SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik begin vanzelf als Jambers te praten
"Overdag zit zij braaf achter haar bureel... Maar 's avonds transformeert zij in een..." Nouja, vul maar in
'Geile hoer met zweepke ' ?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Overdag zit zij braaf achter haar bureel... Maar 's avonds transformeert zij in een..." Nouja, vul maar in
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
En wederom een avond waarbij de vraagstelling bij P&W ter discussie staat
Sterk Debater, kunnen de meeste in de politiek nog een puntje aan zuigen, om in analogie van roel te blijvenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef qonmann het volgende:
Pia komt er niet uit, zwakke voorzitter van die club, gelukkig is de Vlaamse er nog
Yup. Door collega's aldaar word ik nog steeds met U aangesproken. Zit er al maanden, betreffende collega's is bijna 2 keer ouder dan ik...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef sander89 het volgende:
Mooi altijd hoe netjes die vlaamen zijn, wij als Nederlanders zijn aardig arrogant ivm met de vlaamen.
Pia was kopje onder gegaan...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:36 schreef golfer het volgende:
Pia mag erg blij zijn met Kathleen als tafelgenoot.
Op het moment dat Pia er niet uitkomt, legt Kathleen het even haarfijn uit.
Ja, die Belgische begrijpt het nog niet helemaal.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Gasten moeten ook begrijpen dat de vragen bedoeld zijn om te prikkelen. Ze moeten zich dus niet aanstellen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:35 schreef Adelante het volgende:
Gelukkig was dat nádat ik haar uitgebreid heb zitten beffen.quote:
Zolang iedereen het blijft kopen , omdat het zo herkenbaar klinkt, zal hij lekker doorgaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef Horloge het volgende:
Wat een KUTmuziek zeg, tering.
Pauw is dan wel weer grappig.
Ja, maar ik wil er geen debieltjesliedjes over zingenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al willen we het allemaal, samen in een bubbelbad
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef Ad_rem het volgende:
Make the hurting stop....
[ afbeelding ]
jaren 90 hebben hele grote groep genoten van hakkuhbar en poing en party animalsquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:41 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoe kun je nou vrolijk worden van muziek waar je IQ spontaan 30 punten lager van wordt?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil er geen debieltjesliedjes over zingen.
Chillenquote:
Ik betrap me erop dat ik hem wel symphatiek vind.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:43 schreef Adelante het volgende:
Hij is mij altijd een beetje té gewoon gebleven.
Hij had het over hypotheekaftrek, niet over hypotheekrenteaftrekquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:44 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik betrap me erop dat ik hem wel symphatiek vind.![]()
Had ik al toen hij zijn mening over de hypotheekrenteaftrek gaf.
Pia kwam niet uit de verf..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:46 schreef Veerboot het volgende:
Pia is niet echt het zonnetje in huis zeg. Iedereen lachen om het fragment van Frans Bauer, zij:
Dat was wel de beste grap ooit op tvquote:
Dat dus, erg lomp van hem.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef henkway het volgende:
domme opmerking
Ze zit vooral nog in de plamuur en de grondverf.quote:
Typerend voor de heren P&Wquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
kansloze opmerking zeker de helft van je zaal
Witteman zit er toch bij als een seniele oude man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik moest ook lachen en Frans zette Witteman even terug op z'n nummer.
tja..gelukkig heeft ie wel een goed salaris , dat maakt weer een boel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Witteman zit er toch bij als een seniele oude man.
Misschien wel de domste opmerking ooit op tv. Hoewel een opmerking tegen Henk te Velde ooit nog net effe slechter getimed was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat was wel de beste grap ooit op tv![]()
![]()
ik stik in mn chips
hij is inderdaad de lachende derde met zijn salaris boven de JP norm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
tja..gelukkig heeft ie wel een goed salaris , dat maakt weer een boel goed
ik kan de scene even niet meer voor de geest halen, kun je hem nog even schetsen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misschien wel de domste opmerking ooit op tv. Hoewel een opmerking tegen Henk te Velde ooit nog net effe slechter getimed was.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
Het publiek krijgt de cd van Frans. Het lijkt Oprah wel....
Henk de Velde vertelde dat hij voor altijd ging zeilen en op zee wilde sterven.Het werd emotioneel toen hij over zijn moeder en zoon begon... En Witteman sloot heel tactisch en compleet out of the blue het gesprek af met een muziekje met de tekst: "Die zien we nooit meer terug!"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan de scene even niet meer voor de geest halen, kun je hem nog even schetsen.
Het was geen domme opmerking, enkel erg onverstandig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misschien wel de domste opmerking ooit op tv. Hoewel een opmerking tegen Henk te Velde ooit nog net effe slechter getimed was.
Niet helemaal:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Henk de Velde vertelde dat hij voor altijd ging zeilen en op zee wilde sterven.Het werd emotioneel toen hij over zijn moeder en zoon begon... En Witteman sloot heel tactisch en compleet out of the blue het gesprek af met een muziekje met de tekst: "Die zien we nooit meer terug!"
Pijnlijk.
Jou zullen we dus ook niet meer zien in dit topic? Mooi zo. Moraalridders genoeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een kut opmerking van Witteman. Bauer is zo te horen een verstandig ondernemer, het reserveren van kaartinkomsten totdat het concert gegeven is gaat plotselinge liquiditeitsproblemen uit de weg. En een ondernemer die het zijn klanten naar de zin wil maken, ook dat is iets dat wel eens anders is. Een ondernemer waar de heren Witteman en Pauw nog een puntje aan kunnen zuigen met hun veel te dure BV'tjes die ze zelf in laten huren onder de vleugels van de door de belastingbetaler gefinancierde staatsruif.
Jij vond het wel een geslaagde opmerking ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan? Niemand verplicht het je hoor.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
Jou zullen we dus ook niet meer zien in dit topic? Mooi zo. Moraalridders genoeg.
Kan je mij een paar van die BV-tjes laten zien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Witteman en Pauw nog een puntje aan kunnen zuigen met hun veel te dure BV'tjes die ze zelf in laten huren onder de vleugels van de door de belastingbetaler gefinancierde staatsruif.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |