quote:Vanavond te gast:
- Eleonara en Robert van Maasdijk over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
- Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) over seksuele gezondheid.
- Mildred Roethof over de docuserie Rauw & Puur.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag 30 november, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
Eleonara en Robert van Maasdijk vertellen over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) vertelt hoe het staat met de seksuele gezondheid van Nederland.
Mildred Roethof maakte een vierdelige serie over hoe straatjongeren in verschillende steden in het leven staan.
Wie wel ?quote:Op maandag 30 november 2009 20:28 schreef golfer het volgende:
Gasten en onderwerpen van vanavond spreken mij totaal niet aan.
quote:Op maandag 30 november 2009 17:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag 30 november, 23.00 - 23.50 uur, Ned 1
Vandaag in Pauw & Witteman
Eleonara en Robert van Maasdijk vertellen over hun vader Gerrie, voormalig kamerheer van Juliana.
Staatssecretaris Jet Bussemaker (Volksgezondheid) vertelt hoe het staat met de seksuele gezondheid van Nederland.
Mildred Roethof maakte een vierdelige serie over hoe straatjongeren in verschillende steden in het leven staan.
Ik volg hetquote:Op maandag 30 november 2009 18:48 schreef Appelblauwzeegroen het volgende:
hind staat op 20.000 euro nu voor degenen die dat volgden.
De kinderen van de belangrijkste bediende, ze woonde in een huisje bij het paleis. Kortom zo close met familie.quote:Op maandag 30 november 2009 23:23 schreef Dirkh het volgende:
Dit zijn vast hele belangrijke mensen, want ze zijn kinderen van... iemand.
Erg saai en niks onthullend, ook niks te vertellen.
oke en nu?quote:Op maandag 30 november 2009 23:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De kinderen van de belangrijkste bediende, ze woonde in een huisje bij het paleis. Kortom zo close met familie.
Als ik wist dat dat zo goed zou gaan, zou ik niet langs UWV gaan.quote:Op maandag 30 november 2009 23:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ik volg het
Op de helft dus.
Misschien nog een keertje bij DWDD langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |