abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74720408
quote:
Op zondag 15 november 2009 18:01 schreef mrkrul het volgende:
Heeft iemand al fotootjes gezien op de website. Bij mij werkt dat niet.
nee duurt meestal een dag of wat.
pi_74721803
Wat erg als je in afwachting van Studio Sport de tv alvast aanzet en je treft dan Praatjesmakers
pi_74721823
1:21:56 heb ik gelopen toch nog twee seconden sneller dan ik dacht
  zondag 15 november 2009 @ 21:45:56 #154
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74729725
Ik ben ook weer terug, en ben tevreden

Streeftijd van 1:05:00 niet gehaald, ben blijven steken bij 1:05:54, waar ik overigens ook zeer tevreden mee ben. PR met anderhalve minuut verbetert, dus dat is mooi. Nu moet ik het hele jaar wel hard trainen om hier weer een stuk vanaf te halen haha. De verhalen van computergirl komen me bekend voor van vorig jaar toen ik in bypass 3 startte. Volgend jaar een eindtijd van 1:15:00 opgeven, dan start je in groen, heb je er toch minder last van. De klachten die je noemt, waren niet echt van toepassing op dit jaar bij mij, startte nu gelukkig in geel (en volgend jaar waarschijnlijk weer).

Ik heb het overigens niet echt koud gehad alleen toen ik mn sweater en trainingsbroek uitdeed was het even bibberen, maar in die startvakken was het alweer koeienstal warm en tijdens het lopen is het ook nooit echt koud geworden. Had overigens wel het idee dat de bergen dit jaar toch wat lastiger te overleven waren als vorig jaar. Zo nu en dan een beetje wind, maar gelukkig viel het mee. Ook goed dat het vrijwel droog is gebleven.

Wat ook wel grappig was om te zien, was aan het eind van de loop in de laatste kilometer een straatje waar ze hollandse muziek draaide. Daar stond zo'n bord waar je tijden van zo'n chip kunt aflezen. Toen ik daar kwam, was de by-pass nog niet helemaal weg, dus je zag hele lijsten verwerkt worden, leuk gezicht

Anyway, nieuw pr, 13,7 km/h gemiddeld, volgende keer harder, ik ben er weer bij
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 15 november 2009 @ 21:49:24 #155
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74729919
Prachtloop...hier 1.22.21 met plaspauze, omkleed pauze (ik heb me na 5 km ontdaan van mijn thermoshirtje) en een losse veter...

Al met al helemaal niet ontevreden. 3 minuten sneller dan verwacht en het had sneller gekunt. Ik heb vooral in het begin rustig gedaan om energioe te sparen voor de enorme Aplen-stijl heuvels die ik had verwacht, maar dat viel dus allemaal wel mee.

Overigens startte ik ook uit By-pass 2...geen idee hoe ze dat gedaan hebben met tijden etc...wel merkte ik op dat startnummers helemaal losstaan van de startvakken en daarmee eindtijden.
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:22 schreef computergirl het volgende:

Irritant:
langzame lopers die naast elkaar bijna de hele weg innnemen en dan ook aan de zijkant zo lopen
<O><O><O><O><O><O><O><O>
met de ellebogen wijd zodat je er echt niet langs kan
Irritant2:
lopers die muziek-oortjes in hebben zodat ze zich niet bewust zijn dat iemand wil inhalen
Irritant3:
lopers die midden op de weg stilstaan bij waterposten
Irritant4:
lopers die gelijk na de finish gaan stilstaan zodat de rest ook stilvalt.

helemaal mee eens. Ik heb hele stukken op het voetpad gelopen...en af en toe door de modder/berm...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_74729967
1:08:25 gelopen met plaspauze. Blijkbaar is twee keer pissen in het half uur voor de start toch nog niet genoeg...

Denk dat ik wel tevreden ben. Nog nooit zo lang op zo'n hoge intensiteit gelopen, dus wist niet zo goed wat ik moest verwachten. En ik had twee negatieve splits, dat is ook wat waard...

[ Bericht 0% gewijzigd door koeii op 15-11-2009 22:27:23 ]
Dus toch .
pi_74730279
Zo, duurde een eeuwigheid om in Nijmegen te komen (9:33 de trein, 12:10 daar), echt 45 minuten gewacht op Breda. Dus dat was een goed begin, zeker met de wind en regen toen, maar ik zag al op m'n telefoon dat die gelukkig leek weg te drijven als de start zou zijn in Nijmegen.

Anyway, beetje opgewarmd en stond redelijk vooraan in m'n start vak, al duurde het nog 5 minuten en 55 seconden om over de start te komen. Wat computergirl ook al zei, echt bizar de tijden die mensen opgeven trouwens, daar klopt echt geen ster van allemaal, wat een leugenaars... Ook al is het niveau wel hoog van de 7H (zie verderop over m'n finishpositie), dan nog klopt er echt helemaal niks van, maar ja... Ze kunnen beter gaan werken met bewezen prestaties uit voorgaande jaren.

Ben beetje 'rustig' van start gegaan, want de eerste 5 kilometer vind ik stiekem ongeveer de zwaarste, zeker van 3.5 naar 5 kilometer met valsplat en wind tegen, leek echt alsof je dan steeds meer in slow motion gaat ongemerkt (21:43 op 5 km). Daar dacht ik ook even dat ik me niet zo fris voelde, maar gelukkig was dat gevoel weg toen we linksaf gingen langs de golfbaan.

Zevenheuvelenweg ging heerlijk ontspannen en steeds wat harder...na 43 minuten en 3 seconden bij de 10 kilometer (5 km in 21:21), toen de laatste lange heuvel en daar haalde ik echt super veel mensen in die stilvielen. Toen al aardig doorgetrokken dat stuk naar Berg en Dal en vanaf het moment dat je daar die weg opdraait me naar beneden gestort en gefinished in 1:03.38 (14.14 km/h, als 1502e of zo). PR met dikke 2 minuten, en 2.5 minuut sneller dan vorig jaar, dus erg tevreden. En de 2 negatieve splits, met een laatste 5 kilometer in 20:35 waren voor het gevoel tijdens het lopen erg lekker.

Wel bizar, want doen blijkbaar echt veel goede atleten mee, want ging qua snelheid en alles vele malen harder dan bij de Damloop by night, alleen daar was ik bij de eerste 500 en met deze snelheid zelfs 70e geworden. Maar wel tevreden dus, was top weer om te lopen ook (alleen beetje wind wel).
Jack does it in real time...
pi_74731327
Laatst een 8 km-cross in 35 minuten. Was op zich wel tevreden, maar begon veel te rustig. Kan volgend jaar met meet gerichte voorbereiding hopelijk een stuk sneller.

Werk nu toe naar 10 mijl begin januari. Met nieuwe hardloopschoenen.
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 15 november 2009 @ 22:26:28 #159
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74732080
De 7H zijn og niet goed en wel voorbij...komt de volgende alweer:

Doet iemand deze trouwens nog op 6 december: Olympisch Stadionloop ?
pi_74732499
Is het nog wel leuk om in zulke drukte te lopen?

http://www.ad.nl/ad/nl/17(...)Nijmegen.dhtml#photo

[ Bericht 56% gewijzigd door dyna18 op 15-11-2009 22:41:15 ]
  zondag 15 november 2009 @ 22:44:06 #161
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_74733018
Klinkt heel erg leuk al die verhalen van jullie! jammer dat ik niet mee kon lopen, misschien volgend jaar.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  zondag 15 november 2009 @ 22:55:21 #162
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74733568
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:26 schreef ForrestX het volgende:
De 7H zijn og niet goed en wel voorbij...komt de volgende alweer:

Doet iemand deze trouwens nog op 6 december: Olympisch Stadionloop ?
Misschien is in de buurt en lijkt me wel leuk om rond de bosbaan te lopen.
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:34 schreef dyna18 het volgende:
Is het nog wel leuk om in zulke drukte te lopen?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.ad.nl/ad/nl/17(...)Nijmegen.dhtml#photo
Ligt eraan. Als je meedoet voor de gezelligheid en de ervaring is het te overleven. Als je toch al een snelle tijd wilt neerzetten is het flink storend. Maar dit zijn wel beelden vanuit de bypass deelnemers. De gekleurde startvakken waren niet zo druk als hier op de foto (gelukkig).

De rest trouwens ook gefeliciteerd met de mooie tijden

[ Bericht 4% gewijzigd door beertenderrr op 15-11-2009 23:04:07 ]
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  zondag 15 november 2009 @ 23:08:24 #163
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_74734263
Als ik de ervaringen zo lees van de 7H ben ik aan 1 kant blij dat ik er niet bij was
Nijmegen is ook best een eind van Groningen vandaan...
Op zich wil ik hem nog wel een keer lopen, misschien volgend jaar maar dan ga ik wel proberen in te schrijven bij de wedstrijdlopers.. heb een KNAU licentie en bij dergelijke grote lopen kun je daarmee in het wedstrijdvak starten. Mijn PR op de 15km is nu 1:00:24, en aangezien de 7H als snel te boek staat moet het dan zeker onder het uur kunnen...

Gefeliciteerd allemaal die hem uit hebben gelopen!
Carpe Diem
  zondag 15 november 2009 @ 23:18:45 #164
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_74734751
Wat was het leuk Mijn tijd viel erg tegen (01:23, terwijl onder de 01:20 toch wel mijn doel was), maar dat komt vooral door de slechte voorbereiding (ziek...). Maar wat een parcours Vooral die ene heuvel waar je, zodra je bocht omgaat, ineens een gigantisch dal + berg hebt. Super

Leuk publiek ook; nou snap ik waarom je voornaam op je nummer staat
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  zondag 15 november 2009 @ 23:23:09 #165
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_74734942
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:54 schreef DeeBee het volgende:
Zo, duurde een eeuwigheid om in Nijmegen te komen (9:33 de trein, 12:10 daar), echt 45 minuten gewacht op Breda. Dus dat was een goed begin, zeker met de wind en regen toen, maar ik zag al op m'n telefoon dat die gelukkig leek weg te drijven als de start zou zijn in Nijmegen.
Inderdaad, die vertragingen vandaag waren echt irritant. En maar betalen voor de trein.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_74739322
quote:
Op zondag 15 november 2009 23:18 schreef star_gazer het volgende:
Vooral die ene heuvel waar je, zodra je bocht omgaat, ineens een gigantisch dal + berg hebt. Super
Jezus, dat ding ja tussen 7 en 8 km. Ik had van tevoren een beetje vals plat verwacht, maar dit sloeg nergens op. Had het idee dat mijn knieën twee meter voor me uit liepen.

En vertragingen... Ach, heb er 4 uur en 10 minuten over gedaan om weer in Groningen te komen...
Dus toch .
pi_74741653
quote:
Op zondag 15 november 2009 22:55 schreef beertenderrr het volgende:

[..]

Misschien is in de buurt en lijkt me wel leuk om rond de bosbaan te lopen.
[..]

Ligt eraan. Als je meedoet voor de gezelligheid en de ervaring is het te overleven. Als je toch al een snelle tijd wilt neerzetten is het flink storend. Maar dit zijn wel beelden vanuit de bypass deelnemers. De gekleurde startvakken waren niet zo druk als hier op de foto (gelukkig).

De rest trouwens ook gefeliciteerd met de mooie tijden
Dat dus, in de gekleurde vakken was er genoeg ruimte om langs mensen te gaan. Wel een paar keer gehad dat een 2 mensen opeens naast elkaar gingen lopen toen ik erdoorheen wilde

Sowieso is de indeling vaag, aangezien een andere gast die ik ken 1:19 in had gevuld en een vak eerder dan mij mocht starten (ik had 1:15 ingevuld, wat ook haalbaar zou zijn geweest).
  maandag 16 november 2009 @ 10:55:40 #168
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74742013
Volgend jaar gewoon 1.10 invullen ...of 42.03
  maandag 16 november 2009 @ 11:31:43 #169
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_74743073
quote:
Op maandag 16 november 2009 10:55 schreef ForrestX het volgende:
Volgend jaar gewoon 1.10 invullen ...of 42.03
En dan wel gelijk met Dibaba oplopen
pi_74743620
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:

[..]

Ik zag een stukje ervan op tv, wat ging die hard. Ze haalde nog Marco Gielen in en ik weet dat dit een bekende atleet is (geweest?)
  maandag 16 november 2009 @ 11:53:28 #171
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74743696
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:31 schreef djayzz het volgende:

[..]

...een rondje er omheen...en dan de eindsprint in zetten...

ps...3000e post!
  maandag 16 november 2009 @ 12:04:01 #172
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_74743948
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:50 schreef e-runner het volgende:

[..]

Ik zag een stukje ervan op tv, wat ging die hard. Ze haalde nog Marco Gielen in en ik weet dat dit een bekende atleet is (geweest?)
Ik heb er nog niks van gezien, staat vast wel ergens op het grote boze internet
quote:
Op maandag 16 november 2009 11:53 schreef ForrestX het volgende:

[..]

...een rondje er omheen...en dan de eindsprint in zetten...

ps...3000e post!
en dan achteruit de finish over

Gefeliciteerd
pi_74744010
Dat is het voordeel van zelf niet meedoen: ik heb alle toppers kunnen zien. Dolf Jansen zat heel aardig voorin. Dibaba was impressive, en die twee heren die om de winst vochten al helemaal. Eindsprint tot op de finishlijn!
pi_74745591
Als ik zo beetje kijk naar de startnummers die rond mij finishen (op de video), dan geven die 10-15 minuten te snelle verwachte eindtijd op volgens mij...

Binnen een minuut over de startstreep (oftewel redelijk voorin blauw) en dan 1:09 lopen... Dat is gewoon stom, ze moeten echt tijden van voorgaande jaren gaan aanhouden daarvoor.

Anyway, schade vandaag is 1 blaar onder m'n voet (gister ook al) en beetje spierpijn, dus gaat best.
Jack does it in real time...
  maandag 16 november 2009 @ 14:46:50 #175
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74748368
Leest iemand hier Runners World (magazine)? ZO ja, is het wat?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')