topquote:Op zaterdag 21 november 2009 22:06 schreef caspervc het volgende:
Ik heb me ingeschreven voor de Zandvoort circuitloop 2010!
Moet nog wel even oefenen, ben bijna klaar met Evy 1 maar het leek me een mooi doel!
Ongetraindheid lijkt me sterk, ik loop al tijden minstens twee keer per week, toen ik lichte overbelastingsverschijnselen kreeg heb ik gelijk rust gehouden, drie weken later 25 minuten in een sukkeltempo en de pijn komt uit alle hoeken en gaten??quote:Op zondag 22 november 2009 20:52 schreef beertenderrr het volgende:
ongetraindheid?wel vervelend, nog niet eerder last van gehad?
Totaal geen verstand van en ik wil je niet op kosten jagen, maar misschien ligt het aan je schoenen (nieuwe schoenen, demping van je schoenen eruit etc).quote:Op zondag 22 november 2009 23:23 schreef knnth het volgende:
[..]
Ongetraindheid lijkt me sterk, ik loop al tijden minstens twee keer per week, toen ik lichte overbelastingsverschijnselen kreeg heb ik gelijk rust gehouden, drie weken later 25 minuten in een sukkeltempo en de pijn komt uit alle hoeken en gaten??
Ik baal hier echt flink van
en terecht. Wat waren de overbelastingsverschijnselen? Ik heb ook wel eens na een tijdje rust pijn in mijn schenen, maar niet zo erg als jij het beschrijft. Of het is weer even inkomen, of je zou misschien shin splints opgelopen kunnen hebben, dan hoop ik het 1e voor je. Al afspraak met een fysio o.i.d.?quote:Op zondag 22 november 2009 23:23 schreef knnth het volgende:
[..]
Ongetraindheid lijkt me sterk, ik loop al tijden minstens twee keer per week, toen ik lichte overbelastingsverschijnselen kreeg heb ik gelijk rust gehouden, drie weken later 25 minuten in een sukkeltempo en de pijn komt uit alle hoeken en gaten??
Ik baal hier echt flink van
dat was ook mijn eerste gedachte.quote:Op maandag 23 november 2009 00:18 schreef pwned het volgende:
[..]
Totaal geen verstand van en ik wil je niet op kosten jagen, maar misschien ligt het aan je schoenen (nieuwe schoenen, demping van je schoenen eruit etc).
weet je wat het ook kan zijn?quote:Op maandag 23 november 2009 09:28 schreef knnth het volgende:
Thanks voor de supportOverbelastingsverschijnselen waren vermoeidheid, lichte pijn in de schenen en wat zeurend gevoel in knie. Schoenen in maart gekocht, lijkt me erg sterk dat het daar aan ligt, zo heel veel heb ik niet gelopen.
Ik ga het woensdag opnieuw proberen, komt de pijn dan weer terug dan wordt het inderdaad bezoekje aan de fysio ...
Dat is niet raar, klinkt wel logischquote:Op maandag 23 november 2009 10:22 schreef computergirl het volgende:
[..]
weet je wat het ook kan zijn?
- je loopt onbewust met ene andere houding om je blessure te ontlasten -> andere belasting van andere spieren/pezen
- je loopt in een andere houding omdat je langzamer gelopen hebt -> andere belasting van spieren/pezen
misschien raar maar ik loop echt anders als ik echt langzaam loop, veel meer grondcontact, spieren bij scheenbeen moeten harder werken
quote:Op woensdag 25 november 2009 08:33 schreef computergirl het volgende:
ik heb al een week niet gelopen
Dipje
ik heb die dag een boscross in Castricumquote:Op woensdag 25 november 2009 12:27 schreef PteV het volgende:
Ik ga vanavond weerDenk een km of 8 in een strak tempo...volgende wedstrijd is op 6 December, Snertloop in De Lutte..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |