Dat zie je toch bij elke loop?quote:Op maandag 16 november 2009 13:10 schreef DeeBee het volgende:
Als ik zo beetje kijk naar de startnummers die rond mij finishen (op de video), dan geven die 10-15 minuten te snelle verwachte eindtijd op volgens mij...
Binnen een minuut over de startstreep (oftewel redelijk voorin blauw) en dan 1:09 lopen... Dat is gewoon stom, ze moeten echt tijden van voorgaande jaren gaan aanhouden daarvoor.![]()
Behalve als je in een jaar zo'n grote sprong voorwaarts maakt dat je weldegelijk veel sneller kunt lopen dan het voorgaande jaar...quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, bij de CPC hebben ze het sinds dit jaar ideaal geregeld.
Je moet 'bewijzen' dat je de laatste 2/3 jaar een bepaalde tijd gelopen hebt op de halve, dan mag je in dat vak starten. Was het bij de voorgaande editie dan is dat voldoende, dan zoeken zij het terug en anders kan je gewoon bewijs mailen. Dat is een eerlijker en beter systeem, want ik blijf erbij dat het voor iedereen idealer is als je met mensen staat die jouw tempo gaan lopen.
dan wordt de start procedure te lang denk ikquote:Op maandag 16 november 2009 16:27 schreef DeeBee het volgende:
tekst
Ze kunnen makkelijk kijken naar de verdeling van het aantal mensen zo ongeveer, dan doen ze desnoods maar meer startvakken...dan is het nog iets beter.
En je bent denk wel aardig wat arbeidstijd kwijt als je 25000 man moet gaan controleren op eerder behaalde resultatenquote:Op maandag 16 november 2009 16:41 schreef ForrestX het volgende:
[..]
dan wordt de start procedure te lang denk ik
Zal vast wel te automatiseren zijn in combinatie met sites als uitslagen.nlquote:Op maandag 16 november 2009 16:54 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
En je bent denk wel aardig wat arbeidstijd kwijt als je 25000 man moet gaan controleren op eerder behaalde resultaten
Helemaal mee eens hoor, bij de lvml ('maar' 3000 lopers) hadden ze netjes tijdsaanduidingen langs de kant gehouden, maar ja zolang niemand zich daar aan houdt (of zichzelf beter acht) blijft het inhalen geblazen.quote:Op maandag 16 november 2009 15:48 schreef DeeBee het volgende:
Nou ja, bij de CPC hebben ze het sinds dit jaar ideaal geregeld.
Je moet 'bewijzen' dat je de laatste 2/3 jaar een bepaalde tijd gelopen hebt op de halve, dan mag je in dat vak starten. Was het bij de voorgaande editie dan is dat voldoende, dan zoeken zij het terug en anders kan je gewoon bewijs mailen. Dat is een eerlijker en beter systeem, want ik blijf erbij dat het voor iedereen idealer is als je met mensen staat die jouw tempo gaan lopen.
jezus waar haal je het vandaan zegquote:Op maandag 16 november 2009 22:03 schreef SuperSiem het volgende:
Ik startte vanuit het blauwe startvak en ik had het idee dat er daar dit jaar minder 'langzame' lopers in stonden dan vorig jaar. Ook na de start heb ik minder mensen zien dribbelen in de eerste twee kilometers dan in de afgelopen twee keer dat ik meedeed. Dus misschien werkt het inschrijfsysteem al beter.Alle 30.000 inschrijvingen worden door één man verwerkt, dus handmatig controleren van de opgegeven tijden zit er niet in denk ik.
Zoals ik al eerder in dit topic schreef was ik dit jaar niet zo goed getraind als vorige keren, maar toch liep ik maar iets langzamer (dit jaar 56.45 tegen 56.24 en 55.26 in resp. 2007 en 2008). Het voelde geen moment echt lekker, dus ik kan eigenlijk wel tevreden zijn als dit blijkbaar mijn basisconditie is.
De filmpjes staan trouwens ook online zag ik. Minimaal drie camerastandpunten bij elk meetpunt, best wel veel!
Deze man heeft toch beste bovenbenen hoor! Check zijn rechter been...dat is niet mis!quote:Op maandag 16 november 2009 23:40 schreef beertenderrr het volgende:
http://www.aktiefoto.nl/projecten/20091115-7h/20091115-7h.asp
btw, als je deze foto ziet, denk je ook maar dat het een gewone deelnemer is, maar het is wel gewoon de snelste van het veldHij heeft eigenlijk totaal niet de looks van een topatleet. De spieren zijn niet echt duidelijk gedefinieerd, ook niet heel groot. Eigenlijk heel normaal. Maar hoe die vezels van binnen zitten is echt zo effectief. Ik wou dat ik ze had!
[ afbeelding ]
Dat heb ik ook!quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:13 schreef ForrestX het volgende:
[..]
Deze man heeft toch beste bovenbenen hoor! Check zijn rechter been...dat is niet mis!
Dat is mij ook al eens opgevallen, foto's die van mezelf zijn genomen tijdens loopjes heb ik altijd wel een voet aan de grond, maar de echt snelle lopers hebben zo'n kort kontaktmoment dat ze veel vaker zwevend op de foto staan...quote:Op maandag 16 november 2009 23:40 schreef beertenderrr het volgende:
http://www.aktiefoto.nl/projecten/20091115-7h/20091115-7h.asp
Deze is ook mooi om te zienHet lijkt net alsof ze springen, wat eigenlijk niet heel gek is met die snelheden van hun.
[ afbeelding ]
Kom ik dus ook net achterquote:
niemand ervaring met dit blad?quote:Op maandag 16 november 2009 14:46 schreef ForrestX het volgende:
Leest iemand hier Runners World (magazine)? ZO ja, is het wat?
[ afbeelding ]
Ja, ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |