quote:PORTRET VAN SIEGFRIED SAEZ
Zondag, 21.30 uur: SBS6
Aanstaande zondag in de eerste uitzending van ons seizoen: een indringend en verontrustend portret van de gewelddadige crimineel Siegfried Saez. Dit aan de hand van een handgeschreven testament dat zijn broer Melfrim schreef, kort voordat hij in 2005 werd vermoord. In het testament beschuldigt Melfrim Saez zijn jongere broer van twee onopgeloste moorden.
- VERDACHTE VAN DRIE MOORDEN -
Het Openbaar Ministerie in Haarlem eiste vorige week 18 jaar celstraf tegen Siegfried Saez. Volgens Justitie heeft hij op 13 februari 2007 de 47-jarige Antilliaan Ukkie de Pool doodgeschoten bij het brugrestaurant aan de A4 in Haarlemmermeer.
Siegfried is ook verdachte in het grote liquidatieproces in Amsterdam. Kroongetuige Peter La Serpe heeft hem aangewezen als één van de twee moordenaars van de Griekse drugshandelaar Henie Shamel en diens vriendin Anne de Witte in Antwerpen, 1993.
- KRONIEK VAN AANGEKONDIGDE DOOD -
Peter R. de Vries kwam enige tijd geleden in het bezit van het handgeschreven testament van Melfrim Saez, dat hij schreef in juli 2005. Hij verwachtte te worden geliquideerd door of in opdracht van zijn broer, met wie hij ruzie had. In deze kroniek van een aangekondigde moord geeft Melfrim openheid van zaken over de handel en wandel van Siegfried. Twee maanden later, in september 2005, wordt Melfrim vermoord op Curaçao.
- STRAFDOSSIERS OP STRAAT –
Verder besteden we aandacht aan de politierechter uit Den Haag die een plastic tas met strafdossiers verloor op straat. De stukken vielen van de bagagedrager terwijl ze naar huis fietste. Daardoor kwamen zeer vertrouwelijke gegevens van vijf verdachten op straat te liggen. Tot een rioleringsmedewerker ze bij Peter R. de Vries bracht.
Peter R. de Vries, misdaadverslaggever: zondag 5 april om 21.30 op SBS6
Nope.quote:Op zondag 5 april 2009 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Compleet vergeten, kijk het online wel terug als dat kan.
Als de redactie van Peter r De Vries uitvoerig met betrokkenen heeft gesproken en ze melden dat, dan denk ik dat het aardig in de buurt kan komen ja.quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef F04 het volgende:
Zware kerel. Is het echt zo dat hij meer dan 50 kinderen heeft verwekt bij verschillende vrouwen?
Is vrij gebruikelijk hoor dat het zo lang duurt.. Daarnaast vond ik het ook wel een vrij vermakelijke uitzending.quote:Op maandag 6 april 2009 02:09 schreef W00fer het volgende:
Best lange uitzending, van 21.30 tot 22:51 ! Helaas 16 min reclame gehad totaal maargoed
Nee helaas niet, maar vast wel via usenet.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef jmac het volgende:
Nooit op uitzendinggemist dit?
Daar staat ie inmiddels op inderdaad. Morgen lekker kijkenquote:Op woensdag 8 april 2009 23:46 schreef Ambrosius het volgende:
Nee helaas niet, maar vast wel via usenet.
Een sbs 6 programma op uitzendinggemistquote:Op woensdag 8 april 2009 23:43 schreef jmac het volgende:
Nooit op uitzendinggemist dit?
Mjah.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een sbs 6 programma op uitzendinggemist
Promo:quote:Aanstaande zondag besteden we aandacht aan de moord op Tamara Wolvers in Alphen aan den Rijn, 2006. De man die volgens de ouders van het slachtoffer, de recherche en justitie de moordenaar is, werd vorig jaar vrijgesproken door de rechtbank in Den Haag.
- VERMOORD IN OUDERLIJK HUIS -
De 28-jarige Tamara Wolvers verschijnt op 12 juli 2006 niet op haar werk. Wanneer een gealarmeerde buurvrouw een kijkje neemt in haar ouderlijk huis, waar Tamara op dat moment tijdelijk woont, krijgt ze de schrik van haar leven. Tamara ligt dood op de zolderkamer. Ze heeft alleen een badjas aan en in haar borst steekt een mes. Over haar hoofd zit een plastic tas en om haar hals een tie-wrap.
Tamara was een vrolijke, energieke vrouw die midden in het leven stond. Ze had een moeilijke periode achter de rug, maar de laatste tijd ging het weer goed met haar. Na een scheiding woonde ze even bij haar ouders, maar ze had plannen om binnenkort bij haar nieuwe vriend in te trekken.
- RECHERCHE: MOORDENAAR IS BEKENDE -
De recherche vermoedt dat Tamara is vermoord door een bekende. In de nacht van 11 op 12 juli 2006 zijn haar ouders met vakantie. Tamara is alleen thuis in Alphen aan den Rijn. Even na half twaalf ’s avonds geeft ze nog een laatste teken van leven: ze stuurt een e-mail naar haar vriend die op dat moment in het buitenland verblijft. Wat er daarna precies gebeurt, is onduidelijk. Waarschijnlijk doet Tamara zelf de deur open voor haar moordenaar, want er worden geen inbraaksporen gevonden. Volgens haar familie en vrienden zou ze dat zo laat ’s avonds nooit voor een vreemde doen.
- EX-OOM JACO G. -
Een half jaar na de moord arresteert de politie inderdaad een bekende van Tamara op verdenking van moord. Het is haar ex-oom Jaco G., die twaalf jaar getrouwd was met de jongste zus van Tamara’s vader. Sporen (waaronder DNA), door de recherche aangetroffen op de plaats delict, wijzen in de richting van Jaco G. Ook rammelt zijn alibi. Verder verklaren mensen in zijn omgeving dat ze de voorbije maanden een gedragsverandering bij Jaco hebben bespeurd.
- VERRASSENDE VRIJSPRAAK -
Tijdens de rechtszaak in juli 2008, twee jaar na de moord in Alphen aan den Rijn, eist de officier van justitie vijftien jaar cel tegen Jaco G. Maar het vonnis van de rechtbank in Den Haag is verrassend. Op grond van dezelfde feiten wordt de verdachte vrijgesproken. Het is niet honderd procent zeker dat de DNA-sporen, gevonden op de zolderkamer en op het lichaam van Tamara, van Jaco G. afkomstig zijn. Het is daardoor niet onomstotelijk bewezen dat hij de dader is.
Sbsgemist bedoel ik gewoon. Maar zal 't voortaan letterlijk voor je opschrijven zodat jij niet een kansloze post hoeft te makenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:28 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Een sbs 6 programma op uitzendinggemist
Je zou kunnen zoeken op Peter R. de Vries en iets met 5 april (ik gok maar wat hoor).quote:Op donderdag 9 april 2009 23:24 schreef rustique het volgende:
Hey TerroRobbie, heb je misschien een NZB of titel waarmee ik hem kan vinden op usenet >
Of iemand anders??
Alvast bedankt!
Mieke
Ik heb zelf de aflevering al gezien, maar ik hoor van meerdere mensen dat ze het niet op Usenet kunnen vinden.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je zou kunnen zoeken op Peter R. de Vries en iets met 5 april (ik gok maar wat hoor).
zoeken op PRDVquote:Op donderdag 9 april 2009 23:37 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ik heb zelf de aflevering al gezien, maar ik hoor van meerdere mensen dat ze het niet op Usenet kunnen vinden.
Die checkt de parkquote:Op zondag 5 april 2009 12:32 schreef Tabloid het volgende:
En Alberto dan?
Ik heb het gemist dus ik heb wel interesse.quote:Op zaterdag 11 april 2009 22:55 schreef fairexchange het volgende:
ik heb het opgenomen
wil iemand het hebben?
of online gooien
laat me maar ff weten
Idd. En al helemaal omdat het er in het begin op leek dat ze de hoofdverdachte nog zouden spreken. Maar nee hoor, zelfs dat kwam er niet van.quote:Op maandag 13 april 2009 23:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Redelijk saaie aflevering gisteren, met dat DNA verhaal.
moord in mijn woonplaats Venrayquote:
ja, hij heeft het vast gepland om maar weinig autosomaal DNA achter te laten en voornamelijk Y-chromosomaal DNA en mitochondriaal DNAquote:Op dinsdag 14 april 2009 09:45 schreef W00fer het volgende:
Dat is het mooie van Nederland, onschuldig tot tegendeel bewezen is.
Kerel heeft zich in ieder geval goed voorbereid om haar te vermoorden.
en de mannen zijn nooit gevonden natuurlijkquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:13 schreef Szura het volgende:
[..]
moord in mijn woonplaats Venray
vrouw met 70 messteken thuis vermoord. Echtgenoot veroordeeld en in hoger beroep weer vrij.
Echtgenoot verdachte nummer 1 dus voor justitie.
Zelf zegt ie dat ie dezelfde avond is benaderd door 2 mannen om stroom te voorzien aan een hennepkwekerij. Hij heeft dit naar eigen zeggen geweigerd en is toen weggegaan uit huis. Toen hij thuiskwam zag ie toen z'n vrouw in een plas bloed. Hij neemt aan dat het die 2 mannen zijn geweest die terug zijn gekomen.
is nog geen kilometer van waar ik woon![]()
Volgende week maar eens kijken dan.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:13 schreef Szura het volgende:
[..]
moord in mijn woonplaats Venray
vrouw met 70 messteken thuis vermoord. Echtgenoot veroordeeld en in hoger beroep weer vrij.
Echtgenoot verdachte nummer 1 dus voor justitie.
Zelf zegt ie dat ie dezelfde avond is benaderd door 2 mannen om stroom te voorzien aan een hennepkwekerij. Hij heeft dit naar eigen zeggen geweigerd en is toen weggegaan uit huis. Toen hij thuiskwam zag ie toen z'n vrouw in een plas bloed. Hij neemt aan dat het die 2 mannen zijn geweest die terug zijn gekomen.
is nog geen kilometer van waar ik woon![]()
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en de mannen zijn nooit gevonden natuurlijk
volgens mij welquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgende week maar eens kijken dan.
Wat ik me altijd afvraag is of er na zo'n moord gewoon weer mensen in zo'n huis komen te wonen.
ja hoor, waarom niet? Zo'n pand gaan ze echt niet afbreken oidquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:18 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Volgende week maar eens kijken dan.
Wat ik me altijd afvraag is of er na zo'n moord gewoon weer mensen in zo'n huis komen te wonen.
Inderdaadquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:27 schreef MikeyMo het volgende:
ja hoor, waarom niet? Zo'n pand gaan ze echt niet afbreken oid
quote:Verdachte doodslag na 2,5 jaar op vrije voeten
Nederland - door Redactie op 03-10-2008 @ 14:14
De 38-jarige Erik E. uit Venray, die vorig jaar 15 jaar cel kreeg wegens doodslag op zijn vrouw Kathleen Engels-Cremers (30), is nog voor de uitspraak in hoger beroep op vrije voeten gesteld. Het gerechtshof in Den Bosch oordeelde deze week 'geen reden te zien de verdachte langer vast te houden'. De man zat sinds maart 2006 vast voor het neersteken van zijn partner. Hij mag de uitspraak van zijn zaak in vrijheid afwachten.
Het dode lichaam van de vrouw werd op 15 maart 2006 gevonden in haar woning aan de Wasbloem in Venray. Twee dagen later werd haar echtgenoot opgepakt. De rechtbank in Roermond achtte overtuigend bewezen dat E. zijn vrouw meerdere malen had gestoken en legde hem vorig jaar 15 jaar cel op voor doodslag. De aanleiding zou een conflict in de relationele sfeer zijn geweest. Het Openbaar Ministerie had 20 jaar geëist en sprak van een ''beestachtige wijze'' waarop de vrouw was omgebracht (70 messteken).
Hoewel het gerechtshof in zijn motivatie om E. vrij te laten geen nadere toelichting heeft gegeven, kan uit de maatregel worden geconcludeerd dat het hof er ernstig rekening mee houdt dat E.'s straf in hoger beroep lager uitvalt dan de 2,5 jaar die hij nu heeft vastgezeten. De uitspraak, die gepland stond voor 15 oktober, is vervroegd naar 8 oktober.
De man heeft altijd ontkend dat hij zijn vrouw had vermoord. Er zouden twee hem onbekende mannen in de woning zijn binnengedrongen die zijn vrouw hadden verwond. Hij joeg ze weg en kreeg daarna bloed van de hoofdwond van zijn vrouw op zijn hand. Volgens E. kwamen de mannen later terug toen hij weg was en vermoordden zijn vrouw, terwijl hij het eigenlijke doelwit was. De verdachte is elektricien en kluste bij door meterkasten te bouwen voor wietplantages en illegaal stroom af te tappen. De daders wilden dat hij voor hen kwam werken, zo verklaarde Erik E.
quote:Toch was volgens het OM niemand minder dan haar eigen echtgenoot Erik E. verantwoordelijk voor de “beestachtige” moord. Alleen maar omdat Kathleen erachter was gekomen dat de elektriciën bijkluste voor een groepje wiettelers, hij erg warme contacten onderhield met andere vrouwen en bijna nooit thuis was. Erik E. op zijn beurt schuift de schuld op twee “onbekende indringers”, een versie waar hij pas een jaar na de moord mee op de proppen kwam. Niet erg overtuigend dus.
Het zieke is nog wel dat die kinderen gewoon boven in bed lagenquote:In Venray wordt op woensdagavond 15 maart 2006 het lichaam van Kathleen Engels-Cremers gevonden. De 30-jarige moeder van twee kinderen ligt in grote plas bloed ligt in haar woning in Venray. De vrouw is zeventig maal gestoken, voornamelijk in haar hals, zo stelt een arts later vast.
Haar echtgenoot heeft het slachtoffer omstreeks 21:30 uur aangetroffen. Een buurman ziet hem ontsteld bij de voordeur staan en gaat kijken wat er aan de hand is.
Samen betreden ze de woning en dan ziet ook de buurman het ontzielde lichaam.
De politie arresteert de man van Kathleen. Want er wordt bloed van zijn vrouw aangetroffen op zijn auto. Maar hij zegt onschuldig te zijn.
Een klein jaar later geeft de echtgenoot een uitgebreide toelichting op wat er zich tijdens bewuste avond zou zijn voorgevallen in zijn huis. De man vertelt aan de politie dat hij die avond is gaan klussen in Meerlo. Maar voordat hij daar naar toe gaat, hebben hij en zijn vrouw ongewenst bezoek ontvangen. Twee mannen hebben hem gevraagd te helpen bij het aanleggen van elektriciteit voor een hennepkwekerij. Als Kathleen dat hoort wordt ze boos op dit duo. Er volgt een worsteling waarbij ze met haar hoofd tegen een kast zou zijn gevallen. Hij haalt een stuk hout waarna hij de belagers het huis uit jaagt, aldus de echtgenoot. Daarna heeft de man het hoofd van zijn vrouw aangeraakt, nadat hij de wond heeft opgemerkt. Zo verklaart hij bij de politie het bloed aan zijn hand, wat vervolgens op de auto is terecht gekomen. Na een kopje koffie verlaat de echtgenoot de woning om alsnog naar het klusadres te gaan. Hoogstwaarschijnlijk zijn de weggejaagde mannen teruggekomen en hebben ze Kathleen vermoord, houdt de echtgenoot aan de recherche voor.
Het openbaar ministerie gelooft de man niet. De rechtbank in Roermond legt hem in november 2007 15 jaar gevangenisstraf op. De advocaat van de echtgenoot vecht met succes het bewijsmateriaal aan en in oktober 2008 wordt de man vrijgesproken.
Tot nu toe zijn enkele vragen nog onbeantwoord. Zo is onder een nagel van Kathleen onbekend DNA aangetroffen. Mocht u nieuwe informatie hebben over zaak dan horen we dat graag van u. Klik hier om ons te mailen.
Toch zou ik er zelf nooit willen wonen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 10:33 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Inderdaad, Als potentiele koper heb je met de wetenschap van de gepleegde moord wel een mooie onderhandelingspositie.
Niet echt wat uitgekomen dus ?>?>quote:Op maandag 13 april 2009 23:14 schreef Twerk het volgende:
[..]
Idd. En al helemaal omdat het er in het begin op leek dat ze de hoofdverdachte nog zouden spreken. Maar nee hoor, zelfs dat kwam er niet van.
Vrij matige uitzending.
Ik bedoelde meer dat het vrij saai was. Maar persoonlijk heb ik er geen enkele twijfel over dat haar oom Jaco G. de dader is. Vrijwel alles wijst in zijn richting en hij is vrijgesproken omdat er een hele kleine kans zou zijn dat het aangetroffen DNA ook van een ander zou zijn. Peter is naar een professor, een statisticus gegaan en die kwam min of meer tot de conclusie dat ze hem wel hadden moeten veroordelen.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:10 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Niet echt wat uitgekomen dus ?>?>
demmit
Ze woonde achter mij en het leeft al zolang in de buurt, slopend wel.
Ik kon helaas de uitzending niet zien maar krijg nu de indruk dat ik niet eens hoef te kijken.
Had er een goeie hoop op dat ie nog iets zou vinden nl.
Morgen even kijken. gebeurd wel een hoop in Venray trouwensquote:Op dinsdag 14 april 2009 10:34 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het zieke is nog wel dat die kinderen gewoon boven in bed lagen![]()
Dat is wel dom idd.quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:50 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zetten ze in de tekst eerst Erik E en een regel daaronder de achternaam van zijn vrouw Engels-Cremers
Wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 18 april 2009 23:50 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Morgen even kijken. gebeurd wel een hoop in Venray trouwens![]()
Zetten ze in de tekst eerst Erik E en een regel daaronder de achternaam van zijn vrouw Engels-Cremers
wat een flauwekul.quote:Op zondag 19 april 2009 12:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Dat je maar beter niet in Venray kunt gaan wonen
Ga huilenquote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef Szura het volgende:
wat een flauwekul.
Toevallig een idioot die z'n vrouw afmaakt en twee Marokkanen die hun eigen graf graven door drugs te stelen. Het had zo ergens anders kunnen gebeuren. Die vooroordelen altijd
Zit je nou serieus te miepen omdat iemand jouw boerengehucht afkraakt? Dat jij jezelf al wil associëren met zo'n grafdorp zegt al genoeg. Het zal wel symbool staan voor de kneuzen die er wonen.quote:Op zondag 19 april 2009 14:08 schreef Szura het volgende:
[..]
wat een flauwekul.
Toevallig een idioot die z'n vrouw afmaakt en twee Marokkanen die hun eigen graf graven door drugs te stelen. Het had zo ergens anders kunnen gebeuren. Die vooroordelen altijd
jouw discussieniveau is ook al om te huilenquote:Op zondag 19 april 2009 20:34 schreef Twerk het volgende:
[..]
Zit je nou serieus te miepen omdat iemand jouw boerengehucht afkraakt? Dat jij jezelf al wil associëren met zo'n grafdorp zegt al genoeg. Het zal wel symbool staan voor de kneuzen die er wonen.
Dat klopt. Er valt immers weinig te bediscussieren. Ik vind jou kleinzielig en Venray kut. Case closed.quote:Op zondag 19 april 2009 20:45 schreef Szura het volgende:
[..]
jouw discussieniveau is ook al om te huilen
Idd.quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Geweldig die ironische reconstructie van Peterrrrr
kneusquote:Op zondag 19 april 2009 20:54 schreef Twerk het volgende:
[..]
Dat klopt. Er valt immers weinig te bediscussieren. Ik vind jou kleinzielig en Venray kut. Case closed.
quote:
Volgens zijn theorie is dat bloed afkomstig van de hoofdwond die zijn vrouw opliep bij de duwpartij door die (verzonnen) mannen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoe kan die vent nou in hemelsnaam vrijgesproken worden als het bloed van zijn vrouw aangetroffen wordt op het toilet van die vriend en in zijn eigen auto?
Hele vreemde reactie ook vond ik, van die echtgenoot toen hij zijn vrouw vond. Volgens mij bel je dan toch onmiddellijk 112 als je zoveel bloed ziet. Hij gaat op zijn knieën proberen (volgens eigen zeggen dan!) of er nog iets te redden valt, vervolgens zou ie het halve huis hebben rondgehold, daarna bij de buren hebben aangebeld. Dat laatste heeft hij idd. gedaan want er kwam een buurtbewoner langs met hond die mee naar binnen is gegaan. Pas dáárna is 112 gebeld.
Nou, heel logisch allemaal.
Idd. Dat viel mij ook op.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef Kw4Kje het volgende:
Wat ik ook raar vind, is dat er helemaal niks gezegd werd over het steekwapen.
Vreemd dat er niets werd gezegd over die kinderen verder. Misschien ook wel bewust.quote:Op zondag 19 april 2009 23:30 schreef VeX- het volgende:
Ik vond het belachelijk dat het Hof hem alsnog vrij heeft gesproken. Het was exact zoals de Vries zei: het Hof is zo erg in theorie opgegaan dat ze de grip op de werkelijkheid zijn verloren. Erg scheef om te zien dat ze de marginale ruimte die er was om die vent niet te veroordelen benutten in plaats van dat ze de meest logische conclusie volgen. Als ik de familie was dan had ik het niet zo laten zitten.
Die vent zorgt nu dus ws. gewoon voor de kinderen van de vrouw die hij ws. heeft vermoord.
Idd, dat was top tvquote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Hij ging zo in z'n rol op, dat hij vergat zijn handen te wassen. Ook de kots scene was hilarisch. Oscar waardig!quote:
En bij dat koffertje pakkenquote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij ging zo in z'n rol op, dat hij vergat zijn handen te wassen. Ook de kots scene was hilarisch. Oscar waardig!
Ja, het was echt hoge school recherche werk van Peter weer.quote:Op maandag 20 april 2009 16:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
En bij dat koffertje pakken
Tja, waarom hij dit doet mag Joost weten. Mensen doen soms rare dingen onder die omstandigheden
Hij pakte de wc bril niet vast met zijn handenquote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij ging zo in z'n rol op, dat hij vergat zijn handen te wassen. Ook de kots scene was hilarisch. Oscar waardig!
Nee, maar de officiele verklaringen van de verdachte had hij ook nog zijn handen gewassen in de bijkeuken. En Peter vergat dat en rende meteen naar het koffertje.quote:Op maandag 20 april 2009 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij pakte de wc bril niet vast met zijn handen
Erg jammer idd dat ze het niet meer online zetten. Herhaald wordt het volgens mij ook niet.quote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef D. het volgende:
Peter R. staat niet op SBS gemist
Weet iemand of het herhaald wordt?
Aangezien ze alle andere SBS programma's wel online hebben zal Peter R. hier wel verantwoordelijk voor zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
Erg jammer idd dat ze het niet meer online zetten. Herhaald wordt het volgens mij ook niet.
Denk dat je alleen usenet nog kunt proberen..
Wel vreemd, vorige seizoen werd altijd op de maandagmiddag nog herhaald.quote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien ze alle andere SBS programma's wel online hebben zal Peter R. hier wel verantwoordelijk voor zijn.
Tja, als je het alleen maar op zondagavond kunt kijken komt dat vast ten goede van de kijkcijfers.
Peter geilt erg op kijkcijfer-statistieken. Als je het enkel op zondagavond uitzendt scoor je eenmaal hoger.quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wel vreemd, vorige seizoen werd altijd op de maandagmiddag nog herhaald.
Hij wil dat we op zondagavond kijken, dan hebben we altijd een alibiquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Als je het enkel op zondagavond uitzendt scoor je eenmaal hoger.
Dat is hip in 't Gooi nu!quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens, zijn leren jasje was wel errrug klein toen hij in de straat stond waar die moord gepleegd was. Krap bemeten of zijn borstkas moest goed uitkomen.
Haha inderdaad, die borstkas en daaronder dan toch dat buikjequote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens, zijn leren jasje was wel errrug klein toen hij in de straat stond waar die moord gepleegd was. Krap bemeten of zijn borstkas moest goed uitkomen.
Handen vergeten te wassen, en dan zo`n scene niet ff opnieuw opnemen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar idd.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef Kw4Kje het volgende:
Wat ik ook raar vind, is dat er helemaal niks gezegd werd over het steekwapen.
Wellicht weet Peter hem niet te vindenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:11 schreef Peter6000 het volgende:
En wat me ook opviel was dat de verdachte dit keer niet thuis werd lastig gevallen (met een verborgen camera). Normaal maakt Peter altijd nog ff inbreuk op een persoonlijke levenssfeer (wat ik eerlijk gezegd altijd wel spannend vind).
Ik kom er niet echt uit hoe dit werktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef nz1900 het volgende:
De aflevering staat inmiddels op usenet.
http://www.nzbindex.nl/search/?hidespam=1&q=peter.r.de.moord.op.kathleen.cremers-ifh&max=50&group=alt.binaries.boneless&age=60&sort=agedesc
Inderdaad, verder vond ik dit onderwerp te saai voor een anderhalf uur durende reportage eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die reactie van Shell is echt schandalig: "Hij onderhield niemand dus zoveel schade is er niet.".
Ja duidelijk, maar deze aflevering boeide wel om hem af te kijken.quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die reactie van Shell is echt schandalig: "Hij onderhield niemand dus zoveel schade is er niet.".
Dat vond ik een zeer zwak moment....quote:Op maandag 27 april 2009 00:36 schreef Regina7 het volgende:
"...weggemoff...eh...in ongerede geraakt"
Peter was weer op stoom.
een zin is relevant. daar begint de fout.quote:Op maandag 27 april 2009 00:36 schreef Doopy-X- het volgende:
Afgezien van het feit dat Shell niet netjes gehandeld heeft naar de nabestaanden toe vond ik het feit dat ze achteraf niet in het strafrechtelijke vervolgingstraject gedoken zijn niet echt relevant.
Ze hebben hem op non-actief gezet en hem daarna ontslagen, er is melding gedaan in Singapore en vanaf dat moment hebben de verschillende overheidsdiensten gefaald. Dat kan je niet op het conto van Shell schrijven.
Onzin. Er is melding gemaakt bij de overheidsdiensten, hij is zelfs met een politieboot van boord gehaald dus als ze die tanker aan de ketting gelegd wilden hebben had niet ze tegen kunnen houden.quote:Op maandag 27 april 2009 00:44 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
waarom niet? het schip had anders oponthoud, en dat kost geld.
waarom die mensen niet betaald voor { een ongelulk} vuile schooiers.
voor het opondhoud van de lading, dat schip had anders aan de ketting gelegen , dat kost geld.quote:Op maandag 27 april 2009 00:47 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Onzin. Er is melding gemaakt bij de overheidsdiensten, hij is zelfs met een politieboot van boord gehaald dus als ze die tanker aan de ketting gelegd wilden hebben had niet ze tegen kunnen houden.
Betalen? Voor wat?!
Ach, dergelijke gasten hebben niet zoveel rechten wat mij betreft. Iets minder politiek correct mag ook wel..quote:Op maandag 27 april 2009 03:03 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vond het eigenaardig dat die Mike M herkenbaar in beeld kwam. Beetje misbruik maken van de ouderdom van de doodslag-verdachte, door Peter R de Vries, want waarom zou je als (min of meer bekenende) verdachte toestemming geven herkenbaar op de nationale televisie te komen.
mee eens.quote:Op maandag 27 april 2009 03:05 schreef Twerk het volgende:
[..]
Ach, dergelijke gasten hebben niet zoveel rechten wat mij betreft. Iets minder politiek correct mag ook wel..
quote:BLOEDBAD IN BERG EN TERBLIJT
De uitzending van aanstaande zondag staat in het teken van de onopgeloste ‘Limburgse Heuvelmoord’. Op 14 augustus 2004 wordt het Zuid-Limburgse dorp Berg en Terblijt opgeschrikt door een gruwelijke moord. Het slachtoffer is de 68-jarige Jef Leukel. Zijn vrouw Mia (dan 69) is vreselijk toegetakeld door de dader en wordt voor dood achterlaten in hun woning. Mia is nog net in staat de politie te bellen. Daarna raakt ze voor enkele weken in coma.
De recherche treft op de plaats delict een enorme hoeveelheid sporen aan: bloed, kleding, schoeisel, vingerafdrukken en nog veel meer. Het is duidelijk dat in de woning van de familie Leukel een gruwelijk bloedbad heeft plaatsgevonden. Daarbij is ook de dader gewond geraakt omdat het echtpaar zich fel heeft verzet.
- DADER UIT LITOUWEN -
Peter R. de Vries reconstrueert de gebeurtenissen van de fatale 14 augustus 2004 en neemt de sporen nog een keer onder de loep. Ze leiden onder meer naar een dorpje in België, waar de dader kort voor de moord boodschappen deed bij een groentewinkel en tankte bij een pompstation. De sporen leiden uiteindelijk naar Litouwen. Want de politie vindt in en om de woning schoenen, sokken, een ketting en een trui, allemaal afkomstig uit Litouwen.
Peter reist af naar Litouwen en krijgt in het misdaadprogramma Kriminaliniai Tyrimai uitgebreid aandacht voor de zaak. Ook haalt hij in het Lithuanian Police Forensic Science het DNA van de dader nog eens door de databank.
- PROFILER WAYNE PORTER -
Verder wordt de hulp van de gerenommeerde Amerikaanse profiler Wayne Porter ingeroepen. Hij adviseerde de FBI bij een groot aantal moordzaken. Porter wordt ingevlogen naar de plaats delict en schetst een gedetailleerd profiel van de moordenaar van Jef Leukel.
Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:
zondag 3 mei om 21.30 op SBS6
Idd. Paar dagen geleden in een plaatselijke krant al een verhaal van Mia gelezen. Brrrrquote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef Szura het volgende:
Wat een enorm slagveld in die woning zeg![]()
![]()
echt bruut wat daar gebeurd is
Idd.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef Szura het volgende:
![]()
Dat viel mij ook al op.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef sander-3 het volgende:
Laten ze nu gewoon zien waar dat dat mens nu woont
Ze laten een normaal Nederlands woonblokje zien met wat rijtjeshuizen. Zelfs de huisnummers zie je niet. Knappe Litouwer als je dat op basis hiervan kunt vindenquote:Op zondag 3 mei 2009 22:25 schreef sander-3 het volgende:
Laten ze nu gewoon zien waar dat dat mens nu woont
Of misschien toch een huurmoord? Dattie dat meenam als bewijs.quote:Op zondag 3 mei 2009 23:01 schreef Brammetje het volgende:
Het lijkt toch wel veel op een uit de hand gelopen inbraak, hij ging er wel vandoor met de horloges en ringen van de slachtoffers.
Ik dacht toch echt een nummer te zien. Vond het ook nogal vreemd. Ookal is het verdomd moeilijk om te achterhalen waar het is, voor het zelfde geld herkend iemand het.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:44 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Ze laten een normaal Nederlands woonblokje zien met wat rijtjeshuizen. Zelfs de huisnummers zie je niet. Knappe Litouwer als je dat op basis hiervan kunt vinden
Inderdaad die gedachte had ik gister ookquote:Op zondag 3 mei 2009 21:44 schreef Szura het volgende:
![]()
Zoiets kan ik me ook herinneren.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef hetismijrobbert het volgende:
[..]
Ik dacht toch echt een nummer te zien.
quote:Op maandag 11 mei 2009 00:10 schreef SouthBeach het volgende:
Heeft iemand de aflevering van vandaag gezien? Weet toevallig ook iemand waar ik de uitzending kan terugkijken of heeft iemand het toevallig opgenomen?
Dat dus.quote:
mee eens, die paupers mogen elkaar gerust afmaken. voor de Vries ook gemakkelijk, hij kent die onderwereld, denkt hij. mij raakt het niet, hij mag meer teruggaan naar mensen die werkelijk door een overval of moord in de problemen raken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 00:30 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
de laatste tijd is het geen reet meer aan
Afgelopen zondag was wel leuk, een dochter die vermoed dat zijn vader haar moeder vermoord heeft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 01:43 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
mee eens, die paupers mogen elkaar gerust afmaken. voor de Vries ook gemakkelijk, hij kent die onderwereld, denkt hij. mij raakt het niet, hij mag meer teruggaan naar mensen die werkelijk door een overval of moord in de problemen raken.
en triest dat er niets mee gedaan wordt. het lijkt meer op zondagavondvermaak . net terug van het terrasje , ff zappen , OOOO wat een schande en vergeten, zolang justietie zo laks is kun je wel 100 uitzendingen maken. ik geloof er allang niet meer in.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:53 schreef F04 het volgende:
[..]
Afgelopen zondag was wel leuk, een dochter die vermoed dat zijn vader haar moeder vermoord heeft.
Maar dat valt Peter R. de Vries niet te verwijtenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:58 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
en triest dat er niets mee gedaan wordt. het lijkt meer op zondagavondvermaak . net terug van het terrasje , ff zappen , OOOO wat een schande en vergeten, zolang justietie zo laks is kun je wel 100 uitzendingen maken. ik geloof er allang niet meer in.
Ik hoop wel dat het tot een directe confrontatie komt. Ben reuze benieuwd hoe deze kruimeldieven dan zullen reageren als ze oog in oog met prdv komen te staan.quote:
OPLICHTERS OP STROOPTOCHT
En de politie doet niets
Zondag 24 mei in Peter R. de Vries, misdaadverslaggever: twee reportages over veroordeelde oplichters die de ene na de andere ondernemer duperen. De politie krijgt de daders op een presenteerblaadje, maar doet er helemaal niets mee.
- MOTORDIEF -
Een motorhandelaar uit Soesterberg krijgt half januari bezoek van een man die geïnteresseerd is in een peperdure Suzuki-motorfiets. Ze spreken af dat de klant, die alvast een kopietje van zijn rijbewijs achterlaat, de volgende week terug mag komen voor een proefrit. In de tussentijd ontdekt de ondernemer dat het dezelfde man is die in 2004 een racemotor huurde en nooit meer terugbracht. Hiervoor is hij destijds veroordeeld. Nu, vijf jaar later, staat deze man weer bij hem op de stoep om een proefrit te maken.
De motordealer schakelt Peter R. de Vries in. We besluiten het spelletje mee te spelen om te zien of de man inderdaad zo brutaal is om weer een motor te stelen bij dezelfde zaak. In de Suzuki wordt een zogenaamd track and trace-systeem ingebouwd, zodat we de bewegingen van de motor op de voet kunnen volgen.
- SPECTACULAIRE UNDERCOVERACTIE -
Op het afgesproken tijdstip verschijnt de klant in de showroom in Soesterberg. Na het ondertekenen van het proefritformulier neemt hij de motor ter waarde van 16.000 euro mee om nooit meer terug te keren. Tijdens een spectaculaire undercoveroperatie zien we hoe de motordief linea recta naar Rotterdam rijdt.
Direct na de diefstal stapt de gedupeerde ondernemer met alle informatie over de dader naar de politie, maar die blijkt totaal niet geïnteresseerd…
- OPLICHTERS OP STROOPTOCHT -
In de tweede reportage zien we een oplichterstrio op strooptocht door Nederland.
Een verhuurbedrijf uit het Veluwse dorp Stroe verhuurt eind maart een bierfiets met bijbehorende aanhanger aan een drietal uit het zuiden van het land. Na enkele dagen ontdekt de eigenaar van het bedrijf dat hij het slachtoffer is geworden van een veroordeelde oplichter en diens handlangers. Zijn spullen, met een gezamenlijke waarde van 22.000 euro, zijn spoorloos verdwenen.
- DIVERSE GEDUPEERDEN -
Gelukkig heeft de bierfietsverhuurder zeer veel gegevens van de dieven verzameld: namen, adressen, nummers van identiteitsbewijzen, e-mailadressen en telefoonnummers. Direct na de diefstal geeft hij al deze informatie aan de plaatselijke politie. Hiermee moet het doodsimpel zijn om de daders op te sporen, maar daar dat is voor de politie geen reden om er iets mee te doen.
Ondertussen gaat de oplichters verder op dievenpad door het hele land. Diverse gedupeerden melden zich bij Peter R. de Vries. De schade loopt in de tienduizenden euro’s. Wanneer de politie ook in deze zaken geen poot uitsteekt, gaat Peter over tot actie.
Peter R. de Vries, misdaadverslaggever:
zondag 24 mei om 21.30 op SBS6
Idd.quote:
Johan in actie:quote:Op zondag 24 mei 2009 21:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Die Johan zal straks geheid de zweet in zijn bilnaad gaan voelen.
Go Peter.
Idd, slachtoffer wordt dader, goh!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:52 schreef Ronaldsen het volgende:
wat een lekkere gast die diender met z'n papos-stuk
Er zit inderdaad niks anders op het recht in eigen hand te nemen met zo'n incapabel politie systeemquote:Op zondag 24 mei 2009 21:57 schreef gitaarsnaar het volgende:
dit is echt ernstig
bananenrepubliek dat we zijn
ik denk dat ie hem normaal gesproken ook niet had meegegeven, maar hij is natuurlijk met Peter in zee gestapt voor deze undercover cameratieactie.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef sander-3 het volgende:
Is dit niet een soort van zijn eigen schuld eigenlijk..Hij wist dat die gast het al eerder geflikt had.. en nu geeft ie alsnog een motor mee.. Ik denk niet dat ie aan de politie verteld van 'ik wist van tevoren al dat het diezelfde gozer was'.. anders vraagt de politie toch ook wel waarom hij hem toch had meegegeven.. Neemt niet weg dat die johan met zijn klauwen van die motor af moet blijven, maar die verhuurder wist waar die aan begon lijkt me..
Dat denk ik ook idd.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:15 schreef gitaarsnaar het volgende:
[..]
ik denk dat ie hem normaal gesproken ook niet had meegegeven, maar hij is natuurlijk met Peter in zee gestapt voor deze undercover cameratieactie.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:06 schreef Ronaldsen het volgende:
oeps foutje peterrrs tracing systeem FAIL
Alsof dat het handelen van de politie goed praat. Dat staat er gewoon los van, tuurlijk is het het risico geweest van die motorhandelaar. Maar zijn risico die hij doet om iets aan de kaak te stellen is het meer waard, want nu wordt aangetoont en bewezen hoe de dagelijkse gang van zaken is bij dat korps.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:12 schreef sander-3 het volgende:
Is dit niet een soort van zijn eigen schuld eigenlijk..Hij wist dat die gast het al eerder geflikt had.. en nu geeft ie alsnog een motor mee.. Ik denk niet dat ie aan de politie verteld van 'ik wist van tevoren al dat het diezelfde gozer was'.. anders vraagt de politie toch ook wel waarom hij hem toch had meegegeven.. Neemt niet weg dat die johan met zijn klauwen van die motor af moet blijven, maar die verhuurder wist waar die aan begon lijkt me..
Nee, dat niet.. maar het gaat me er meer om dat de politie dat misschien kan zeggen waardoor het toch een soort van eigen schuld is.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:19 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Alsof dat het handelen van de politie goed praat. Dat staat er gewoon los van, tuurlijk is het het risico geweest van die motorhandelaar. Maar zijn risico die hij doet om iets aan de kaak te stellen is het meer waard, want nu wordt aangetoont en bewezen hoe de dagelijkse gang van zaken is bij dat korps.
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:21 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Drie gewonden na ongeluk met bierfiets
Snap ik, en dat doen ze maar al te graag helaas.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:22 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. maar het gaat me er meer om dat de politie dat misschien kan zeggen waardoor het toch een soort van eigen schuld is.
Natuurlijk moet de politie gewoon zijn werk doen ipv te gaan lopen mekkeren dat ze er niks aan kunnen doen
echt sadistisch van die agent om zo je voice mail in te sprekenquote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef sander-3 het volgende:
oh god ik stik bijna van het lachendat ie tegen die voicmail praatte maar het niet doorhad..
Ik heb dat ook weleens gehad hoor dat iemand alleen zijn naam zegt/inspreekt en net echt lijkt, hij is niet de enige.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:27 schreef sander-3 het volgende:
oh god ik stik bijna van het lachendat ie tegen die voicmail praatte maar het niet doorhad..
iddquote:Op zondag 24 mei 2009 22:46 schreef Ronaldsen het volgende:
ach die 6 glaasjes, dat drinkt Tony gemiddeld alleen al bij z'n ontbijt
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:49 schreef Comedylocal het volgende:
Joh er word een wijkagent op de zaak gezet.
Ja, maar niet bij een politie agent lijkt me.. en op tvquote:Op zondag 24 mei 2009 22:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb dat ook weleens gehad hoor dat iemand alleen zijn naam zegt/inspreekt en net echt lijkt, hij is niet de enige.
Professionele degradatie van de zaak.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:49 schreef Comedylocal het volgende:
Joh er word een wijkagent op de zaak gezet.
Nee dat dan weer niet.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:50 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ja, maar niet bij een politie agent lijkt me.. en op tv
Mwah.. zoiets achterlijks als een bierfiets zal mij een zorg zijnquote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
en wat is er nu opgelost? waar is de bierfiets?![]()
![]()
![]()
Inderdaad, bij deze een overzicht van hoe 'geweldig' het is om bij de politie te werken. Héérlijk met je vingers in je neusquote:Op zondag 24 mei 2009 22:58 schreef kratovsk het volgende:
Die column was wel echt heel ernstig, zoiets durf je toch niet eens in zo'n blad te zetten......
Echt gaaf! Ik ga ook maar bij de politie denk ik!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Inderdaad, bij deze een overzicht van hoe 'geweldig' het is om bij de politie te werken. Héérlijk met je vingers in je neus
Marijkes column
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanfluiting
quote:•-----»Dani«-----• (301)
vandaag, 22:52
boh schaam ik me ff dood dat jij me tante bent man!!
Als ik 'm ooit een keer tegenkom dan krijgt ie een biertje van me.quote:Op zondag 24 mei 2009 22:55 schreef Greys het volgende:
Ik vind Peter R. de Vries maar een lummel,
quote:
Geef hem er dan van mij ook eentje, want hij raakt langzaam aan lummel-af!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik 'm ooit een keer tegenkom dan krijgt ie een biertje van me.
quote:
Edit: Hmm, die krabbel is ineens wegquote:Rebecca (13529)
17 mei, 19:47
Ohja, ik had beloofd je te bellen sorry sorry sorry sorry!
Ik heb het echt mega druk.
Ik probeer het morgen oké?
Groetjes,
Rebecca
Ja zoiets had ik ook, dat antwoord van die van der meer was echt schandalig, maar ik vond het stiekem ook wel briljant.quote:
quote:Carla (46)
vandaag, 23:24
bah bah mijn zus is een gezochte krimineel
wie is de volgende
waneer krijg je het volgende jong
dat elftal komt wel vol
de kids mogen in een rij gaan staan
kijken wie hun VADER is
quote:Carla (46)
vandaag, 23:24
bah bah mijn zus is een gezochte krimineel
wie is de volgende
waneer krijg je het volgende jong
dat elftal komt wel vol
de kids mogen in een rij gaan staan
kijken wie hun VADER is
Stiekem ook op die hyves zitten koekeloeren. Die reacties, priceless. De ware detective in mij vond op pagina 4 ook nog een reactie van ene Rebecca, ook wel bekend als lollifant van Popstars. Zal ze ook zijn opgelicht?quote:
Ja die man komt af en toe wel onhandig over (net zoals dat bijv. Balkenende net zo trekpop lijkt) maar ik mag hem wel.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Geef hem er dan van mij ook eentje, want hij raakt langzaam aan lummel-af!
quote:Op zondag 24 mei 2009 23:05 schreef Pacifico het volgende:
[..]
Inderdaad, bij deze een overzicht van hoe 'geweldig' het is om bij de politie te werken. Héérlijk met je vingers in je neus
Marijkes column
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een aanfluiting
quote:
Ik zie Jan Peter toch nog net niet JFK man of the year award winnenquote:Op zondag 24 mei 2009 23:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja die man komt af en toe wel onhandig over (net zoals dat bijv. Balkenende net zo trekpop lijkt) maar ik mag hem wel.
Hij weet mij al jaren aan de buis gekluisterd te krijgen.![]()
Nee maar dat gaat over 't werk, Ik doel op de houding hoe iemand overkomt.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:38 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik zie Jan Peter toch nog net niet JFK man of the year award winnen![]()
idd, die hadden er duidelijk niet zoveel zin in.quote:
Greatest man gaat niet alleen over het werk hoor, ook over hoe iemand gekleed gaat, over hoe iemand met vrouwen omgaat. Ja ja ik heb het interview gelezen in de JFK, zou het nooit kopen maar het ligt bij ons in de personeelsruimte op het werk dus vandaarquote:Op zondag 24 mei 2009 23:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee maar dat gaat over 't werk, Ik doel op de houding hoe iemand overkomt.
Albayrak is geen minister hoor.quote:Op maandag 25 mei 2009 00:06 schreef Pacifico het volgende:
Voor wie is geïnteresseerd in het eventueel aftreden van Albayrak (minister van justitie) n.a.v. de reportage van Peter vanavond, hier: Aanfluiting NL politie, Albayrak moet aftreden!
WTFquote:Op maandag 25 mei 2009 00:35 schreef Regina7 het volgende:
Albayrak is hulpminister.
Goede uitzending Peter.
Bij bureau Mercatorplein wordt je naar huis gestuurd als je aangifte komt doen omdat een Marokkaansuitziendtype je net heeft beroofd....'nou mevrouw doet u maar geen aangifte hoor...dan maakt u het alleen maar erger'
quote:Claudia
Claudia (162)
vandaag, 01:01
oke mensen ik heb daar niks mee te maken hij heeft mij en mijn pa alles onder dwang laten doen voor al die onzin en zo van jullie moeten jullie bij hem zijn en laat mij aub met rust de groeten claudia
Claudia heeft ook een berichtje achter gelaten op de Hyves van Rebecca:quote:Op zondag 24 mei 2009 23:28 schreef bluejean het volgende:
[..]
Stiekem ook op die hyves zitten koekeloeren. Die reacties, priceless. De ware detective in mij vond op pagina 4 ook nog een reactie van ene Rebecca, ook wel bekend als lollifant van Popstars. Zal ze ook zijn opgelicht?
Blijkbaar kennen die twee elkaar erg goed!quote:hey meisje hoe is die daar ik hoop het goed hier aan deze kant niet zo goed ze hebben net het neefje van tony dood gevonden in de auto in de roer in roermond hij zar er in het was bij het politie buro langs de speur honden hebben hem gevonden die had tony gerereld groetjes xxx claudia
neem aan dat PrdV hem wel vergoed. Beetje ook zijn schuld dat die motor niet meer terugkwam vanwege z'n falende trackingsystem.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef carloz187 het volgende:
Dat aangifte weinig zin heeft en dat de politie in NL zuigt is allang duidelijk. Wat ik mij afvraag is of de eigenaar zijn motor vergoedt krijgt en bvia wie? Lijkt mij dat de verzekering dit niet dekt aangezien hij de motor aan iemand meegeeft waarvan hij bijna 100% zeker weet dat deze hem niet terugbrengt. Zal het programma van PRDV het vergoeden?
Neem maar van mij aan dat die man zich geen zorgen hoeft te maken om die motorquote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef carloz187 het volgende:
Dat aangifte weinig zin heeft en dat de politie in NL zuigt is allang duidelijk. Wat ik mij afvraag is of de eigenaar zijn motor vergoedt krijgt en bvia wie? Lijkt mij dat de verzekering dit niet dekt aangezien hij de motor aan iemand meegeeft waarvan hij bijna 100% zeker weet dat deze hem niet terugbrengt. Zal het programma van PRDV het vergoeden?
"u kunt gerust gaan slapen"quote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat die man zich geen zorgen hoeft te maken om die motor
Het zal vast wel hoor anders doet die man daar vast niet aan mee, maar waarom ik dat nou van jou moet aannemenquote:Op maandag 25 mei 2009 12:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat die man zich geen zorgen hoeft te maken om die motor
quote:Ron (64)
vandaag, 13:56
Nou het was leuk om je weer eens te zien
maar om dat dan via de TV te doen vind ik wat ver gaan
in ieder geval veel suc6 met je filmcarierre
en de groeten aan Peter
quote:Frank (0)
vandaag, 14:33
Hoi claudia,
In ieder geval heel veel sterkte gewenst, wanneer komt ie vrij?
Met vriendelijke groeten,
P. de Vries
nietquote:Op maandag 25 mei 2009 16:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar wanneer wordt ie nu herhaald?
Ik date op het moment met de dochter peter snapje. Ook msnen we veel, eigenlijk ben ik Joran maar dat weet peter niet.quote:Op maandag 25 mei 2009 16:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het zal vast wel hoor anders doet die man daar vast niet aan mee, maar waarom ik dat nou van jou moet aannemen?
Dat vroeg ik me dus ook af, want als het programma het zou hebben vergoed, was dat vast op triomphantelijke toon erbij vermeld.quote:Op maandag 25 mei 2009 12:31 schreef carloz187 het volgende:
Het lijkt mij ook niet dat ze die man laten zitten alleen blijft mijn vraag dus...WIE betaalt? Lijkt me niet dat een verzekeringsmaatschappij dit zo ff vergoedt en in hoeverre zou je de politie hier nog verantwoordelijk kunnen stellen.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:02 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ik date op het moment met de dochter peter snapje. Ook msnen we veel, eigenlijk ben ik Joran maar dat weet peter niet.
Nee, omdat Peter r. de Vries daar echt wel voor zorgt. Die laat zo'n man echt niet even die 16.000 euro ophoesten omdat de redactie/peter een foutje heeft gemaakt.
ja druk met bonnen uitschrijvenquote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
En ik denk dat het opgeworpen beeld van hoe de politie werkt niet klopt. Volgens mij zijn ze erg overbelast en doen de meeste medewerkers wat ze kunnen, binnen de naar hun toe van bovenaf opgelegde beperkingen.
Neemt niet weg dat het raar is dat er niet meteen actie ondernomen wordt als de naam van de dader inclusief copie van een legitimatiebewijs op een presenteerblaadje wordt aangeleverd.
Dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook af, want als het programma het zou hebben vergoed, was dat vast op triomphantelijke toon erbij vermeld.
Ik heb het deels gezien ja.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:03 schreef Pacifico het volgende:
Zojuist was De Vries in HvN op SBS6. Hij vertelde dat ie meer dan 300 mailtjes heeft gehad, zelfs mailtjes van politiemensen die zich de ogen uit hun kop zouden schamen.
Er werd nog aan toegevoegd dat de uitzending nog een keer bekeken wordt door de politie, maar ze willen vooralsnog niet reageren op de bevindingen van De Vries.
De Vries hoopt dat zijn uitzending een zet in de goede richting heeft gegeven voor verbetering.
quote:mijn naam is claudia evers ik ben 37 jaar oud en heb 5 kinderen ik heb nou sins kort een mooi huisje . mijn hobbies zijn paardrijden en op de pc mijn droom auto is een jeepje een bmw x5 ik ben heel gelukkig met mijn vriend we krijgen over twee weken een baby we weten al dat het een jongen word hij komt deablo te heten .
Wat een legbatterij is dat zeg, ik heb medelijden met die kinderen.quote:
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:47 schreef Thelonious het volgende:
Gelukkig heeft hij nog tijd over om zichzelf regelmatig op de borst te slaan.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:36 schreef silentwaves_ het volgende:
Weet iemand welk track het was die net gedraaid werdt in het begin van de uitzending?
dat was ons ook al opgevallen. vet betaald baantje zo te zien om bij de ouders op de koffie te zitten, je roept 6 weken op rij iets op TV, hup, de volgende BMW en het rijmt ook nog een keer.quote:Op zondag 31 mei 2009 22:02 schreef Mannekino het volgende:
Welkom, vanavond bent u ooggetuige BMW 650i van de laatste aflevering van dit seizoen. In plaats van oude successen herhalen BMW 650i zullen wij enkele onopgelost zaken behandelen. Komt u mee? Wij gaan op weg naar BMW 650i Amsterdam. Potverdikkemie elke keer BMW 650i als ik hier langs rij denk ik BMW 650i wie o wie is de moordenaar? Deze moord is uit de categorie BMW 650i die blijft knagen. We gaan naar het BMW 650i noorden van het land.
Totaal mee oneens.quote:Op maandag 1 juni 2009 01:23 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
vet betaald baantje zo te zien om bij de ouders op de koffie te zitten, je roept 6 weken op rij iets op TV, hup, de volgende BMW en het rijmt ook nog een keer.
Thanks! het is namelijk wel een mooi nummer.quote:
ja op youtube, gesplit in 8 delenquote:Op maandag 1 juni 2009 03:12 schreef Szura het volgende:
Is die uitzending van vorige week nog ergens te zien?
quote:Snelheidscontroleurs ook in de fout
` Politiemensen die automobilisten op
snelheid controleren,rijden zelf ook
vaak te hard.Dat blijkt uit opnames van
misdaadverslaggever Peter R. de Vries.
Hij filmde agenten die na afloop van
mobiele controles weer wegreden.
De agenten maakten zich schuldig aan te
hard rijden,bumperkleven en het negeren
van doorgetrokken strepen.Het KLPD,waar
de agenten bij werken,is geschrokken en
doet een intern onderzoek.