mocht je het niet geloven, kan je altijd het startnummer nog controleren op de eindtijd die ik hier heb gepostquote:Op woensdag 18 november 2009 00:22 schreef dyna18 het volgende:
Bewijs dat jullie er echt waren
Ook wel grappig is dat ik op de diverse foto's ondertussen mijn hele running outfit terug heb zien komen
Ben jij die met dat petjequote:Op woensdag 18 november 2009 08:07 schreef computergirl het volgende:
ik loop hier tussen![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er hier nog een stuk frisser uit dan bij het finish filmpje
Je ziet ook gelijk dat het bij mij echt een heel stuk drukker was trouwens
BTW
Er hebben 15 vrouwen van 60 jaar en ouder meegedaan, allemaal met een finishtijd van 1.17 of lager! Dat geeft deze burger weer moed!
DeeBee is de roodharige duidelijk in beeld.quote:Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef ForrestX het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die duidelijk makat wie hij is: zwart Nike
volgens mij heb je wel vaker foto's gepostquote:
Idd, ik vond iedereen wel duidelijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef DeeBee het volgende:
Jij kent me?![]()
Maar dat klopt inderdaad, dacht dat ik het wel duidelijk genoeg had omschreven net als bij de rest, beertenderrr enzo herkende ik ook wel. En PteV kon je wel raden aan de naam op z'n startnummer ook.
Blegh, maar niet lopen deze week meer...of misschien morgen nog even kort, zondag weer wedstrijdje, benieuwd hoe het dan gaat, want dan ook mountainbiken erbij.
auch! Sterkte ermeequote:Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Heb er intussen weer een rustige 8km opzitten. Volgens mij is er een peesje onder m'n voet ontstoken / geïrriteerd; word gek van de pijn
Ik heb exact dezelfde, een FR405 met hartslagmeter. Ben er zeer tevreden over, heb hem sinds april of zo. Helaas wel een keer probleem gehad met GPS ontvangst maar kreeg zo een nieuwe van Garminquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
In het begin van dit jaar begonnen met hardlopen, vanaf juni was dit weer een beetje verwaterd maar nu toch weer opgepikt.
Loop momenteel zo'n 2x per week 7 km met +- 10km/u
Het gaat best lekker maar ik merk wel, dat als ik op maandag heb gelopen, ik op woensdag mijn schenen wel wat voel bij het landen, als ik wat langere pauzes er tussen heb voel ik ze niet meer.
Iemand trouwens ervaring met hardloophorloges en hartslagmeters?
Ik zit erover na te denken om een Garmin Forerunner 405 HRM te kopen. GPS + hartslagmeter voor ¤ 250,- en tot nu toe ben ik vrij veel goede reviews tegen gekomen.
[ afbeelding ]
Een weekje rust kan geen kwaad na een wedstrijd, en nog genoeg tijd tot Egmond!quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstringBlijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond
.
Ik zweer inmiddels bij de Garmin Forerunner 310XTquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
Iemand trouwens ervaring met hardloophorloges en hartslagmeters?
Bij ons maandag op de training (ja er zijn bikkels die gewoon de volgende dag gaan trainen) waren er ook veel klachten over stijve bovenbenen en last van de hamstrings.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstringBlijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |