Laatste post van het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Hij zou met zo'n 3 minuten door de mand vallen.Nu kan hij mooi vanaf de zijlijn roepen wat ze hem wel niet aandoen.
Tuurlijk wel. Hij laat nu gewoon iedereen zijn werk doen, iedereen heeft het over hem en hij spint er garen bij. Straks komen de verkiezingen eraan, en dan staat hij in de peilingen op 40 zetels. Tegen die tijd gaat hij echt wel in debat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Mooie TT.
Helaas durft Wilders dat nooit. Rechtstreeks in debat gaan met criticasters.
Je bedoelt Freek de Jonge?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Mooie TT.
Helaas durft Wilders dat nooit. Rechtstreeks in debat gaan met criticasters.
En dondert dan net als Verdonk van het voetstuk en komt uit op hooguit een paar zeteltjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:39 schreef Omnifacer het volgende:
Straks komen de verkiezingen eraan, en dan staat hij in de peilingen op 40 zetels. Tegen die tijd gaat hij echt wel in debat.
Hij wil niet in gesprek met linkse media. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat hij meteen door de mand valt als hij in deze programma's gaat zitten. Maar wat geeft hij zelf als reden op?
Sorry.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat hij meteen door de mand valt als hij in deze programma's gaat zitten. Maar wat geeft hij zelf als reden op?
Ik denk iets met publieke omroep = links tuig ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
Hij wil niet in gesprek met linkse media. Ofzo.
Ach, lijkt me sterk. Ik begrijp dat je het graag ziet gebeuren, maar ik denk dat de PVV zijn populariteit wat grondiger is als die van Rita destijds.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En dondert dan net als Verdonk van het voetstuk en komt uit op hooguit een paar zeteltjes.
Bij Knevel & v/d Brink is hij wel eens aangeschoven toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik denk iets met publieke omroep = links tuig ofzo.
Ja? Denk je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
maar ik denk dat de PVV zijn populariteit wat grondiger is als die van Rita destijds.
Misschien weet ie het zelf wel niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij wil niet in gesprek met linkse media. Ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |