deze man heeft toch beste bovenbenen hoor! Check zijn rechter been...dat is niet mis!
Dat is mij ook al eens opgevallen, foto's die van mezelf zijn genomen tijdens loopjes heb ik altijd wel een voet aan de grond, maar de echt snelle lopers hebben zo'n kort kontaktmoment dat ze veel vaker zwevend op de foto staan...quote:Op maandag 16 november 2009 23:40 schreef beertenderrr het volgende:
http://www.aktiefoto.nl/projecten/20091115-7h/20091115-7h.asp
Deze is ook mooi om te zienHet lijkt net alsof ze springen, wat eigenlijk niet heel gek is met die snelheden van hun.
[ afbeelding ]
Kom ik dus ook net achterquote:
niemand ervaring met dit blad?quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef ForrestX het volgende:
Leest iemand hier Runners World (magazine)? ZO ja, is het wat?
[ afbeelding ]
Ja, ik.quote:
mocht je het niet geloven, kan je altijd het startnummer nog controleren op de eindtijd die ik hier heb gepostquote:Op woensdag 18 november 2009 00:22 schreef dyna18 het volgende:
Bewijs dat jullie er echt waren
Ook wel grappig is dat ik op de diverse foto's ondertussen mijn hele running outfit terug heb zien komen
Ben jij die met dat petjequote:Op woensdag 18 november 2009 08:07 schreef computergirl het volgende:
ik loop hier tussen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er hier nog een stuk frisser uit dan bij het finish filmpje
Je ziet ook gelijk dat het bij mij echt een heel stuk drukker was trouwens
BTW
Er hebben 15 vrouwen van 60 jaar en ouder meegedaan, allemaal met een finishtijd van 1.17 of lager! Dat geeft deze burger weer moed!
DeeBee is de roodharige duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef ForrestX het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die duidelijk makat wie hij is: zwart Nike
volgens mij heb je wel vaker foto's gepostquote:
Idd, ik vond iedereen wel duidelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef DeeBee het volgende:
Jij kent me?![]()
Maar dat klopt inderdaad, dacht dat ik het wel duidelijk genoeg had omschreven net als bij de rest, beertenderrr enzo herkende ik ook wel. En PteV kon je wel raden aan de naam op z'n startnummer ook.
Blegh, maar niet lopen deze week meer...of misschien morgen nog even kort, zondag weer wedstrijdje, benieuwd hoe het dan gaat, want dan ook mountainbiken erbij.
auch! Sterkte ermeequote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Heb er intussen weer een rustige 8km opzitten. Volgens mij is er een peesje onder m'n voet ontstoken / geïrriteerd; word gek van de pijn
Ik heb exact dezelfde, een FR405 met hartslagmeter. Ben er zeer tevreden over, heb hem sinds april of zo. Helaas wel een keer probleem gehad met GPS ontvangst maar kreeg zo een nieuwe van Garminquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
In het begin van dit jaar begonnen met hardlopen, vanaf juni was dit weer een beetje verwaterd maar nu toch weer opgepikt.
Loop momenteel zo'n 2x per week 7 km met +- 10km/u
Het gaat best lekker maar ik merk wel, dat als ik op maandag heb gelopen, ik op woensdag mijn schenen wel wat voel bij het landen, als ik wat langere pauzes er tussen heb voel ik ze niet meer.
Iemand trouwens ervaring met hardloophorloges en hartslagmeters?
Ik zit erover na te denken om een Garmin Forerunner 405 HRM te kopen. GPS + hartslagmeter voor ¤ 250,- en tot nu toe ben ik vrij veel goede reviews tegen gekomen.
[ afbeelding ]
Een weekje rust kan geen kwaad na een wedstrijd, en nog genoeg tijd tot Egmond!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstringBlijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond
.
Ik zweer inmiddels bij de Garmin Forerunner 310XTquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
Iemand trouwens ervaring met hardloophorloges en hartslagmeters?
Bij ons maandag op de training (ja er zijn bikkels die gewoon de volgende dag gaan trainen) waren er ook veel klachten over stijve bovenbenen en last van de hamstrings.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstringBlijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond
.
topquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef caspervc het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de Zandvoort circuitloop 2010!
Moet nog wel even oefenen, ben bijna klaar met Evy 1 maar het leek me een mooi doel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |