gewoon netjes je schema volhouden, dan gaat t vanzelf beter! Volhouden!quote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef glimworm het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met hardlopen en het valt me wel tegen![]()
Ik volg een schema van hardloopschema.nl.. maar ben na 2 minuten helemaal op.. Terwijl ik op de loopband de 10 minuten wel kan volhouden![]()
In het begin schiet het voor je gevoel idd niet op, had ik ook, maar na 3-4 week voel je wel verbetering hoorquote:Op dinsdag 20 juni 2006 11:58 schreef glimworm het volgende:
Ik ben sinds kort ook begonnen met hardlopen en het valt me wel tegen![]()
Ik volg een schema van hardloopschema.nl.. maar ben na 2 minuten helemaal op.. Terwijl ik op de loopband de 10 minuten wel kan volhouden![]()
En een week later verbreek ik mn record op de 4 mijl ookquote:Op maandag 19 juni 2006 23:28 schreef JedaiNait het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik voor het eerst mijn kleine rondje (4,75 km) binnen de 'magische' grens van 20 minuten gelopen. Ik deed er 19.45 over terwijl mijn vorige record nog boven de 21 minuten lag. Best trots op mezelf dus.
Succes!quote:Op vrijdag 23 juni 2006 23:17 schreef Scighera het volgende:
zo, morgen om 10.45u klinkt het starschot: 1000M zwemmen, 40k fietsen en 10k lopen. om 12.48u hoop ik te finishen (ben helaas een slecht zwemmer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |