Hij pakte de wc bril niet vast met zijn handenquote:Op maandag 20 april 2009 16:21 schreef Twerk het volgende:
[..]
Hij ging zo in z'n rol op, dat hij vergat zijn handen te wassen. Ook de kots scene was hilarisch. Oscar waardig!
Nee, maar de officiele verklaringen van de verdachte had hij ook nog zijn handen gewassen in de bijkeuken. En Peter vergat dat en rende meteen naar het koffertje.quote:Op maandag 20 april 2009 17:06 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Hij pakte de wc bril niet vast met zijn handen
Erg jammer idd dat ze het niet meer online zetten. Herhaald wordt het volgens mij ook niet.quote:Op maandag 20 april 2009 19:42 schreef D. het volgende:
Peter R. staat niet op SBS gemist
Weet iemand of het herhaald wordt?
Aangezien ze alle andere SBS programma's wel online hebben zal Peter R. hier wel verantwoordelijk voor zijn.quote:Op maandag 20 april 2009 20:04 schreef Twerk het volgende:
[..]
Erg jammer idd dat ze het niet meer online zetten. Herhaald wordt het volgens mij ook niet.
Denk dat je alleen usenet nog kunt proberen..
Wel vreemd, vorige seizoen werd altijd op de maandagmiddag nog herhaald.quote:Op maandag 20 april 2009 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Aangezien ze alle andere SBS programma's wel online hebben zal Peter R. hier wel verantwoordelijk voor zijn.
Tja, als je het alleen maar op zondagavond kunt kijken komt dat vast ten goede van de kijkcijfers.
Peter geilt erg op kijkcijfer-statistieken. Als je het enkel op zondagavond uitzendt scoor je eenmaal hoger.quote:Op maandag 20 april 2009 20:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Wel vreemd, vorige seizoen werd altijd op de maandagmiddag nog herhaald.
Hij wil dat we op zondagavond kijken, dan hebben we altijd een alibiquote:Op maandag 20 april 2009 20:50 schreef Twerk het volgende:
[..]
Als je het enkel op zondagavond uitzendt scoor je eenmaal hoger.
Dat is hip in 't Gooi nu!quote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens, zijn leren jasje was wel errrug klein toen hij in de straat stond waar die moord gepleegd was. Krap bemeten of zijn borstkas moest goed uitkomen.
Haha inderdaad, die borstkas en daaronder dan toch dat buikjequote:Op maandag 20 april 2009 22:11 schreef Boca_Raton het volgende:
Overigens, zijn leren jasje was wel errrug klein toen hij in de straat stond waar die moord gepleegd was. Krap bemeten of zijn borstkas moest goed uitkomen.
Handen vergeten te wassen, en dan zo`n scene niet ff opnieuw opnemen.quote:Op zondag 19 april 2009 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Geweldig die ironische reconstructie van Peterrrrr
Dat was mij nog niet eens opgevallen, maar idd.quote:Op zondag 19 april 2009 23:11 schreef Kw4Kje het volgende:
Wat ik ook raar vind, is dat er helemaal niks gezegd werd over het steekwapen.
Wellicht weet Peter hem niet te vindenquote:Op dinsdag 21 april 2009 02:11 schreef Peter6000 het volgende:
En wat me ook opviel was dat de verdachte dit keer niet thuis werd lastig gevallen (met een verborgen camera). Normaal maakt Peter altijd nog ff inbreuk op een persoonlijke levenssfeer (wat ik eerlijk gezegd altijd wel spannend vind).
Ik kom er niet echt uit hoe dit werktquote:Op woensdag 22 april 2009 20:53 schreef nz1900 het volgende:
De aflevering staat inmiddels op usenet.
http://www.nzbindex.nl/search/?hidespam=1&q=peter.r.de.moord.op.kathleen.cremers-ifh&max=50&group=alt.binaries.boneless&age=60&sort=agedesc
Inderdaad, verder vond ik dit onderwerp te saai voor een anderhalf uur durende reportage eerlijk gezegd.quote:Op zondag 26 april 2009 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Die reactie van Shell is echt schandalig: "Hij onderhield niemand dus zoveel schade is er niet.".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |