abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74798048
Niemand hier die zijn eigen foto plaatst?
pi_74799101
Waarschuwing vooraf: ik kijk wel ietwat serieus

dinsdag 17 november 2009 @ 23:48:56 #203
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74801671

Ik ben die jonge god

Lijkt me duidelijk he

edit: ik ben duidelijk afgevallen sinds de zomer
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74802867
Bewijs dat jullie er echt waren

Ook wel grappig is dat ik op de diverse foto's ondertussen mijn hele running outfit terug heb zien komen
  woensdag 18 november 2009 @ 00:27:32 #205
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74803045
quote:
Op woensdag 18 november 2009 00:22 schreef dyna18 het volgende:
Bewijs dat jullie er echt waren

Ook wel grappig is dat ik op de diverse foto's ondertussen mijn hele running outfit terug heb zien komen
mocht je het niet geloven, kan je altijd het startnummer nog controleren op de eindtijd die ik hier heb gepost
pi_74804056

Check, ik was nog super ontspannen en voerder hier een pelotonnetje aan, zag de camera's en vond het wel grappig hierzo.

Vanaf dit moment eigenlijk ook vooral versneld.
Jack does it in real time...
pi_74805333
ik loop hier tussen

Ik zie er hier nog een stuk frisser uit dan bij het finish filmpje
Je ziet ook gelijk dat het bij mij echt een heel stuk drukker was trouwens

BTW
Er hebben 15 vrouwen van 60 jaar en ouder meegedaan, allemaal met een finishtijd van 1.17 of lager! Dat geeft deze burger weer moed!
  woensdag 18 november 2009 @ 08:42:42 #208
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_74805714
quote:
Op woensdag 18 november 2009 08:07 schreef computergirl het volgende:
ik loop hier tussen

[ afbeelding ]

Ik zie er hier nog een stuk frisser uit dan bij het finish filmpje
Je ziet ook gelijk dat het bij mij echt een heel stuk drukker was trouwens

BTW
Er hebben 15 vrouwen van 60 jaar en ouder meegedaan, allemaal met een finishtijd van 1.17 of lager! Dat geeft deze burger weer moed!
Ben jij die met dat petje

Ben je blauw, zwart of rood?
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  woensdag 18 november 2009 @ 11:41:46 #209
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74810531
ook maar dan:

2 vingers in de lucht en gezicht op duivels:

Laat ik dan de eerste zijn die duidelijk makat wie hij is: zwart Nike

[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_74811337
quote:
Op woensdag 18 november 2009 11:41 schreef ForrestX het volgende:
Laat ik dan de eerste zijn die duidelijk makat wie hij is: zwart Nike
DeeBee is de roodharige duidelijk in beeld.
Ik ben klein, oud wijf , en heb een rood shirt aan.
pi_74811541
Jij kent me?

Maar dat klopt inderdaad, dacht dat ik het wel duidelijk genoeg had omschreven net als bij de rest, beertenderrr enzo herkende ik ook wel. En PteV kon je wel raden aan de naam op z'n startnummer ook.

Blegh, maar niet lopen deze week meer...of misschien morgen nog even kort, zondag weer wedstrijdje, benieuwd hoe het dan gaat, want dan ook mountainbiken erbij.
Jack does it in real time...
pi_74811633
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef DeeBee het volgende:
Jij kent me?
volgens mij heb je wel vaker foto's gepost

ik heb trouwens maandag al weer gelopen..6km maar

en vandaag 7km

[ Bericht 2% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 18-11-2009 21:01:15 ]
pi_74813002
quote:
Op woensdag 18 november 2009 12:10 schreef DeeBee het volgende:
Jij kent me?

Maar dat klopt inderdaad, dacht dat ik het wel duidelijk genoeg had omschreven net als bij de rest, beertenderrr enzo herkende ik ook wel. En PteV kon je wel raden aan de naam op z'n startnummer ook.

Blegh, maar niet lopen deze week meer...of misschien morgen nog even kort, zondag weer wedstrijdje, benieuwd hoe het dan gaat, want dan ook mountainbiken erbij.
Idd, ik vond iedereen wel duidelijk Ik heb nog steeds wat last van spierpijn, morgen maar eens kijken of ik een rustige 5KM kan volhouden...
  woensdag 18 november 2009 @ 13:46:54 #214
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_74814829
Heb er intussen weer een rustige 8km opzitten. Volgens mij is er een peesje onder m'n voet ontstoken / geïrriteerd; word gek van de pijn
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  woensdag 18 november 2009 @ 15:21:31 #215
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_74818324
quote:
Op woensdag 18 november 2009 13:46 schreef star_gazer het volgende:
Heb er intussen weer een rustige 8km opzitten. Volgens mij is er een peesje onder m'n voet ontstoken / geïrriteerd; word gek van de pijn
auch! Sterkte ermee
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_74830867
Ah ja... het herstel na een wedstrijd.
Wel leuk om al die foto's zo te zien.
pi_74842845
In het begin van dit jaar begonnen met hardlopen, vanaf juni was dit weer een beetje verwaterd maar nu toch weer opgepikt.
Loop momenteel zo'n 2x per week 7 km met +- 10km/u
Het gaat best lekker maar ik merk wel, dat als ik op maandag heb gelopen, ik op woensdag mijn schenen wel wat voel bij het landen, als ik wat langere pauzes er tussen heb voel ik ze niet meer.

Iemand trouwens ervaring met hardloophorloges en hartslagmeters?
Ik zit erover na te denken om een Garmin Forerunner 405 HRM te kopen. GPS + hartslagmeter voor ¤ 250,- en tot nu toe ben ik vrij veel goede reviews tegen gekomen.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
  donderdag 19 november 2009 @ 12:41:40 #218
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_74847239
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
In het begin van dit jaar begonnen met hardlopen, vanaf juni was dit weer een beetje verwaterd maar nu toch weer opgepikt.
Loop momenteel zo'n 2x per week 7 km met +- 10km/u
Het gaat best lekker maar ik merk wel, dat als ik op maandag heb gelopen, ik op woensdag mijn schenen wel wat voel bij het landen, als ik wat langere pauzes er tussen heb voel ik ze niet meer.

Ik zit erover na te denken om een Garmin Forerunner 405 HRM te kopen. GPS + hartslagmeter voor ¤ 250,- en tot nu toe ben ik vrij veel goede reviews tegen gekomen.
[ afbeelding ]
Ik heb exact dezelfde, een FR405 met hartslagmeter. Ben er zeer tevreden over, heb hem sinds april of zo. Helaas wel een keer probleem gehad met GPS ontvangst maar kreeg zo een nieuwe van Garmin .
Vooral je duurlopen kun je het voordeel merken, in je eentje loop je vaak te hard en met zo'n ding kun je perfect op hartslag lopen (kan ook met goedkoper model, maar ik vind de GPS functie wel cool). En het naderhand draadloos op je PC zetten is ook handig.
Carpe Diem
pi_74856875
Vanmiddag weer een training gedaan. 1,7km redelijk tempo (ik was aan het hazen voor de coopertest van m'n broer ) daarna 2km rustig joggen en nog een km voluit. Die ging in 3:15, wat ik als mijn PR beschouw. Ik wilde eerst eigenlijk een hersteltraining doen, maar voelde me toch iets te fit daarvoor.
pi_74858544
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstring Blijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond .
  donderdag 19 november 2009 @ 23:35:36 #221
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_74871185
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Ik heb net ook weer gelopen sinds de 7heuvelenloop. 6km gelopen, daarna maar gestopt. Kreeg last van mn hamstring Blijkbaar ben ik nog niet herstelt van die loop, terwijl er toch al wel weer wat dagen tussen zitten. Hopelijk zet de blessure niet door en kan ik binnenkort weer vrijuit lopen, want er moet natuurlijk getraind worden voor Egmond .
Een weekje rust kan geen kwaad na een wedstrijd, en nog genoeg tijd tot Egmond!
Zelf loop ik ook mee in Egmond, bij de wedstrijdlopers dus mooi vooraan starten
Ben benieuwd of de omstandigheden beter zullen zijn dan vorig jaar, toen startte ik veel later en door de wind/kou uiteindelijk rond de 1:40 gelopen... Dat moet in 2010 beter
Carpe Diem
  vrijdag 20 november 2009 @ 02:20:56 #222
52187 Woodpecker
One happy bunny
pi_74874602
quote:
Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Thy... het volgende:
Ik zweer inmiddels bij de Garmin Forerunner 310XT

Misschien niet zo flashy, maar alles wat je wilt weten (en ook een hoop wat je liever niet wil weten) wordt handig op een groot scherm weergegeven.
  vrijdag 20 november 2009 @ 08:52:55 #223
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 20 november 2009 @ 22:23:36 #224
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_74899202
Ik was dus lekker aan het hardlopen net (15km). Tijdens het lopen heb ik altijd een kauwgompje in, omdat ik dankzij het kauwen dan mijn ademhaling lekker gereguleerd houd. Na vandaag doe ik dat dus nooit meer, want het kauwgompje schoot in mijn keel en bleef onderin mijn slokdarm hangen Ik heb langs de weg staan kotsen, omdat mijn lichaam het kauwgompje weg wilde hebben

"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_74906681
quote:
Op donderdag 19 november 2009 18:29 schreef beertenderrr het volgende:
Bij ons maandag op de training (ja er zijn bikkels die gewoon de volgende dag gaan trainen) waren er ook veel klachten over stijve bovenbenen en last van de hamstrings.
Ik dacht dat het zou komen door het heuvelop lopen, maar volgens mijn trainer heeft het eerder te maken met het naar beneden lopen omdat je met hogere snelheden loopt dan je gewend bent.

Zelf heb ik niet gelopen in Nijmegen maar ik had na een wedstrijdje ook wat last van m'n hamstring.
Maar dat was omdat ik iets te fanatiek oefeningen na de wedstrijd heb gedaan.
Wat dagen rust en daarna rustig duurloop gedaan. Voel nu niets meer.
Denk dat het bij jou ook wat overbelast is en dat het rust gauw over is. In ieder geval niks forceren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')