Vorig seizoen, toen Peter een Joran-uitzending had keek hij eerst nog even terug op zijn carriere en dan met name de heineken zaak. Toen kwam Peter al heel mans en overdreven in het openingsshot aanrijden in een dure glimmende BMW. Toen had ik al zoiets van
"wat een overbodig shot is dit zeg, puur om te showen dat je een dikke wagen rijdt"Nou kwam ik gisteravond tijdens het zappen binnenvallen in een soort van Best-of aflevering, of eerder Worst-of aangezien het allemaal zaken betrof die nog steeds niet opgelost waren. Dat is best grappig want dan kun je bij het horen van de de zaak-naam spelen wie het eerst de zaak nader kan omschrijven; Zodra je dan dat ene buitenlandse meisje ziet dan is dat dan de mangamoord, die ze in bosjes hebben gevonden. En je hebt ook nog eentje van een grietje die nu al 25 jaar spoorloos is, daar ging peter een afwassopje laten weglopen. Het geeft wat interactiviteit aan zo'n aflevering zeg maar.
Maar goed, wat me gister voornamelijk opviel is dat in vrijwel elk shot wat Peter nam zijn dikke BMW weer pontificaal stond te fonkelen achter hem, naast hem zolang het ding maar ergens in beeld was. Alleen bij een shot in Amsterdam of Amstelveen was dat ding nergens te bekennen. Kon ie zeker niet parkeren

Maar goed, de aflevering leek meer te gaan over een vermiste BMW 650i dan over ettelijke jonge meisjes (en een enkel heerschap) die verdwenen dan wel vermoord zijn.
Klacht: Peter R moet naast zijn Emmy ook pimpen met zijn BMW
[ Bericht 1% gewijzigd door MikeyMo op 01-06-2009 14:54:51 ]
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_