jawel hoor, vooral rond kerst. Overal oliebollenlopenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef dyna18 het volgende:
Ik denk dat ik al wat eerder eentje ga lopen. geen idee echter nog welke.
Ik zat te denken aan een leuk klein evenement in de buurt met een afstand van ongeveer 7,5km.
Maar ik vrees dat er nu niet zoveel gehouden wordt in de winter?
Gefeliciteerd Dyna! Erg netjes, leuk rondje ookquote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef dyna18 het volgende:
Woohoo ik mag mij nu ook officieel in dit topic melden. Ik heb namelijk de beginnersserie van Evy helemaal afgerond. En om dat te bewijzen heb ik een rondje rond het centrum van Utrecht gelopen langs de singels. Zeg meer een soort Fortis Singelloop (dat leek mij al een hele tijd een hele leuke route om te doen), maar dan net even korter.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=326737
Totaal 7,5km gelopen in ongveer 51min (en nog een stuk warminup / cooling down). Het lijkt misschien geen goede tijd, maar voor mij is het echt werelds. Ik had niet gedacht dat ik zo'n stuk zou kunnen lopen en dat zonder rustmomenten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef dyna18 het volgende:
Woohoo ik mag mij nu ook officieel in dit topic melden. Ik heb namelijk de beginnersserie van Evy helemaal afgerond. En om dat te bewijzen heb ik een rondje rond het centrum van Utrecht gelopen langs de singels. Zeg meer een soort Fortis Singelloop (dat leek mij al een hele tijd een hele leuke route om te doen), maar dan net even korter.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=326737
Totaal 7,5km gelopen in ongveer 51min (en nog een stuk warminup / cooling down). Het lijkt misschien geen goede tijd, maar voor mij is het echt werelds. Ik had niet gedacht dat ik zo'n stuk zou kunnen lopen en dat zonder rustmomenten.
Nouja ben nog niet eerder bij de dokter geweest voor die voet (heb het eerder laten herstellen en toen extra rustig weer begonnen met lopen) dus wilde maar bij 'het begin' beginnen. Ik ga er vanuit dat ik daar wel naar doorverwezen wordt, maar heb aan mijn andere voet ook iets wat evt. een wrat zou kunnen zijn (al zit het er al lang en ik heb er totaal geen last van).quote:Op woensdag 11 november 2009 00:01 schreef dyna18 het volgende:
Waarom ga je eigenlijk naar de doctor en niet naar een fysiotherapeut?
Het is toch bijna allemaal bos?quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Ze geven trouwens rukweer op manHarde wind
alleen maar hopen dat het droog is....quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar in korte broek en thermoshirt met lange mouwen (3/4e opgestroopt). Maar misschien wel
korte mouwen nu, 12-14 graden is niet koud nl. en dan heb je het al snel te heet anders, daar heb ik een hekel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |