Puur op gevoel. Aan je lichaam kan je heel goed voelen of je verzuurd, of dat je te ver onder je kunnen loopt, heb ik geen bliebjeskanon voor nodigquote:Loop jij met een hartslagmeter of puur op gevoel?
Heb het voor de volgende keer al verwerkt in de Wiki, samen met deel 13 zelfs al. Voor het gemakquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:00 schreef PekkeMan het volgende:
de delen 10-12 staan nog niet in de OP![]()
tevens tvp![]()
ja nu is het te laat!quote:Op donderdag 15 maart 2007 23:54 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Heb het voor de volgende keer al verwerkt in de Wiki, samen met deel 13 zelfs al. Voor het gemak![]()
Haha, sorry dan maar, zal niet nog eens gebeurenquote:
Geldt dit ook voor gewone skates?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:19 schreef LedZep het volgende:
Plus dat het skeeleren tegen overpronatie werkt gezien de zware enkelbelasting.
Was ik ook nog van plan maar ik hoop eigenlijk dat iemand hier ervaring mee heeft.quote:Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef Grumpey het volgende:
als je zonder niet ver komt, dan heb je denk ik niet zoveel keus....
Misschien even vragen bij de hardloopwinkel?
in sommige hardloopwinkels kunnnen ze toch een filmpje maken van hoe je loopt... daar passen ze je schoen op aan... zoiets zal wel goed voor jouw zijn denk ik!quote:Op maandag 19 maart 2007 14:49 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben in het vorige deeltje al even binnen komen vallen en ik heb eigenlijk nog een klein vraagje.
Ik heb steunzolen nodig vanwege allerlei problemen in mijn voeten en ik twijfel nu een beetje over wat ik hier mee moet m.b.t. hardlopen. Steunzolen in een sportschoen werkt niet echt lekker maar zonder kom ik sowieso niet ver. Iemand tips?
Kan dat?quote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
in sommige hardloopwinkels kunnnen ze toch een filmpje maken van hoe je loopt... daar passen ze je schoen op aan... zoiets zal wel goed voor jouw zijn denk ik!
Onder andere bij PK running in Dodewaard doen ze datquote:Op maandag 19 maart 2007 18:36 schreef Sweetbeach het volgende:
[..]
in sommige hardloopwinkels kunnnen ze toch een filmpje maken van hoe je loopt... daar passen ze je schoen op aan... zoiets zal wel goed voor jouw zijn denk ik!
Is prima oplossing. ik heb dat ook gedaan. ze kijken hoe je op je voet terecht komt en adviseren dan de "aanpassing" van je schoen!quote:Op maandag 19 maart 2007 18:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Kan dat?![]()
Dat zou super zijn. Ik dacht dat die metingen eigenlijk alleen waren om te zien welke schoen het meest geschikt is voor jouw manier van lopen.
http://www.run2day.nl/winkel_home.php?winkel=Groningenquote:Op maandag 19 maart 2007 21:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Klinkt fantastisch! Ik ga eens kijken of er in de buurt van Groningen ook een zaak zit die dat doet en anders moet ik maar naar Dodewaard.![]()
Dankjequote:Op maandag 19 maart 2007 21:08 schreef PekkeMan het volgende:
[..]
http://www.run2day.nl/winkel_home.php?winkel=Groningen
hier doen ze dat ook volgens mij![]()
(nog een grunninger)
netjesquote:Op maandag 19 maart 2007 22:21 schreef Sweetbeach het volgende:
net een 5.2 km rondje in 25.2 gelopennetjes voor mezelf!
Misschien wel te ambitieus, hij is volgende maand al. Maar wil de afstand graag een keer lopen om te voelen hoe dat is en deze is een van de weinige die voor mij nog te doen is voor de zomer. Heb de Dam tot Damloop vorig jaar gelopen, echt een geweldige ervaring dus doe dit jaar zeker weer mee!quote:Op zondag 18 maart 2007 22:38 schreef Raphaelo29 het volgende:
zozo Mouzzer, ambitieus. halve marathon!! is dat al snel? ik heb vandaag weer een trimloop gedaan in A'dam. 10 km in 45:50. was erg veel wind wat het wel zwaar maakte af en toe.
ik ga me nu richten op de dam tot dam loop in september wat 16,1 km is. weer een nieuwe uitdaging aangezien ik nooit meer dan 11 a 12 km heb gelopen.
een halve marathon is misschien later wel weer een doel, ik weet het niet.
zolang ik er maar plezier in heb en er wat progressie is ben ik tevreden!
nope... niet écht... wil steeds sneller en uiteindelijk x wedstrijdjes lopenquote:Op maandag 19 maart 2007 22:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
netjes, heb je ook nog een doel voor ogen uiteindelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |