Typerend voor de heren P&Wquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
kansloze opmerking zeker de helft van je zaal
Witteman zit er toch bij als een seniele oude man.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef golfer het volgende:
Ik moest ook lachen en Frans zette Witteman even terug op z'n nummer.
tja..gelukkig heeft ie wel een goed salaris , dat maakt weer een boel goedquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Witteman zit er toch bij als een seniele oude man.
Misschien wel de domste opmerking ooit op tv. Hoewel een opmerking tegen Henk te Velde ooit nog net effe slechter getimed was.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:48 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Dat was wel de beste grap ooit op tv![]()
![]()
ik stik in mn chips
hij is inderdaad de lachende derde met zijn salaris boven de JP norm.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:51 schreef qonmann het volgende:
[..]
tja..gelukkig heeft ie wel een goed salaris , dat maakt weer een boel goed
ik kan de scene even niet meer voor de geest halen, kun je hem nog even schetsen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misschien wel de domste opmerking ooit op tv. Hoewel een opmerking tegen Henk te Velde ooit nog net effe slechter getimed was.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:53 schreef Adelante het volgende:
Het publiek krijgt de cd van Frans. Het lijkt Oprah wel....
Henk de Velde vertelde dat hij voor altijd ging zeilen en op zee wilde sterven.Het werd emotioneel toen hij over zijn moeder en zoon begon... En Witteman sloot heel tactisch en compleet out of the blue het gesprek af met een muziekje met de tekst: "Die zien we nooit meer terug!"quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik kan de scene even niet meer voor de geest halen, kun je hem nog even schetsen.
Het was geen domme opmerking, enkel erg onverstandig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Misschien wel de domste opmerking ooit op tv. Hoewel een opmerking tegen Henk te Velde ooit nog net effe slechter getimed was.
Niet helemaal:quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Henk de Velde vertelde dat hij voor altijd ging zeilen en op zee wilde sterven.Het werd emotioneel toen hij over zijn moeder en zoon begon... En Witteman sloot heel tactisch en compleet out of the blue het gesprek af met een muziekje met de tekst: "Die zien we nooit meer terug!"
Pijnlijk.
Jou zullen we dus ook niet meer zien in dit topic? Mooi zo. Moraalridders genoeg.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Wat een kut opmerking van Witteman. Bauer is zo te horen een verstandig ondernemer, het reserveren van kaartinkomsten totdat het concert gegeven is gaat plotselinge liquiditeitsproblemen uit de weg. En een ondernemer die het zijn klanten naar de zin wil maken, ook dat is iets dat wel eens anders is. Een ondernemer waar de heren Witteman en Pauw nog een puntje aan kunnen zuigen met hun veel te dure BV'tjes die ze zelf in laten huren onder de vleugels van de door de belastingbetaler gefinancierde staatsruif.
Jij vond het wel een geslaagde opmerking ?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:17 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom kijk je dan? Niemand verplicht het je hoor.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:25 schreef AryaMehr het volgende:
Jou zullen we dus ook niet meer zien in dit topic? Mooi zo. Moraalridders genoeg.
Kan je mij een paar van die BV-tjes laten zien?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:23 schreef Bolkesteijn het volgende:
Witteman en Pauw nog een puntje aan kunnen zuigen met hun veel te dure BV'tjes die ze zelf in laten huren onder de vleugels van de door de belastingbetaler gefinancierde staatsruif.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |