Nee dat dan weer niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij een politie agent lijkt me.. en op tv
Mwah.. zoiets achterlijks als een bierfiets zal mij een zorg zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
en wat is er nu opgelost? waar is de bierfiets?![]()
![]()
![]()
Inderdaad, bij deze een overzicht van hoe 'geweldig' het is om bij de politie te werken. Héérlijk met je vingers in je neusquote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef kratovsk het volgende:
Die column was wel echt heel ernstig, zoiets durf je toch niet eens in zo'n blad te zetten......
Echt gaaf! Ik ga ook maar bij de politie denk ik!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Inderdaad, bij deze een overzicht van hoe 'geweldig' het is om bij de politie te werken. Héérlijk met je vingers in je neus
Marijkes column
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanfluiting
quote:•-----»Dani«-----• (301)
vandaag, 22:52
boh schaam ik me ff dood dat jij me tante bent man!!
Als ik 'm ooit een keer tegenkom dan krijgt ie een biertje van me.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind Peter R. de Vries maar een lummel,
quote:
Geef hem er dan van mij ook eentje, want hij raakt langzaam aan lummel-af!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik 'm ooit een keer tegenkom dan krijgt ie een biertje van me.
quote:
Edit: Hmm, die krabbel is ineens wegquote:Rebecca (13529)
17 mei, 19:47
Ohja, ik had beloofd je te bellen sorry sorry sorry sorry!
Ik heb het echt mega druk.
Ik probeer het morgen oké?
Groetjes,
Rebecca
Ja zoiets had ik ook, dat antwoord van die van der meer was echt schandalig, maar ik vond het stiekem ook wel briljant.quote:
quote:Carla (46)
vandaag, 23:24
bah bah mijn zus is een gezochte krimineel
wie is de volgende
waneer krijg je het volgende jong
dat elftal komt wel vol
de kids mogen in een rij gaan staan
kijken wie hun VADER is
quote:Carla (46)
vandaag, 23:24
bah bah mijn zus is een gezochte krimineel
wie is de volgende
waneer krijg je het volgende jong
dat elftal komt wel vol
de kids mogen in een rij gaan staan
kijken wie hun VADER is
Stiekem ook op die hyves zitten koekeloeren. Die reacties, priceless. De ware detective in mij vond op pagina 4 ook nog een reactie van ene Rebecca, ook wel bekend als lollifant van Popstars. Zal ze ook zijn opgelicht?quote:
Ja die man komt af en toe wel onhandig over (net zoals dat bijv. Balkenende net zo trekpop lijkt) maar ik mag hem wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef hem er dan van mij ook eentje, want hij raakt langzaam aan lummel-af!
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Inderdaad, bij deze een overzicht van hoe 'geweldig' het is om bij de politie te werken. Héérlijk met je vingers in je neus
Marijkes column
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanfluiting
quote:
Ik zie Jan Peter toch nog net niet JFK man of the year award winnenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die man komt af en toe wel onhandig over (net zoals dat bijv. Balkenende net zo trekpop lijkt) maar ik mag hem wel.
Hij weet mij al jaren aan de buis gekluisterd te krijgen.![]()
Nee maar dat gaat over 't werk, Ik doel op de houding hoe iemand overkomt.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik zie Jan Peter toch nog net niet JFK man of the year award winnen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |