quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind dat hij voor een bekende Nederlander een heel goed promotieteam achter zich heeft staan, want ik wist tot dit topic niet dat hij een nieuwe had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doen"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Jij bent gewoon zijn doelgroep niet.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind dat hij voor een bekende Nederlander een heel goed promotieteam achter zich heeft staan, want ik wist tot dit topic niet dat hij een nieuwe had.
quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Chain_Reaction het volgende:
Nog niks van gehoord en dat wil ik graag zo houden, maar het zal ongetwijfeld weer van een bedroevend niveau zijn.
Je mag niet van mij verwachten dat ik ga liegen en zou beweren dat Bauer weleens een redelijke plaat heeft gemaakt. Dat zou natuurlijk volstrekt ongeloofwaardig zijn.quote:
whehehe, ik ook nietquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:29 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind alle muziek van hem wel gedurfd.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:27 schreef tong80 het volgende:
Ik vind het gedurfd wat ie nu doet.
Er zitten ook sombere numbers tussen, dus iets totaal anders dan altijd maar up tempo vrolijke nummers.
Ben benieuwd naar jullie mening.
Daar ben ik naar genoemdquote:
Is één van mijn rock helden.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Daar ben ik naar genoemdMaar heb verder weinig met hem.
Het laatste? Zozoquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is één van mijn rock helden.
Ik was bij het laatste concert van TC Matic
Wat Bart Peeters ooit zei :quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:27 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het laatste? ZozoHet enige nummer dat ik ken is Oh la la, maar vind het niet echt speciaal.
Bart Peetersquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat Bart Peeters ooit zei :
'Had ik maar de billen van Arno'
Daar heb ik geen verstand van sorryquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 01:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bart PeetersGelukkig zie ik hem nooit meer op TV.
Even iets anders trouwens, totaal offtopic (maar dat waren we toch al), ga jij een lijstje indienen voor de FOK album top 100? Vermits je veel van muziek kent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |