abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 november 2009 @ 15:50:43 #126
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74668875
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:51 schreef koeii het volgende:
Ik ga in korte broek en korte mouwen.
ik ook. Als ik het koud krijg, loop ik maar wat harder
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:04:24 #127
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_74672587
Lange tight, korte mouwen, dun windjack. Vandaag toch nog even 8km rustig gelopen, voelde lekker met die zachte wind.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  vrijdag 13 november 2009 @ 21:59:32 #128
48695 Grollie
Run Forrest, Run!
pi_74680359
Met temperatuur van 12-14 graden zou ik zelf echt voor korte broek en shirt met korte mouwen gaan...
Heb vanavond met een loopmaat 14km gelopen in rustig duurloop tempo, wist niet dat het zo warm was! Lange tight en shirt met lange mouwen + windjack was echt veel te warm, zelfs voor 70% duurlooptempo
Carpe Diem
  zaterdag 14 november 2009 @ 14:48:59 #129
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74695224
betreft Zevenheuvelen:

Hoe veilig is het om kleding in een By-pass vak achter te laten? De organisatie biedt dit aan, maar om nou mijn Falke jasje daar te laten hangen...?? Ik weet het niet...?

Hoe veel tijd van te voren zijn jullie aanwezig? Ik start (pas ) om 13.40 geloof ik...het heeft weinig zin om om 11.00uur al bij het start vak te staan denk ik...
[TK] GVB Golfregels (NGF) Boeken + DVD
Just a little lovin', early in the mornin'
Beats a cup of coffee for startin' off the day.
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:03:49 #130
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_74695593
Ik zou ook voor boven en onder kort gaan. Gisterenavond had ik een driekwart tight, shirt met lange mouwen en jasje zonder mouwen aan en dat was best warm. Vanochtend ook driekwart broek en shirt met lange mouwen, maar dat was ook te warm, had beter korte mouwen aan kunnen doen. Het scheelde trouwens wel dat het toevallig droog was, anders was dit denk ik wel te fris geweest.

Vanochtend dus weer gelopen, nu voor het eerst een training bij de lokale atletiekvereniging. Erg leuk, dus ik ga het zeker vaker doen en ga waarschijnlijk na de proefperiode ook lid worden. Denk alleen dat ik het morgen wel flink kan merken, want ik ging tijdens de warming up met een iets te snel groepje mee en begon dus al meteen te hard. Daarna nog een soort omgekeerde pyramideloop gedaan, dat was wel pittig, want ik kan echt mezelf nog niet inschatten met dit soort dingen en begin dus standaard te hard

Voor alle 7heuvelenlopers: Heel veel succes morgen! Hopelijk hebben jullie het weer dat het hier nu is (half bewolkt, half zonnig en een licht windje), dan lijkt het me een superdag te worden.
pi_74695890
Succes allemaal
  zaterdag 14 november 2009 @ 15:30:47 #132
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74696229
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 15:15 schreef dyna18 het volgende:
Succes allemaal
Wij lopen hem volgend jaar ook! Yes we can!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74696525
Yup. Ik ben al een beetje aan het kijken waar ik aan mee wil doen.

In Utrecht worden er in ieder geval 2 grote evenementen gehouden.
Utrecht marathon (ook 21km en 10km) en de Singelloop.
Voor al die laatste lijkt mij leuk. Beiden zijn echter nog ver weg, dus ik ben nog een beetje op zoek naar een leuk evenement van circa 7,5km binnenkort.

En dat gaat ons echt wel lukken
pi_74700318
Vandaag sinds een jaar weer eens een 10 km wedstrijdje gelopen. Onze eigen vereniging organiseert elk jaar 4 van dit soort lopen. Het is kleinschalig en voor mij dus lekker dichtbij.
Er lekker naartoe gelopen want ik was al wat laat en zo had ik het inlopen maar alvast gehad.
Het viel me al direct op dat het warm was, dus korte broek en shirt.
Rustig gestart en de eerst 5 km ging in 20.14 en de tweede in 19.18. Het liep zo makkelijk al viel het niet mee met de wind die ik op het eind flink tegen had.
Mooi weer eens onder de 40 gelopen, het was 39.32.
Ik was er ook nog tweede mee geworden. De beloning: een blik erwtensoep en een pak roggebrood

Het was vooral gezellig met veel bekenden en ondanks de wind gewoon lekker weer.
Als het morgen ook dit weer is zou ik met de 7-heuvelenloop voor een korte broek en shirt gaan want ik had het zelfs daarmee nog warm!

Voor iedereen die daar loopt, veel succes!
pi_74702326
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 14:48 schreef ForrestX het volgende:
betreft Zevenheuvelen:

Hoe veilig is het om kleding in een By-pass vak achter te laten? De organisatie biedt dit aan, maar om nou mijn Falke jasje daar te laten hangen...?? Ik weet het niet...?

Hoe veel tijd van te voren zijn jullie aanwezig? Ik start (pas ) om 13.40 geloof ik...het heeft weinig zin om om 11.00uur al bij het start vak te staan denk ik...
Ik zou daar geen dure spullen ophangen.
volgens mij kan je na afloop nergens douchen, dus ik kom maar gewoon in hardloopkleren met de trein. rugzak mee met iets droogs voor de terugreis die ik dan aflever bij de garderobe-tent. Ik moet nog iets ouds opsnorren (tshirt met lange mouwen of zo) dat ik aan kan doen tot de start en wat geen ramp is als het er niet meer hangt bij terugkomst.
Mijn plan is om zo rond 12.30 aan te komen, dat is tijd zat denk ik want het is allemaal zo'n beetje naast het station
  zaterdag 14 november 2009 @ 20:25:58 #136
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74704378
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 19:20 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik zou daar geen dure spullen ophangen.
volgens mij kan je na afloop nergens douchen, dus ik kom maar gewoon in hardloopkleren met de trein. rugzak mee met iets droogs voor de terugreis die ik dan aflever bij de garderobe-tent. Ik moet nog iets ouds opsnorren (tshirt met lange mouwen of zo) dat ik aan kan doen tot de start en wat geen ramp is als het er niet meer hangt bij terugkomst.
Mijn plan is om zo rond 12.30 aan te komen, dat is tijd zat denk ik want het is allemaal zo'n beetje naast het station
Great minds think alike...

zoiets had ik ook al in gedachten...oude long-sleeves zat hier...
pi_74705792
Heel veel succes alvast allemaal!
pi_74706753
Worden morgen korte broek en korte mouwen inderdaad.

Wel zin in, benieuwd hoe het zal gaan...tijd van vorig jaar benaderen zou leuk zijn, verbeteren helemaal mooi...we'll see.
Jack does it in real time...
  zaterdag 14 november 2009 @ 23:43:46 #139
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_74709513
ben benieuwd of ik het wereldrecord kan breken ga mn best doen!

De rest ook succes

Ik heb er zin in! Hele jaar naar uit gekeken, hopelijk is het weer net zo leuk als vorig jaar
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_74712027
Nou succes allemaal hoor!
Laatst weer even gaan lopen, en kwam op 1:48/400m. Maar dat was mij momenteel nog iets te hard en voel me dan ook niet echt klaar voor de 15km.

Maar mag natuurlijk al blij zijn dat ik weer stappen vooruit kan zetten

Misschien morgen nog maar even langs het parcours staan, al moet ik ook wel laminaat leggen
Geboren als schaap, uitgegroeid tot leider.
  zondag 15 november 2009 @ 08:51:25 #141
10757 ForrestX
It's been emotional...
pi_74713278
quote:
Op zondag 15 november 2009 01:53 schreef Sjobber het volgende:
Nou succes allemaal hoor!
Laatst weer even gaan lopen, en kwam op 1:48/400m. Maar dat was mij momenteel nog iets te hard en voel me dan ook niet echt klaar voor de 15km.

Maar mag natuurlijk al blij zijn dat ik weer stappen vooruit kan zetten

Misschien morgen nog maar even langs het parcours staan, al moet ik ook wel laminaat leggen
als het dit weere blijft zou ik het wel weten! We zien je wel staan straks!
  zondag 15 november 2009 @ 10:43:22 #142
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74714282
Succes allemaal met de 7H vandaag!
Volgend jaar ben ik er ook bij
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zondag 15 november 2009 @ 10:57:04 #143
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_74714441
Succes iedereen! Hoop dat het daar niet zo regent als hier in amsterdam!

Ik heb gisteren bij een concert mn voet een keer of 5 verzwikt. Ik heb er geen last van, behalve als ik mijn enkel naar binnen buig per ongeluk. Hopen dat het daarbij blijft.... T concert was t wel waard gelukkig
I'm just a girl in the world.
pi_74718652
Goed, ik heb dus gefaald, de laatste 3 km kon ik geen snelheid meer maken en heb ik 10 minuten laten liggen, waardoor ik het in 1:22 heb uitgelopen. Volgende keer beter, merk wel dat m'n drukke schema en minder sporten z'n tol begint te eisen. Het weer was wel lekker, in het begin echter wel erg koud :/. Hopelijk ging het met de rest beter, en zelf ga ik volgend jaar maar weer 'revanche' nemen op mezelf
pi_74719212
ik heb 1:21:43 gelopen, maar heb niet gefaald
Het was wat mij betreft echt te druk. Nu eerst even douchen, straks meer....

Ok fris gewassen zit ik weer achter mijn laptopje.
In het begin was het behoorlijk koud, heb zelfs nog een 7H tshirt gekocht omdat ik even bang was dat mijn dunne hlshirt te weinig zou zijn.
Zat in bypass twee en ben om 13.49 gestart. De hele weg heb ik mensen ingehaald tot vlak bij de finish toen was echt te druk en zat ik er zelf ook een beetje doorheen. Volgens mij hebben heel veel mensen een hele onrealistische finishtijd opgegeven. Of hebben ze alles met een finishtijd van >1 uur maar door elkaar gegooid?

Irritant:
langzame lopers die naast elkaar bijna de hele weg innnemen en dan ook aan de zijkant zo lopen
<O><O><O><O><O><O><O><O>
met de ellebogen wijd zodat je er echt niet langs kan
Irritant2:
lopers die muziek-oortjes in hebben zodat ze zich niet bewust zijn dat iemand wil inhalen
Irritant3:
lopers die midden op de weg stilstaan bij waterposten
Irritant4:
lopers die gelijk na de finish gaan stilstaan zodat de rest ook stilvalt.

Maar voor de rest gaat het wel goed hoor.
Niks gezien van de omgeving helaas, alleen vaag een of meer golfbanen met mooi vergezicht

[ Bericht 74% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 15-11-2009 17:57:32 ]
pi_74719435
Ik heb niet gelopen, wel Dibaba een WR zien lopen en mijn zusje een PR (1:20:45). Volgens mij was het wel fijn weer om te lopen, het waaide wel hard maar van lopers hoorde ik dat ze die wind niet voelden omdat er zoveel lopers voor hen liepen.

Mooi dat jullie hem hebben uitgelopen, DJNivek en computergirl. Is wel jammer als je van je tijd baalt maar je hebt hem toch maar wel mooi gelopen, in tegenstelling tot mij en heel vele anderen .
  zondag 15 november 2009 @ 17:30:41 #147
4177 Jojogirl
pi_74719461
respect voor alle zevenheuvelenlopers idd, hoe lang je er ook over gedaan hebt, je hebt het toch maar gewoon gedaan
pi_74719715
quote:
Op zondag 15 november 2009 17:29 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij was het wel fijn weer om te lopen, het waaide wel hard maar van lopers hoorde ik dat ze die wind niet voelden omdat er zoveel lopers voor hen liepen.
Dan is het wel vervelend om als topsporter voorop te lopen en alle windvlagen maar op te vangen.
  zondag 15 november 2009 @ 17:49:03 #149
4177 Jojogirl
pi_74719997
Mmm, 'k zie nu net de tijd van een collega, die zal wel balen, want geen PR. Nog steeds wel top10 in haar klasse, dus das wel super (al denkt zij er vast anders over).
pi_74720376
1:21:56 en zeer tevreden. Echt een supergave ervaring! Ik wil echt graag vaker met dit soort evenementen mee doen!

Heeft iemand al fotootjes gezien op de website. Bij mij werkt dat niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrkrul op 15-11-2009 18:48:46 (oeps zat er 2 seconden naast ) ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')