Welkom in topic
![]()
Nou, de CPC gelopen. Ben niet dol-enthousiast, en eigenlijk is het vooral mijn eigen schuld geweest want was vergeten heel snel bij de start te gaan staan voor een goede startpositie. Ik mocht dus net als bij de damloop een soort veredelde 'superG' afleggen al slalommend door de massa.
De grote schrik kwam bij 4 km (het eerste afstandsbord wat ik bewust meekreeg), waarbij ik 15:55 klokte. Pas na 6 km (scheveningse bosjes) kreeg ik vrij baan en kon ik mij concentreren op mijn eigen tempo in plaats van op het tempo van de mensen bij me heen om in te halen. Helaas had ik graag op dat moment iemand willen hebben die mijn tempo hoger trok, maar er was niemand in de buurt. Uiteindelijk lukte me het niet om de turbo eruit te halen, en mijn gewoonlijke positieve split stelde dus niet meer dan 1 minuut voor. Komt misschien ook wel omdat ik dus al een minuut achter liep voor een toptijd en daardoor motivationeel ook niet tot de max zat te drukken...
Uiteindelijk een lage 39'er vermoed ik (nog niet bekend), maar ik zal nog wat geconcentreerder moeten trainen dus. Al zou ik zonder de minuut vertraging van het beginslalom wel gewoon een 38'er geklokt hebben, dus dat is dan wel weer positief
![]()
Mooi weer trouwens!