abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74555177
We deden 8 km in 50 min. En ik HEB me nu toch een spierpijn!

Geweldige suggesties trouwens beertenderrr
  maandag 9 november 2009 @ 22:26:43 #102
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_74557060
Die outfits, dat mensen daarin kunnen lopen. Toevallig had ik het daar vanmiddag nog over met een collega die de marathon in New York gelopen heeft vorig weekend. Zij had ook de meest bizarre outfits voorbij zien komen waar amper in te lopen viel
pi_74589153
Woohoo ik mag mij nu ook officieel in dit topic melden. Ik heb namelijk de beginnersserie van Evy helemaal afgerond. En om dat te bewijzen heb ik een rondje rond het centrum van Utrecht gelopen langs de singels. Zeg meer een soort Fortis Singelloop (dat leek mij al een hele tijd een hele leuke route om te doen), maar dan net even korter.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=326737

Totaal 7,5km gelopen in ongveer 51min (en nog een stuk warminup / cooling down). Het lijkt misschien geen goede tijd, maar voor mij is het echt werelds. Ik had niet gedacht dat ik zo'n stuk zou kunnen lopen en dat zonder rustmomenten.
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:27:55 #104
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74590658
congratz dyna! Wordt dat ook je eerste hardloopwedstrijd, of kan je niet meer zo lang wachten?
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74590989
Ik denk dat ik al wat eerder eentje ga lopen. geen idee echter nog welke.
Ik zat te denken aan een leuk klein evenement in de buurt met een afstand van ongeveer 7,5km.
Maar ik vrees dat er nu niet zoveel gehouden wordt in de winter?
  dinsdag 10 november 2009 @ 23:38:57 #106
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74591072
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 23:36 schreef dyna18 het volgende:
Ik denk dat ik al wat eerder eentje ga lopen. geen idee echter nog welke.
Ik zat te denken aan een leuk klein evenement in de buurt met een afstand van ongeveer 7,5km.
Maar ik vrees dat er nu niet zoveel gehouden wordt in de winter?
jawel hoor, vooral rond kerst. Overal oliebollenlopen

www.hardloopkalender.nl
pi_74591532
Morgen afspraak maken bij de dokter. Niet voor de eerste keer dat ik na zes weken van lekker hardlopen toch weer last krijg van mijn rechter voet (vermoedelijk een overbelasting) terwijl ik conditioneel als een zonnetje rond de 12 a 13 km per uur loop.

En dan de laatste poging echt rustig gaan opbouwen. Kijken of de dokter een diagnose kan stellen en of er een oplossing voor is. Want als het lopen als een zonnetje gaat is het wel heel frustrerend als je ineens weer tegen een opspelende zere voet aanloopt...
pi_74591795
Waarom ga je eigenlijk naar de doctor en niet naar een fysiotherapeut?
  woensdag 11 november 2009 @ 00:17:02 #109
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74592155
ow mocht iemand nog tips hebben, heb hier net een topic geopend

Fietsvakantie naar zuid Portugal
  woensdag 11 november 2009 @ 08:46:22 #110
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74594727
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef dyna18 het volgende:
Woohoo ik mag mij nu ook officieel in dit topic melden. Ik heb namelijk de beginnersserie van Evy helemaal afgerond. En om dat te bewijzen heb ik een rondje rond het centrum van Utrecht gelopen langs de singels. Zeg meer een soort Fortis Singelloop (dat leek mij al een hele tijd een hele leuke route om te doen), maar dan net even korter.

Totaal 7,5km gelopen in ongveer 51min (en nog een stuk warminup / cooling down). Het lijkt misschien geen goede tijd, maar voor mij is het echt werelds. Ik had niet gedacht dat ik zo'n stuk zou kunnen lopen en dat zonder rustmomenten.
Gefeliciteerd Dyna! Erg netjes, leuk rondje ook
Ga je nog voor de tweede serie van Evy?
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74594763
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:50 schreef dyna18 het volgende:

pi_74600019
Zo, terug van rondje lopen...vier dagen rust gehouden even, met het oog op m'n knie die ik iets voelde en de Zevenheuvelen aankomend weekend.

Even serie versnellingen gedaan 'heuvelop' (250 meter naar snelwegviaduct, ja leuk de Randstad ) en nog wat rondjes met hoogteverschil erin, totaal zo'n 45 minuten, even zien hoe de knie het hield...

Voel hem nog wel iets, maar wel iets anders/minder dan vorige week, dat is wel positief. Rest van de week maar niet lopen meer, lange duurtrainingen halen nu toch niks meer uit richting het weekend.
Jack does it in real time...
pi_74603550
quote:
Op woensdag 11 november 2009 00:01 schreef dyna18 het volgende:
Waarom ga je eigenlijk naar de doctor en niet naar een fysiotherapeut?
Nouja ben nog niet eerder bij de dokter geweest voor die voet (heb het eerder laten herstellen en toen extra rustig weer begonnen met lopen) dus wilde maar bij 'het begin' beginnen. Ik ga er vanuit dat ik daar wel naar doorverwezen wordt, maar heb aan mijn andere voet ook iets wat evt. een wrat zou kunnen zijn (al zit het er al lang en ik heb er totaal geen last van).
  woensdag 11 november 2009 @ 16:10:17 #114
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_74607525
Verdomme. Van mijn laatste oefenloop voor de 7H moet ik af gaan zien. Klein spiertje verrekt in mijn kuit volgens mij. Beter even rust houden, voordat ik mezelf écht blesseer zo vlak voor de loop. Het zijn juist de kuiten die aan het werk moeten zondag, dus ik hoop dat het pijntje wegtrekt

Ze geven trouwens rukweer op man Harde wind
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_74607722
quote:
Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef star_gazer het volgende:
Ze geven trouwens rukweer op man Harde wind
Het is toch bijna allemaal bos?
Als het maar niet giet voor de start
  woensdag 11 november 2009 @ 16:16:46 #116
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74607726
Oh oh, niet fijn om te horen dat er hier zoveel blessureleed is, zo vlak voor de 7H.
Mijn doel staat voor de 7H 2010 Eerst maar eens Evy uitlopen
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74607783
Ik ben WEER ziek, ik begrijp er niets van. Op zich word ik altijd in het najaar wel een keertje ziek, want op zo'n school waren er altijd veel virussen rond, maar drie keer in zes weken? Het is of botte pech, of er waren veel meer virussen rond dan anders, of ik ziek gewoon niet goed uit.

Hoe dan ook, geen Zevenheuvelenloop, ook niet in ludieke outfit . Als het enigszins gaat wil ik wel komen kijken gezien de wereldtoppers die er meedoen (en m'n zusje natuurlijk).

Iedereen die mee gaat doen: veel succes!
  woensdag 11 november 2009 @ 21:48:13 #118
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74618671
net nog even 9km gelopen...even kijken of het pootje het houdt en tot op dit moment nog geen pijntjes of andere klachten...Het ziet er naar uit dat er zondag gewoon gelopen gaat worden in Nijmegen!
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
pi_74620620
Ben alweer twee maanden aan het niets-doen Wel nog een paar keer flink gefietst in het bos, maar ik moet in de kerstvakantie echt weer beginnen!
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
  woensdag 11 november 2009 @ 23:29:36 #120
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74621942
Ik voel me ook niet zo heel lekker nu ergens voelt het aan als een beetje ziek zijn, maar dat kan mogelijk ook verklaard worden door het drinken van meer dan een liter grolsch (slechte kwaliteit had ik kunnen weten). Hopen dat het niet doorzet en morgen weer helemaal fit ben, in plaats van met een Mexicaanse griep op bed te liggen, want daar heb ik pas na dit weekend tijd voor.

Het weer is idd niet al te best, maar met een beetje mazzel staat de wind in de rug als het hard waait, en houden de bomen en de voorgangers de wind tegen als het in je gezicht waait. Resultaat, nog sneller lopen Maar zo'n plensbui moet ik ook niet aan denken, dan wordt het nog een lange tocht.

Hopelijk gaat iedereen hier alsnog meedoen, zometeen heeft niemand uit dit topic deze editie uitgelopen, dat zou wat zijn zeg

Ow en Shadylane, beterschap en de rest met blessures, herstel snel!
pi_74622773
Ik dus vandaag mijn afspraak bij de fysiotherapeut, omdat ik de afgelopen paar keer toch wat last had. De last die ik heb wordt volgens haar voornamelijk veroorzaakt door zwakke enkels. Het is dan vooral een kwestie dat de spieren rond de enkel sterker moeten worden. Wel vond ze het Evy schema een zeer goed opgebouwd schema om te beginnen met hardlopen en heb ik het ook niet overbelast.

Nou ja, hopen dat het goed gaat, vooral als ik wat langer loop.

PS ik weet nog niet wat ik nu na Evy serie 1 ga doen. Ik moet maar eens nieuwe doelen gaan stellen. Evy serie 2 wilde ik in ieder geval nog even mee wachten.
  vrijdag 13 november 2009 @ 14:19:56 #122
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74666211
Iemand nog kledingadvies voor zondag??

Lange tight, lange mouwen? Of alles in het kort? 2 lagen?
pi_74667242
Ik ga in korte broek en korte mouwen.
Dus toch .
pi_74668109
Vorig jaar in korte broek en thermoshirt met lange mouwen (3/4e opgestroopt ). Maar misschien wel
korte mouwen nu, 12-14 graden is niet koud nl. en dan heb je het al snel te heet anders, daar heb ik een hekel aan.
Jack does it in real time...
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:31:09 #125
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74668332
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 15:21 schreef DeeBee het volgende:
Vorig jaar in korte broek en thermoshirt met lange mouwen (3/4e opgestroopt ). Maar misschien wel
korte mouwen nu, 12-14 graden is niet koud nl. en dan heb je het al snel te heet anders, daar heb ik een hekel aan.
alleen maar hopen dat het droog is....

Ik begin zin te krijgen! Eindelijk....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')