neem aan dat PrdV hem wel vergoed. Beetje ook zijn schuld dat die motor niet meer terugkwam vanwege z'n falende trackingsystem.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef carloz187 het volgende:
Dat aangifte weinig zin heeft en dat de politie in NL zuigt is allang duidelijk. Wat ik mij afvraag is of de eigenaar zijn motor vergoedt krijgt en bvia wie? Lijkt mij dat de verzekering dit niet dekt aangezien hij de motor aan iemand meegeeft waarvan hij bijna 100% zeker weet dat deze hem niet terugbrengt. Zal het programma van PRDV het vergoeden?
Neem maar van mij aan dat die man zich geen zorgen hoeft te maken om die motorquote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef carloz187 het volgende:
Dat aangifte weinig zin heeft en dat de politie in NL zuigt is allang duidelijk. Wat ik mij afvraag is of de eigenaar zijn motor vergoedt krijgt en bvia wie? Lijkt mij dat de verzekering dit niet dekt aangezien hij de motor aan iemand meegeeft waarvan hij bijna 100% zeker weet dat deze hem niet terugbrengt. Zal het programma van PRDV het vergoeden?
"u kunt gerust gaan slapen"quote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat die man zich geen zorgen hoeft te maken om die motor
Het zal vast wel hoor anders doet die man daar vast niet aan mee, maar waarom ik dat nou van jou moet aannemenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat die man zich geen zorgen hoeft te maken om die motor
quote:Ron (64)
vandaag, 13:56
Nou het was leuk om je weer eens te zien
maar om dat dan via de TV te doen vind ik wat ver gaan
in ieder geval veel suc6 met je filmcarierre
en de groeten aan Peter
quote:Frank (0)
vandaag, 14:33
Hoi claudia,
In ieder geval heel veel sterkte gewenst, wanneer komt ie vrij?
Met vriendelijke groeten,
P. de Vries
nietquote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar wanneer wordt ie nu herhaald?
Ik date op het moment met de dochter peter snapje. Ook msnen we veel, eigenlijk ben ik Joran maar dat weet peter niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zal vast wel hoor anders doet die man daar vast niet aan mee, maar waarom ik dat nou van jou moet aannemen?
Dat vroeg ik me dus ook af, want als het programma het zou hebben vergoed, was dat vast op triomphantelijke toon erbij vermeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef carloz187 het volgende:
Het lijkt mij ook niet dat ze die man laten zitten alleen blijft mijn vraag dus...WIE betaalt? Lijkt me niet dat een verzekeringsmaatschappij dit zo ff vergoedt en in hoeverre zou je de politie hier nog verantwoordelijk kunnen stellen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik date op het moment met de dochter peter snapje. Ook msnen we veel, eigenlijk ben ik Joran maar dat weet peter niet.
Nee, omdat Peter r. de Vries daar echt wel voor zorgt. Die laat zo'n man echt niet even die 16.000 euro ophoesten omdat de redactie/peter een foutje heeft gemaakt.
ja druk met bonnen uitschrijvenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
En ik denk dat het opgeworpen beeld van hoe de politie werkt niet klopt. Volgens mij zijn ze erg overbelast en doen de meeste medewerkers wat ze kunnen, binnen de naar hun toe van bovenaf opgelegde beperkingen.
Neemt niet weg dat het raar is dat er niet meteen actie ondernomen wordt als de naam van de dader inclusief copie van een legitimatiebewijs op een presenteerblaadje wordt aangeleverd.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, want als het programma het zou hebben vergoed, was dat vast op triomphantelijke toon erbij vermeld.
Ik heb het deels gezien ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef Pacifico het volgende:
Zojuist was De Vries in HvN op SBS6. Hij vertelde dat ie meer dan 300 mailtjes heeft gehad, zelfs mailtjes van politiemensen die zich de ogen uit hun kop zouden schamen.
Er werd nog aan toegevoegd dat de uitzending nog een keer bekeken wordt door de politie, maar ze willen vooralsnog niet reageren op de bevindingen van De Vries.
De Vries hoopt dat zijn uitzending een zet in de goede richting heeft gegeven voor verbetering.
quote:mijn naam is claudia evers ik ben 37 jaar oud en heb 5 kinderen ik heb nou sins kort een mooi huisje . mijn hobbies zijn paardrijden en op de pc mijn droom auto is een jeepje een bmw x5 ik ben heel gelukkig met mijn vriend we krijgen over twee weken een baby we weten al dat het een jongen word hij komt deablo te heten .
Wat een legbatterij is dat zeg, ik heb medelijden met die kinderen.quote:
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef Thelonious het volgende:
Gelukkig heeft hij nog tijd over om zichzelf regelmatig op de borst te slaan.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef silentwaves_ het volgende:
Weet iemand welk track het was die net gedraaid werdt in het begin van de uitzending?
dat was ons ook al opgevallen. vet betaald baantje zo te zien om bij de ouders op de koffie te zitten, je roept 6 weken op rij iets op TV, hup, de volgende BMW en het rijmt ook nog een keer.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:02 schreef Mannekino het volgende:
Welkom, vanavond bent u ooggetuige BMW 650i van de laatste aflevering van dit seizoen. In plaats van oude successen herhalen BMW 650i zullen wij enkele onopgelost zaken behandelen. Komt u mee? Wij gaan op weg naar BMW 650i Amsterdam. Potverdikkemie elke keer BMW 650i als ik hier langs rij denk ik BMW 650i wie o wie is de moordenaar? Deze moord is uit de categorie BMW 650i die blijft knagen. We gaan naar het BMW 650i noorden van het land.
Totaal mee oneens.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vet betaald baantje zo te zien om bij de ouders op de koffie te zitten, je roept 6 weken op rij iets op TV, hup, de volgende BMW en het rijmt ook nog een keer.
Thanks! het is namelijk wel een mooi nummer.quote:
ja op youtube, gesplit in 8 delenquote:Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef Szura het volgende:
Is die uitzending van vorige week nog ergens te zien?
quote:Snelheidscontroleurs ook in de fout
` Politiemensen die automobilisten op
snelheid controleren,rijden zelf ook
vaak te hard.Dat blijkt uit opnames van
misdaadverslaggever Peter R. de Vries.
Hij filmde agenten die na afloop van
mobiele controles weer wegreden.
De agenten maakten zich schuldig aan te
hard rijden,bumperkleven en het negeren
van doorgetrokken strepen.Het KLPD,waar
de agenten bij werken,is geschrokken en
doet een intern onderzoek.