Mooi he, hoe dat werkt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef naatje_1 het volgende:
[3FM #1632] Sms ring 1 naar 2585 voor EkstraWeekend
Paul vergist zich, het moet 1 zijn
al geregeld![]()
quote:Real Life Soaps & Streams
Het gewone leven tot soap verheven.
Tussen FTR en SHO was het altijd al lastig, en nu zijn er zelfs 3quote:Soaps, Showbizz & Sterren
Het forum voor alles over de Gooise matras, de laatste roddels uit Hollywood en andere kommer en kwel uit de showbizz. Tevens volgen we hier de (Real Life) Soaps.
Oja, da's waar. Dat hebben we nu ook.quote:
Het lijkt mij veel logischer dat alle real life soaps, dus alle reality shows in 1 forum komen. Dus in RLS.quote:Op maandag 9 november 2009 11:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Oja, da's waar. Dat hebben we nu ook.
Dat betekent dat Big Brother, De Gouden Kooi, De Bunker etc in RLS gaan.
Reality =/= Real life soapsquote:Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef itsme het volgende:
[..]
Het lijkt mij veel logischer dat alle real life soaps, dus alle reality shows in 1 forum komen. Dus in RLS.
Ik ken ondertussen na al die jaren hier wel de weg maar als zelfs ik moeite heb om die forums te vinden (ik doe het via google)
quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[3FM #1669] Het is weekend!!
Dagoduck kan niet tellen en moet 1669 worden
Van welke prijsvraag precies?quote:Op zondag 22 november 2009 20:35 schreef Cyan het volgende:
Wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt van de prijsvraag?
[Prijsvraag] Komt een vrouw bij de dokterquote:Op zondag 22 november 2009 20:57 schreef Cyan het volgende:
[..]
De prijsvraag m.b.t de film "Komt een vrouw bij de dokter".
Het topic staat hier .![]()
quote:Op woensdag 2 december 2009 20:11 schreef Roi het volgende:
[DWDD] #76: Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
[DWDD] #76: Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder.
Racistische opmerking.
quote:Op donderdag 3 december 2009 21:13 schreef mrSPLIFFY het volgende:
en niet spannend... dankzij die hoerige Smurfin weten we al wie er wint toch
Maar dan nogquote:Op donderdag 3 december 2009 23:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, misverstand, hij dacht dat je een spoiler had gepost.
Hij zal het ongetwijfeld nooit meer doen.
Dat mag, maar wij weten uit ervaring dat dat minder lezers oplevert. Weet je dus zeker dat je het niet als 'normaal' topic wil houden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Fok! FTR Awards 2009: Het stemtopic!
Mag deze sticky?
Laat hem dan maar zo Ik wist nu niet in welke categorie ik hem onder moest brengen. Ik hoop niet dat je kwaad bent Mike?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat mag, maar wij weten uit ervaring dat dat minder lezers oplevert. Weet je dus zeker dat je het niet als 'normaal' topic wil houden?
Het is niet waar wat je zegt , in ieder forum onderdeel heb je een algemene reeks lopen zonder dat er een direct onderwerp aangekoppelt zit.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Mike het volgende:
De bedoeling van een subforum is juist dat je topics opent over een programma, DJ of nieuws. In het voetbalforum open je toch ook geen algemeen voetbaltopic en in lifestyle geen algemeen lifestyletopic?
Het grote nadeel van de radiotopics is al snel dat het slowchats worden en vol staan met posts als 'goeiemorgen!', 'wat is het stil hier vandaag' en 'even roken'.
Als je dus een topic maakt met een leuke insteek over radio, prima natuurlijk, maar als het een slowchat wordt, dan gaat-ie dicht, want die hebben we al meer dan genoeg.
Dank Mike. En nee, het is de bedoeling constructiever te commentariën op radio in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Mike het volgende:
De bedoeling van een subforum is juist dat je topics opent over een programma, DJ of nieuws. In het voetbalforum open je toch ook geen algemeen voetbaltopic en in lifestyle geen algemeen lifestyletopic?
Het grote nadeel van de radiotopics is al snel dat het slowchats worden en vol staan met posts als 'goeiemorgen!', 'wat is het stil hier vandaag' en 'even roken'.
Als je dus een topic maakt met een leuke insteek over radio, prima natuurlijk, maar als het een slowchat wordt, dan gaat-ie dicht, want die hebben we al meer dan genoeg.
Een aantal fora hebben een eigen slowchattopic zonder een specifiek thema. Die hebben we hier in FTR ook gewoon lopen. De kunst is om ervoor te zorgen dat die topics beperkt blijven tot een klein aantal, want voor je het weet heb je overal slowchats. En als je een slowchattopic wil sluiten als het al een tijdje loopt, komt de hele vaste usergroep van dat topic in opstand en vragen ze zich af waar we ons in godsnaam mee bemoeien. Daarom zitten we daar redelijk bovenop, zeker zodra er deelnummers in de titels verschijnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet waar wat je zegt , in ieder forum onderdeel heb je een algemene reeks lopen zonder dat er een direct onderwerp aangekoppeld zit.
Daar hebben ze Wiki voor uitgevondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil graag mijn OP van [NL] House M.D. #10 - "Everybody lies" gebruiken voor het nieuwe topic maar kan er niet in komen.. kan iemand daar toch voor zorgen? Desnoods mij de complete op ff door pm-en (zonder dat ik overal "afbeelding" zie staan)
Verdomme wat ben jij goedquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hebben ze Wiki voor uitgevonden
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/House_M.D._(NL)
quote:
nieuw seizoen Peter R de Vriesquote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Sinarades het volgende:
(sbs6) Peter R. de Vries : De Purmerendse kindermoord
Is dit het topic voor alle afleveringen van Peter R. De Vries, dacht dat dit topic alleen voor de Purmerendse kindermoord was, beetje afleidend, kan dat eventueel weg in de TT?
Dank je Mike en van deze tt word ik minder droevig .quote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef Mike het volgende:
[..]
nieuw seizoen Peter R de Vries
Die is wat logischer.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:57 schreef zarGon het volgende:
Sopranos #8 Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK IN.
Opgelost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:04 schreef AryaMehr het volgende:
Pauw en Witteman #89 - Doei doei 2009!! Welkom 2010!
Er staat een r achter welkom, kan iemand dat weghalen?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Star_Trek
Dat is juist het idee van de wiki toch, dat we het zelf kunnenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het duurt maar 1 minuut om even een wiki-account aan te maken, hoor.
Het is aangepast, maar de volgende keer kan je 't toch zelf doen.
Je bent liefquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het duurt maar 1 minuut om even een wiki-account aan te maken, hoor.
Het is aangepast, maar de volgende keer kan je 't toch zelf doen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze maken gewoon misbruik van de extreme tofheid en behulpzaamheid van de FTR-mods.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Check, check, check & check by the way.
Klopt. De topicopener had het topic niet in een filter geplaatst. Is nu opgelost.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik het forumfilter tv/radio (25) kies dan zit het Marypoppinsttopic niet in de lijst. Is dat wel goed?
Danke shönquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Klopt. De topicopener had het topic niet in een filter geplaatst. Is nu opgelost.
1 2 3 4 5 | Het officiële topic over Dollhouse, de nieuwste serie van Joss Whedon. Whedon maakte eerder de cult/hit-series Buffy, Angel en Firefly. Momenteel is het 2e en laatste seizoen bezig. Vorige topic: http://forum.fok.nl/topic/1287085 |
Nee, dat hoeft niet hoor, de SCende users zijn als 't goed is wel opgehouden. 'T is wel leuk voor even, maar als je de anime posts moet gaan zoeken tussen de SC en gebruikelijke users wegblijven dan is 't ook niet leuk meer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wij zijn niet meteen geen voorstanders van veel slowchats, dus ook niet van een bijkomende.
Misschien moeten we het anime topic wat beter in het oog gaan houden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik het forumfilter tv/radio (25) kies dan zit het Marypoppinsttopic niet in de lijst. Is dat wel goed?
Opgelost.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:33 schreef Tim86 het volgende:
Modjes, we hebben een dubbel FG topic.
Hakken jullie maar de knoop door welke blijft
http://forum.fok.nl/topic/1411221
Family Guy Deel XIV: Waar iedereen Cleveland verwacht
Dank
quote:
Aangepakt.quote:Op maandag 15 februari 2010 22:47 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat deze persoon niet alleen komt voor de gezelligheid
http://forum.fok.nl/user/history/291669
Het is alleen wel spam die positief kan zijn voor de mensen in dit forum. Gratis bier en foute films, wie wil dat nou niet?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:06 schreef FP128 het volgende:
Normaal ben ik niet van klikken maar dit valt wel heel erg op als het om een
commerciële werving gaat. BNN Filmavond.
Gesloten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:43 schreef Zeroku het volgende:
Geef je op voor nieuw programma: Herrie in je Huiskamer!
Nergens.quote:
Aangepast naar De Wereld Draait Door. Daar zal zowat iedereen wel op zoeken.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:13 schreef pberends het volgende:
De Wereld Draait Door #93
graag DWDD-afkorting in de TT, want het topic is behoorlijk onvindbaar.
Omg.... DWDD is dé afkorting voor De Wereld Draait Door.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:17 schreef Mike het volgende:
[..]
Aangepast naar De Wereld Draait Door. Daar zal zowat iedereen wel op zoeken.
Ik zeg ook niet dat dat geen bekende afkorting is of dat er niet bij kan, maar een nieuwe poster zal zoeken op de hele titel.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Omg.... DWDD is dé afkorting voor De Wereld Draait Door.
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=dwdd&meta=&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=52ffd7f621c10eb8
Het is voor publiek mogelijk om een uitzending van DWDD bij te wonen.
DWDD #92: Met Erica T. en Beau
Ouwe topics ook allemaal DWDD!
Ik zeg niet dat de volle zin weg moet, maar dat DWDD er tussen haakjes best bijkan.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:20 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat dat geen bekende afkorting is of dat er niet bij kan, maar een nieuwe poster zal zoeken op de hele titel.
Nee, er liep wel wat over de Britse versie, maar niks over de laatste serie van Trump.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:10 schreef FP128 het volgende:
Weet iemand of er al een actuele topic is voor de Apprentice met Donald Trump.
En zo nee, kan er een speciaal topic voor worden aangemaakt?
Op de Nederlandse televisie loopt zijn serie niet maar af en toe wel op de BBC
en dan met name BBC 2.
Zeker.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 13:31 schreef Arcee het volgende:
DWDD #93: Met een dikke lul aan tafel.
Kun je hier 94 van maken?
Mijn ervaring is dat sommige users aanstoot nemen aan het algemene idee wat er bestaat van mensen die anime kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is er zo problematisch aan die post dat hij weg moet?
Lijkt me een doordeweekse reactie van iemand die wat ziet staan in active topics, even met een cliché reageert, gewoon door de rest genegeerd wordt en verder niet meer in het topic komt. Kortom, een post zoals de helft van alles wat op FOK! wordt gepost.
Je verwees naar de verkeerde post, maar ik heb de spoiler gevonden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 17:30 schreef Armani XL het volgende:
Kan een modje onderstaande spoiler even in goede spoilertags zetten voor de mensen die nog niet willen weten wat er gaat gebeuren??
24 [USA] Did you just make cumsies in your pants, Jack?
thanx!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:08 schreef Mike het volgende:
[..]
Je verwees naar de verkeerde post, maar ik heb de spoiler gevonden.
Stefan had vanmorgen het andere topic al geschopt, waardoor het in de actieve topiclijst stond. Eén is in dat geval wel voldoende. Zeker van deze film.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef tong80 het volgende:
Nu kijken er te weinig fokkers Mike :
Vanavond de slechtste Nederlandse film ooit op RTL-7.
Als Ajax weer tegen Feijenoord speelt open je toch ook een nieuw topic ?
Tuurlijk maar het topic viel gelijk dood Mikequote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:28 schreef Mike het volgende:
[..]
Stefan had vanmorgen het andere topic al geschopt, waardoor het in de actieve topiclijst stond. Eén is in dat geval wel voldoende. Zeker van deze film.
Er lopen al topics over de programma's op zaterdagavond:quote:Op zaterdag 3 april 2010 00:53 schreef henrydg het volgende:
Ik wil graag voor de geweldige programma's op RTL4 , op de Zaterdagavond een reeks beginnen. Ik heb al een OP op de Wiki gezet hiero. Er zijn volgens mij geen 'echte' reeksen met een hele OP enz. Niet dat dit veel voorstelt, maar , nouja, mag het?
Kan(mag?) dat samengevoegd worden tot één RTL Zaterdagavond topic?quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:35 schreef Mike het volgende:
[..]
Er lopen al topics over de programma's op zaterdagavond:
Ik hou van Holland #4: Peter vervangt Beau
Echt Waar?!
Ik zou het in de KLB feedback vragen. Want ik neem aan dat een "zaterdagavond KLB" ook in KLB zal komen...quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Kan(mag?) dat samengevoegd worden tot één RTL Zaterdagavond topic?
Wil ik wel doen dan namelijk
Nee, da's niet de bedoeling. FTR werkt wat anders dan KLB.quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:58 schreef henrydg het volgende:
[..]
Kan(mag?) dat samengevoegd worden tot één RTL Zaterdagavond topic?
Wil ik wel doen dan namelijk
He, wat jammerquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, da's niet de bedoeling. FTR werkt wat anders dan KLB.Niet iedereen zit te wachten op een groot topic voor de hele zaterdagavond.
Heb 't aangepast naar http://wiki.fok.nl/index.php/Zaterdagavond_bij_RTLquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:00 schreef Meddo het volgende:
[..]
Ik zou het in de KLB feedback vragen. Want ik neem aan dat een "zaterdagavond KLB" ook in KLB zal komen...
De zondagavond KLB programma's hebben hier trouwens ook eigen topics
Nog niet helemaal begrepen geloof ik: [RTL4] Ik hou van Holland 3-4-10 #1 is al geopend, terwijl het oude nog niet vol isquote:Op zaterdag 3 april 2010 14:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, da's niet de bedoeling. FTR werkt wat anders dan KLB.Niet iedereen zit te wachten op een groot topic voor de hele zaterdagavond.
Ik wou hier net typen :quote:Op zaterdag 3 april 2010 19:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog niet helemaal begrepen geloof ik: [RTL4] Ik hou van Holland 3-4-10 #5 is al geopend, terwijl het oude nog niet vol is
En de TT kan zo ook niet natuurlijk
Het was natuurlijk toeval dat Mike net online was.quote:Op donderdag 8 april 2010 15:20 schreef donroyco het volgende:
Dank je wel voor de snelle afhandeling, Mike
quote:Op donderdag 8 april 2010 15:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Het was natuurlijk toeval dat Mike net online was.
En hetzelfde ook even voorquote:Op vrijdag 9 april 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[3FM # 2022] We hacken de site, maar het pand kom je niet in
Kan de titel naar [3FM #2022] We hacken de site, maar het pand kom je niet in
Ga toch weg man, je hebt niet eens in het vorige topic gepost.:')quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:30 schreef Gillette_M5 het volgende:
Kan deze dicht? Dubbel:: Pauw & Witteman #108 - Met Jeroen P. en Paul W.
Deze was iets eerder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
Goed argumentquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:32 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ga toch weg man, je hebt niet eens in het vorige topic gepost.:')
En de lapo opent het nieuwe topic.quote:
Wie sluit opent, en daar kom jij even tussendoor fietsen?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:35 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Mwa, dat topic moet gewoon dicht. Simpel, omdat er al een topic eerder was.
Kun je niet tegen je verlies?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Wie sluit opent, en daar kom jij even tussendoor fietsen?
Hij had nog nooit in een P&W-topic gepost ook.:')quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:36 schreef Piles het volgende:
Wie sluit opent, en daar kom jij even tussendoor fietsen?
Pff, klein kindquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Acnee het volgende:
[..]
Hij had nog nooit in een P&W-topic gepost ook.:')
Dat idee had ik al.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
wééééh ik kan niet tegen mn verlies, wéééhhh
Nee, de regel geldt: wie sluit die opentquote:Op vrijdag 16 april 2010 23:44 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Pff, klein kind'wéééh hij heeft nooit gepost wééééh ik kan niet tegen mn verlies, wéééhhh'
Feit blijft dat er een topic eerder was, en dan geldt gewoon de regel wie het eerst komt. Is dat moeilijk voor je om dit te begrijpen?
Kijk maar:quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:25 schreef Gillette_M5 het volgende:
Deze was iets eerder Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:39 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dubbel topic. Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:45 schreef Gillette_M5 het volgende:
[h1]Dubbel topic[/h1] Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:49 schreef Gillette_M5 het volgende:
Dubbel topic Hier verder: Pauw & Witteman (P&W) #108: Waar Paul nog wegblijft
Snap ik.quote:Op zaterdag 17 april 2010 00:06 schreef Adelante het volgende:
Ik heb slechts het in mijn ogen dubbele topic gesloten voor de duidelijkheid, laat het verder aan de FTR mods.
En tevens voor deze aub: [USA] Human Targetquote:Op vrijdag 16 april 2010 15:15 schreef pberends het volgende:
Burn Notice #4 - You do whatever work comes your way...
Kan iemand deze nieuwe openingspost in de OP zetten van het betreffende topic?
Danke schon alvast!
Idem dito: Chuck #7 My name is Samquote:Op zondag 18 april 2010 16:11 schreef pberends het volgende:
[..]
En tevens voor deze aub: [USA] Human Target
Zeker.quote:Op woensdag 21 april 2010 10:30 schreef Arcee het volgende:
Micheal Moore's Capitalism: A Love Story
Is het niet handiger om 'Capitalism: A Love Story' in de TT te zetten ipv 'New movie'?
Ik vind het een goeie suggestie.quote:Op woensdag 21 april 2010 11:02 schreef Mark het volgende:
Misschien moet je Micheal dan ook maar in Michael veranderen?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:40 schreef Sinarades het volgende:
Deze was eerder.
http://forum.fok.nl/topic/1386035/1/50#76111897
[RTL 5] Lekker Slim #3
Mogen deze twee samen?
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:57 schreef Crutch het volgende:
Ik begon echt serieus aan mezelf te twijfelen net.
Ik zag het topic van mezelf weer in mijn actieve topics staan.
Open ik het even later weer is ie ineens veranderd.
Yep.quote:Op donderdag 13 mei 2010 23:02 schreef Sinarades het volgende:
[..]
Ja ik snap er nu ook niets meer van.zijn ze nou samen .
Zeker.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 18:23 schreef Arcee het volgende:
Help, mijn man heeft een hobby! #2
Kan er even deel 2 in de TT gezet worden?
We willen het wel een kans geven, maar zet er dan wel even in de OP bij dat je toestemming hebt (anders zijn de eerste reacties waarschijnlijk nogal voorspelbaar).quote:Op maandag 24 mei 2010 22:37 schreef Sarabi het volgende:
Mag er ook een topic gemaakt worden voor de volgende filmsite: http://filmcentrum.nl/
Voor diegene die ook lijstjes willen afvinken maar ook net op zoek zijn naar iets meer?
Het is een redelijk nieuwe site die naar jaren van ontwikkeling eindelijk online is gekomenmet de nadruk op interactiviteit
Thanks! Ik zal eens even over een mooie OP denkenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
We willen het wel een kans geven, maar zet er dan wel even in de OP bij dat je toestemming hebt (anders zijn de eerste reacties waarschijnlijk nogal voorspelbaar).
Hij is vanacht uitgezonden, maar ik denk dat de meetse hem nog moeten zien, vandaag, even een dagje wachten lijkt mij gewoon aardigerquote:Op woensdag 26 mei 2010 13:51 schreef Mike het volgende:
Is die finale al geweest? Want dan mag je nl. alles zonder spoilertags posten.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 12:59 schreef themauster het volgende:
[3FM #2100] Under Pressure naar de 3JS luisteren!
Topicnummer moet 2100 zijn
Dus het mag wel of niet?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat topic is handig om nieuwe series te ontdekken en om te zien wie het gaat volgen, of het de moeite is, etc...
Echt inhoudelijke discussies vind ik eerder in een eigen topic thuishoren. Als de serie dan flopt of gecancelled wordt en het topic dood is na 15 posts, tja... dan is dat maar zo, gebeurt wel vaker.
Het komt er op neer dat je "spoilt" (en dan bedoel ik zonder spoilertags praten over een pas uitgezonden aflevering, wat nog niet uitgezonden is, hoort uiteraard altijd tussen tags) op de plaats waar men dat verwacht, zodat men weet waarmee men kan geconfronteerd worden.
Ik zou die opmerkingen gewoon algemeen houden. Er is immers een duidelijk verschil tussen:quote:Op donderdag 10 juni 2010 22:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dus het mag wel of niet?
Voor al die series ga ik iig geen apart topic aanmaken om die enkele opmerkingen te kunnen maken.
enerzijds, enquote:Wow, serie X is tof! Dat op het einde Personage A dood gaat zag ik echt niet aankomen. Ik wil zien hoe het verder gaat!
anderzijds.quote:Wow, serie X is tof! Leuke cast, goed verhaal en een toffe twist! Ik blijf nog wel even kijken!
Ja, daarom gebruikte ik de verleden tijd. Vorig jaar ging het prima, dus ik denk niet dat het uit de hand gaat lopen ofzo zonder geschreven regel. Zo'n regel wordt dan ook weer een discussiepunt, want als je zegt 'alleen algemeenheden' is dat weer voor interpretatie vatbaar.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:21 schreef Tegan het volgende:
Nouja, het ging dus niet prima. Want mijn opmerkingen waren voor mij niet erg en voor een ander dus wel (je kan het laatste stuk even teruglezen). Maar goed, dus wel een gescheven regel dus. Want anders blijf ik het doen omdat ik vind dat het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |