SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begin vanzelf als Jambers te praten
"Overdag zit zij braaf achter haar bureel... Maar 's avonds transformeert zij in een..." Nouja, vul maar in
'Geile hoer met zweepke ' ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Overdag zit zij braaf achter haar bureel... Maar 's avonds transformeert zij in een..." Nouja, vul maar in
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
En wederom een avond waarbij de vraagstelling bij P&W ter discussie staat
Sterk Debater, kunnen de meeste in de politiek nog een puntje aan zuigen, om in analogie van roel te blijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef qonmann het volgende:
Pia komt er niet uit, zwakke voorzitter van die club, gelukkig is de Vlaamse er nog
Yup. Door collega's aldaar word ik nog steeds met U aangesproken. Zit er al maanden, betreffende collega's is bijna 2 keer ouder dan ik...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef sander89 het volgende:
Mooi altijd hoe netjes die vlaamen zijn, wij als Nederlanders zijn aardig arrogant ivm met de vlaamen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |