De Emmapiramide zat ook in de Veluweloop van dit jaar. Ik geloof dat mijn teamgenoot het daar ook wel zwaar op had. Maar jij bent echte een superloopster! Gewoon 14e worden op zo'n zwaar parcoursquote:Op zondag 26 september 2004 17:32 schreef thaleia het volgende:
...
We hadden toch maar besloten de 6 te doen en niet de 15, dat bleek een goede keuze. Ik kende het parcours niet en dacht "joh, het is maar 6 km" en ging dus als een bezetene van start. Toen heb ik het 3,5 kilometer dus behoorlijk moeilijk gekregen op die Emmapiramide, jezus christus zeg, daar had ik effe niet op gerekend. Gelukkig gaat het daarna vrijwel alleen nog bergaf.
...
Ik had graag 12 km/u gelopen en dat is niet gelukt: 30:31. Maar dat was wel genoeg voor een 14e plek in een veld van 274 dames, dus dat vind ik dan wel weer stoer (kwam tot voor kort nooit verder dan de middenmoot). Misschien zelfs netto 12e zie ik nu, want het staat op bruto tijd. Ben dus wel tevreden, en gooi het niet-bereiken van die 12 km/u dan maar op de zwaarte van het parcours. Ofzo. Komt nog wel een keer...
Ik heb voor het eerst meegedaan aan de Veluweloop dit jaar. Was best wel leuk, na vijf keer Batavierenrace ofzo. Het parcours was een stuk natuurlijker doordat het wat kleinschaliger was.quote:Op maandag 27 september 2004 14:02 schreef thaleia het volgende:
Ah, de Veluweloop, lang geleden ook ooit eens meegedaan. Was leuk! Minder massale versie van de Batavierenrace, minder gedoe eromheen, maar wel natuurlijk het lopen, fietsen en de busjes
Ik denk dat ik die 14e plek vooral te danken had aan het feit dat de echt snelle dames op de 15 km zijn gestart en de 6 (die ik deed) te weinig vondenIk train nl. helemaal niet zoveel, maximaal 3 keer in de week. Ga wel tussendoor soms zwemmen, misschien helpt dat mee.
Had gisteravond een enorme aanval van inspanningshoofdpijn, dat was niet fijn. Ben verdorie om kwart voor 9 al beroerd mijn bed ingekropen. Dat was wel een domper op de vreugde over mijn mooie prestatie van die middag
Wie van jullie zie ik 10 oktober in Eindhoven? Mijn vader heeft zich nu definitief ingeschreven, dus nu moet ik ook wel gaan supporteren natuurlijk
quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:07 schreef ErikN het volgende:
hardlopen is oorlog
Wellicht ga ik de 6 km rennen. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe hard ik kan gaan. Mijn gebruikelijke rondje leg ik nu af in iets meer dan 47 minuten. Toen ik er mee begon deed ik er nog zo'n 53 of 54 minuten over (ik ging toen natuurlijk wel half dood), dus ik heb ondertussen wel een redelijke vooruitgang geboekt. Als ik niet te lui ben en het weer zit een beetje mee, dan ga ik proberen om die 6 km in minder dan 30 minuten te rennen. Dat zou denk ik wel tot de mogelijkheden moeten behorenquote:Op maandag 27 september 2004 14:02 schreef thaleia het volgende:
Wie van jullie zie ik 10 oktober in Eindhoven? Mijn vader heeft zich nu definitief ingeschreven, dus nu moet ik ook wel gaan supporteren natuurlijk
Ik zou bijna willen proberen om ook onder de 30 te lopen, maar aangezien ik een jaar of 10 niet hardgelopen heb vrees ik dat het een deceptie zou worden en dat ik mijn ex-#filosofievriendjes niet meer onder ogen zou durven komen.quote:Op woensdag 29 september 2004 14:42 schreef Wolfje het volgende:
[..]
Wellicht ga ik de 6 km rennen. Ik ben namelijk wel benieuwd hoe hard ik kan gaan. Mijn gebruikelijke rondje leg ik nu af in iets meer dan 47 minuten. Toen ik er mee begon deed ik er nog zo'n 53 of 54 minuten over (ik ging toen natuurlijk wel half dood), dus ik heb ondertussen wel een redelijke vooruitgang geboekt. Als ik niet te lui ben en het weer zit een beetje mee, dan ga ik proberen om die 6 km in minder dan 30 minuten te rennen. Dat zou denk ik wel tot de mogelijkheden moeten behoren.
Ik ben vandaag bij de fysio geweest. Heb weer wat oefeningetjes gedaan en 5 minuten hardgelopen op de band. Ging nog best aardig, al blijf ik last houden in de knie. Toch raadde hij me aan om weer langzaam om de dag 10 minuten te gaan hardlopen! Eindelijk kan de energie er weer een beetje uit, hopelijk dat mn knie het houdtquote:Op woensdag 29 september 2004 18:29 schreef thaleia het volgende:
Ah, wat kut Michellus....graag willen lopen maar gewoon niet kunnen is ZO klote! Kun je intussen een andere sport doen, of is alle beweging uit den boze?
Pfff, balen. En: volgende week weer gaan lopen? Neem liever teveel rust dan te weinig, je wilt niet dat dit een slepende blessure wordt....Maar goed, daar kan de fysio vast zinnigere dingen over zeggen dan ik.
Lekker! Maarre, kun je geen vervangende training doen die je knie niet belast? Wordt wel moeilijk, maar bijvoorbeeld zwemmen? Kun je toch een beetje je energie kwijt.quote:Op donderdag 30 september 2004 20:22 schreef Michellus het volgende:
[..]
Ik ben vandaag bij de fysio geweest. Heb weer wat oefeningetjes gedaan en 5 minuten hardgelopen op de band. Ging nog best aardig, al blijf ik last houden in de knie. Toch raadde hij me aan om weer langzaam om de dag 10 minuten te gaan hardlopen! Eindelijk kan de energie er weer een beetje uit, hopelijk dat mn knie het houdt![]()
Dat zou idd wel lekker zijn.. Misschien wel een ideetje voor volgende week! Dankjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:41 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Lekker! Maarre, kun je geen vervangende training doen die je knie niet belast? Wordt wel moeilijk, maar bijvoorbeeld zwemmen? Kun je toch een beetje je energie kwijt.
Ja!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:30 schreef thaleia het volgende:
Wolfje, als je nog gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |