Laatste post van het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Hij zou met zo'n 3 minuten door de mand vallen.Nu kan hij mooi vanaf de zijlijn roepen wat ze hem wel niet aandoen.
Tuurlijk wel. Hij laat nu gewoon iedereen zijn werk doen, iedereen heeft het over hem en hij spint er garen bij. Straks komen de verkiezingen eraan, en dan staat hij in de peilingen op 40 zetels. Tegen die tijd gaat hij echt wel in debat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Mooie TT.
Helaas durft Wilders dat nooit. Rechtstreeks in debat gaan met criticasters.
Je bedoelt Freek de Jonge?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Mooie TT.
Helaas durft Wilders dat nooit. Rechtstreeks in debat gaan met criticasters.
En dondert dan net als Verdonk van het voetstuk en komt uit op hooguit een paar zeteltjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:39 schreef Omnifacer het volgende:
Straks komen de verkiezingen eraan, en dan staat hij in de peilingen op 40 zetels. Tegen die tijd gaat hij echt wel in debat.
Hij wil niet in gesprek met linkse media. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat hij meteen door de mand valt als hij in deze programma's gaat zitten. Maar wat geeft hij zelf als reden op?
Sorry.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat hij meteen door de mand valt als hij in deze programma's gaat zitten. Maar wat geeft hij zelf als reden op?
Ik denk iets met publieke omroep = links tuig ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
Hij wil niet in gesprek met linkse media. Ofzo.
Ach, lijkt me sterk. Ik begrijp dat je het graag ziet gebeuren, maar ik denk dat de PVV zijn populariteit wat grondiger is als die van Rita destijds.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En dondert dan net als Verdonk van het voetstuk en komt uit op hooguit een paar zeteltjes.
Bij Knevel & v/d Brink is hij wel eens aangeschoven toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik denk iets met publieke omroep = links tuig ofzo.
Ja? Denk je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
maar ik denk dat de PVV zijn populariteit wat grondiger is als die van Rita destijds.
Misschien weet ie het zelf wel niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeer verstandig..zal over een paar maanden ongetwijfeld één keer aanschuiven bij de EOquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Opvallend.quote:**De schaatser Ard Schenk en zijn coach
Leen Pfrommer manipuleerden in 1972 de
groepsindeling van de 10 km in Sapporo
zodat Kees Verkerk ook goud zou kunnen
winnen.Dat staat in de biografie over
Schenk,die morgen wordt gepresenteerd.
Schenk had al een gouden medaille op de
1.500 meter en 5.000 meter gewonnen en
gunde zijn vriend Verkerk er ook een.
Daarom zorgde hij ervoor dat Verkerk in
de eerste groep mocht starten,met goed
ijs,en dat hij zelf in de derde groep
kwam.Verkerk reed een geweldige tijd.
Iedereen feliciteerde Verkerk al,en dat
ergerde Schenk.Hij besloot er toch voor
te gaan en pakte zijn derde goud met de
woorden:Jammer voor Kees.
Wat een bril inderdaad. Waarschijnlijk kreeg ze er een snorkel bij kado.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die bril van die meid links achter Schenk stoort behoorlijk.
Dit is wel wat anders dan het meisje uit de op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een bril inderdaad. Waarschijnlijk kreeg ze er een snorkel bij kado.
© Rene van der Gijp.
ga het boek maar eens kopenquote:
Stoer hoor, zo'n meiske demoniserenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die bril van die meid links achter Schenk stoort behoorlijk.
ZIe het nu ook, die bril is hugeee.. heel wat anders dan het meisje van vorige week iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dit is wel wat anders dan het meisje uit de op.
Gaat 't ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Mijn zus was vroeger verliefd op Ard Schenk.
Mja dat is van de eo.. Da's natuurlijk wel iets minder "links" dan de VARA.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
Bij Knevel & v/d Brink is hij wel eens aangeschoven toch?
Zo te zien was je zus niet de enige... Die Turkse begon ervan te blozen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Je 'moet' niks. Blijkbaar ga jij ervan uit dat je beter ingelezen bent dan ik en mijn mening voortkomt uit een gebrek aan kennis. Ik heb jou daarom niks meer te meldenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja? Denk je?
Moet ik je de peilingen en de meningen van heel veel Fokkertjes van pakweg 3 jaar geleden over Verdonk nog even laten zien?
Daar mag hij ook een zin afmaken etc.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Mja dat is van de eo.. Da's natuurlijk wel iets minder "links" dan de VARA.
Vind ik altijd zo simpel, iets onaardigs typen en dan zo'n smiley er achter....quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je 'moet' niks. Blijkbaar ga jij ervan uit dat je beter ingelezen bent dan ik en mijn mening voortkomt uit een gebrek aan kennis. Ik heb jou daarom niks meer te melden
Nou ja, ik wilde aangeven dat ik niet hatelijk was maar gewoon niet in discussie ga als de ander denkt dat zijn mening voortkomt uit een voorsprong in kennis, en mij dus niet echt serieus neemt. C'est tout.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo simpel, iets onaardigs typen en dan zo'n smiley er achter....
Dat zul je niet zeggen.. Mooie uitzending alleen Freekquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:54 schreef qonmann het volgende:
Ard 65 jaar ..ziet er nog erg goed uit
Ah, op die manier. Alors je n'ai dit rien.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde aangeven dat ik niet hatelijk was maar gewoon niet in discussie ga als de ander denkt dat zijn mening voortkomt uit een voorsprong in kennis, en mij dus niet echt serieus neemt. C'est tout.
ook uit 44, dus even oudquote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zul je niet zeggen.. Mooie uitzending alleen FreekTrouwens wat ziet die Freek slecht uit..
Pas des problemes.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Alors je n'ai dit rien.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een bril inderdaad. Waarschijnlijk kreeg ze er een snorkel bij kado.
© Rene van der Gijp.
UIt Wiki:quote:
het scheelt maar 16 dagenquote:Frederik Jan Georg (Freek) de Jonge (Westernieland (gemeente De Marne), 30 augustus 1944) is een Nederlands cabaretier.
Adrianus (Ard) Schenk (Anna Paulowna, 16 september 1944) is een voormalig Nederlands schaatser.
Oeps Freek kleine twee weken ouder dan Ardquote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
UIt Wiki:
[..]
het scheelt maar 16 dagen
Beetje een Gwendolyn montuurtje zeg maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
ZIe het nu ook, die bril is hugeee.. heel wat anders dan het meisje van vorige week idd
Ik ga er niet vanuit dat ik die voorsprong in kennis heb. Ik confronteer je alleen even met de stand van zaken van een paar jaar geleden rondom Verdonk en de teloorgang van haar partij daarna. Wat is er mis met een beetje historisch besef en feitenkennis dat jij je zo aangevallen voelt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Je 'moet' niks. Blijkbaar ga jij ervan uit dat je beter ingelezen bent dan ik en mijn mening voortkomt uit een gebrek aan kennis.
Daar is niks mis mee, alleen suggereer jij dat jij dat wel hebt en ik niet, en dat mijn mening daar dus op gebaseerd is. Dat stoort me (al reageerde ik allicht wat korzelig).quote:Op woensdag 11 november 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ik die voorsprong in kennis heb. Ik confronteer je alleen even met de stand van zaken van een paar jaar geleden rondom Verdonk en de teloorgang van haar partij daarna. Wat is er mis met een beetje historisch besef en feitenkennis dat jij je zo aangevallen voelt?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Stoer hoor, zo'n meiske demoniseren
Ja, het wachten is nu tot hij een democratische partij met leden wordt i.p.v. een beweging en een partijprogramma publiceert.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:28 schreef Omnifacer het volgende:
terwijl Geert stukje bij beetje aan zijn reputatie werkt maar daarbij wel duidelijke standpunten heeft (niet alleen over islamisering).
Hij zal wel moeten, in verkiezingsdebatten etc. Ik vind het echt niet raar dat hij daar nu nog voorzichtig mee is. Mensen spreken toch wel over hem en hij spint er garen bij, das een. Ten tweede koopt hij hiermee tijd om zijn beweging volwassen te laten worden, zodat hij klaar is voor de verkiezingen. Ik vind het slim.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het wachten is nu tot hij een democratische partij met leden wordt i.p.v. een beweging en een partijprogramma publiceert.
Denk jij dat ie dat nog een keer aandurft voor de komende verkiezingen?
Jij moet eens luisteren. Dat zei Sorense al. Als hij zou aanschuiven. Wat hij ook zegt het zal altijd van tafel worden geveegd als "islamofoob","racist","facist" enz. Wilders zou dus niet aan een fatsoenlijke discussie toekomen. Vandaar dat Wilders ook nergens in discussie gaat want het heeft geen zin.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef marcodej het volgende:
Tsja, na vanavond snap ik eigenlijk niet waarom Geert nooit aanschuift..
Ieder meisjequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Haha, ik zat de aflevering terug te kijken. Zelf vind ik natuurlijk het montuur totaal niet storend, maar meer de reflectie. Excuses, zal 'm volgende x afzettenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:21 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Beetje een Gwendolyn montuurtje zeg maar.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef tinkerbash het volgende:
[..]
Haha, ik zat de aflevering terug te kijken. Zelf vind ik natuurlijk het montuur totaal niet storend, maar meer de reflectie. Excuses, zal 'm volgende x afzetten
Edit: En tja, die snorkel. Die zat er idd bij, maar die mocht ik helaas niet ophouden.
En verder ook nog Arno Timmermans, directeur Nederlands Huisartsen Genootschap.quote:
Rara, waar zal dat over gaan...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En verder ook nog Arno Timmermans, directeur Nederlands Huisartsen Genootschap.
Geen Wilders vanavond ?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rara, waar zal dat over gaan...
Nee, tenzij Wilders de Mexicaanse griep tijdens de economische crisis aan die ultrarechtse minister uit Israel heeft doorgegeven.quote:
1 reactie erop. zucht , zit er nou echt iemand nog op te wachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, daar is die godvergeten griep weer![]()
.
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef Fockker het volgende:
Harry is een joodse arabier en een antisemiet
Omdat ie gelijk heeft?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:48 schreef Krambo het volgende:
Ik word een beetje moe van doemprofeet Willem
Jullie? Laat je mij er ff buiten. Hij schetst het een beetje TE overdreven.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo negatief over hem zijn, hij is toch gewoon een interessante spreker?
Omdat hij geilt op de crisis, omdat 'positief' niet in zijn woordenboek voorkomt, omdat hij na elke 2 zinnen komt met dubieuze cijfertjes en die dan weer negatief uitlegt etc etcquote:
Zoals ik al schreefquote:Op woensdag 11 november 2009 23:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Omdat hij geilt op de crisis, omdat 'positief' niet in zijn woordenboek voorkomt, omdat hij na elke 2 zinnen komt met dubieuze cijfertjes en die dan weer negatief uitlegt etc etc
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!quote:Hij schetst het een beetje TE overdreven.
ik wordtquote:Op woensdag 11 november 2009 23:58 schreef Fockker het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef
[..]
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!
Is het toch ookquote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Wat een vermoeiende kerel
I heb som het idee dat de financiele wereld zo onderhand een soort sekte is geworden die is losgezogen van de werkelijkheid.
Ik wens je veel wijsheid en een beetje feitenkennis toe. En ook een beetje Nederlandse taalkennis.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:58 schreef Fockker het volgende:
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!
Zeg het maar anders vind ik je nog achterbaks ook, slijmerd!quote:
Nou, vertel eens?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef Fockker het volgende:
En "PAL" Ik ben zelf van joodse afkomst dus ik weet waar ik het over heb.
Ik deel zijn apocalyptische termen niet zo, zonder het aan te dikken komt het ook wel over denk ik. Maar het lijkt mij evident dat de 'vlucht naar voren' niet eeuwig door kan blijven gaan. Overheidstekorten lopen op, de overheid consumeert veel, de consument doet dat niet, de versoepelde boekhoudregels scheppen ruimte voor lijken in de kast, hypotheken op het commercieel vastgoed worden steeds vaker niet terugbetaald, enzovoort. Er is geen reden om optimistisch te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Wat een vermoeiende kerel
I heb som het idee dat de financiele wereld zo onderhand een soort sekte is geworden die is losgezogen van de werkelijkheid.
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef Fockker het volgende:
[..]
Zeg het maar anders vind ik je nog achterbaks ook, slijmerd!
@Golfer. Welja maak je er maar snel vanaf met allelei niet terzake doende opmerkingen
Praten met Hamas is toch wel de stomste opmerking die ik ooit gehoord heb. En "PAL" Ik ben zelf van joodse afkomst dus ik weet waar ik het over heb.
Hij begreep jouw "Ik wordtquote:Op donderdag 12 november 2009 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zie dat de persoonsvorm ik + werkwoord al uitgelegd is
quote:
quote:
Het is ook laaggeschoold werk en verdient niet al te best.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind die agenten niet echt bijzonder snugger overkomen zullen we maar zeggen....
Met de meeste andere mbo niv4 opleidingen verdien je meer, dus ze krijgen gewoon erg slecht betaald.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is ook laaggeschoold werk en verdient niet al te best.
Tuurlijk, en voor de rest zijn ze ook gewoon zo. Agenten, militairen, Marechaussee etc, dat zijn toch allemaal van die afgemeten figurenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nu naar de herhaling en ben nu bij het item over die agenten aangekomen.
Waarom kunnen agenten niet normaal praten en praten ze over "daar aangekomen constateerden wij dat het voertuig probeerde ons dienstvoertuig...."
Leren ze op de politieschool om zo te praten?
Viel mij ook al op ja... Allemaal van die net iets te goed doordachte en té goed geformuleerde zinnen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nu naar de herhaling en ben nu bij het item over die agenten aangekomen.
Waarom kunnen agenten niet normaal praten en praten ze over "daar aangekomen constateerden wij dat het voertuig probeerde ons dienstvoertuig...."
Leren ze op de politieschool om zo te praten?
Ik herinner me nog dat ik ooit eens door twee rechercheurs op het bureau werd verhoord en ik aan hen moest uitleggen wat het woord pseudoniem betekent.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind die agenten niet echt bijzonder snugger overkomen zullen we maar zeggen....
Ach, betrokken bij een lullig vechtpartijtje in de stad tijdens het uitgaan. Is overigens al een tijd geleden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef golfer het volgende:
Ja, nu wil ik natuurlijk weten waarom je verhoord werd.
quote:Pieter van Vollenhoven.
- Journalist Frénk van der Linden
- Staatssecretaris Jetta Klijnsma
- Cabaretier Dolf Jansen
Opzich leuke samenstellingquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pieter van Vollenhoven.
- Journalist Frénk van der Linden
- Staatssecretaris Jetta Klijnsma
- Cabaretier Dolf Jansen
Weet nu dat hij uit en sneu gezin komt , met een vader en moeder die sneu zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Frénk van der Linden, wat een sneu prive verhaaltje. Geen idee waarom wij dat moeten weten en hij daar nu zit. Wat een enorm lulverhaal.
Ik snap ook niet helemaal wat hem beweegt om dit te delen met de wereld.quote:
Ik snap het ook niet. Ten eerste zou ik mijn ouders niet zo de publiciteit insleuren en ten tweede moet je wel behoorlijk ijdel zijn om je eigen ouders zo te exploiteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal wat hem beweegt om dit te delen met de wereld.
Maar goed, je moet wat als je als lichtelijk overgewaardeerde interviewer al 2 seizoenen wordt overgeslagen voor 'Over vaders en zonen'...
Dude.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
Die Van Vollenhoven is toch wel een geschikte peer hoor... Dat rare wijf met die grote tanden (no pun intended) komt volgens mij zometeen soppend klaar als ze zichzelf thuis terugziet aan tafel
Nja, zijn ouders hebben kennelijk ingestemd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ten eerste zou ik mijn ouders niet zo de publiciteit insleuren en ten tweede moet je wel behoorlijk ijdel zijn om je eigen ouders zo te exploiteren.
PVV-stemmer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
Die Van Vollenhoven is toch wel een geschikte peer hoor... Dat rare wijf met die grote tanden (no pun intended) komt volgens mij zometeen soppend klaar als ze zichzelf thuis terugziet aan tafel
Aparte gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is Van Vollenhoven verkiesbaar dan?
Te dom om een woordgrapje te begrijpen maar wel een ander uit willen maken voor dombo (maar dan uiteraard wel op volledig politiek correctie wijze)quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Aparte gevolgtrekking.
Maar goed, daar had ik waarschijnlijk om gevraagd.
Anyway, PVV-stemmer?
Whehehe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is Van Vollenhoven verkiesbaar dan?
Idd.quote:Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast:
- Herman Finkers over vliegveld Twente.
- Sjuul Paradijs over rekening rijden.
- Diederik Samsom over milieutop Kopenhagen.
- Jessica Meijer over haar vader Ischa.
Alweer die clown van De Telegraaf/Wakker Nederland dus.
Dat dus.quote:
hahaquote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef AryaMehr het volgende:
Sjuul.![]()
Moet op de één of andere manier altijd denken aan de huilende professor in Bassie & Adriaan:
[ afbeelding ]
Jammer dat dhr. Godfried Lambriex er vanavond niet is.quote:Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast:
- Herman Finkers over vliegveld Twente.
- Sjuul Paradijs over rekening rijden.
- Diederik Samsom over milieutop Kopenhagen.
- Jessica Meijer over haar vader Ischa.
Alweer die clown van De Telegraaf/Wakker Nederland dus.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef AryaMehr het volgende:
Sjuul.![]()
Moet op de één of andere manier altijd denken aan de huilende professor in Bassie & Adriaan:
[ afbeelding ]
quote:
Ja maar wel met snor.quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Groot gemis! DVD's kopen *kuch downloaden* nee nog beter, hij komt vaak op tv
't is meer dat ie een snor mistquote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar hij blijft een kop als een gympie hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef Dunckie het volgende:
Samson praat toch wel makkelijk en zegt ook nog wel zinnige dingen. Talentje voor de PvdA.
Omroep Wakker Nederland promoten.quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Dunckie het volgende:
Zit Paradijs nu zijn eigen politieke programmaatje te verkondigen of zit hij daar als hoofdredacteur van de Telegraaf?
En jouw held Sjuul niet wou je zeggen?quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hij blijft een kop als een gympie hebben.
yepquote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Finkers als aktievoerder.
Ik zie hem liever als cabaretier.
QFTquote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Dunckie het volgende:
Ik vind hem fantastisch als actievoerder. Hij heeft groot gelijk, zegt louter zinnige dingen en brengt het ook nog eens met een kwinkslag hier en daar.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef Dunckie het volgende:
huuuu pas op, Sjuuldepuul heeft te lang niets mogen zeggen en begint zachtjes te rommelen
Geenstijl he.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En gaat meteen op de persoon Finkers spelen
Dat is gewoon een Barbapapa...quote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En jouw held Sjuul niet wou je zeggen?
Hij heeft wel gelijk wat betreft privacy en rekeningrijdenquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schakel net in en moet nu al lachen om die broodjesplofkop van Paradijs.
Opvallend he?quote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Dunckie het volgende:
Ongelooflijk die Paradijs, hij MOET gewoon tegen zijn, maakt niet uit waartegen, en ondertussen nog even lekker wat op de persoon spelen. Wat een knurft.
Het mooiste is dat hij dat zelf helemaal niet doorheeft. Dat ligt voorbij het puntje van zijn neus.quote:Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef Hexagon het volgende:
Hehe volgens mij zit Paradijs een Pvda wethouder teverdedigen
Hij zei 'herken', niet 'ken'.quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:46 schreef Bragi het volgende:
Overigens, wat een domme, achterlijke, inhoudsloze knurft is die Sjuul Paradijs toch ook.
1 miljoen lezers, 15 miljoen niet lezers...... dat zit wel goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.
Dat zegt wel iets over de gemiddelde Nederlander, toch?
Niet helemaal correct. Trek van die 15 miljoen eens de minderjarigen ervan af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 miljoen lezers, 15 miljoen niet lezers...... dat zit wel goed
Ja, maar ja, dat het gros van Nederland niet goed is bij hun hoofd, wist ik al langer. Kijk naar De Telegraaf, kijk naar SBS Shownieuws, kijk naar Hole In The Wall, kijk naar PVV, kijk naar GeenStijl...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.
Dat zegt wel iets over de gemiddelde Nederlander, toch?
minderjarigen lezen ook krantenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Trek van die 15 miljoen eens de minderjarigen ervan af.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat het gros van Nederland niet goed is bij hun hoofd, wist ik al langer. Kijk naar De Telegraaf, kijk naar SBS Shownieuws, kijk naar Hole In The Wall, kijk naar PVV, kijk naar GeenStijl...
Je vergelijkt ongeveer één miljoen Telegraaf abonnees met 15 miljoen niet-Telegraaf abonnees. Dit is gewoon niet correct, aangezien het niet mogelijk is om als minderjarige een abonnement op een krant te nemen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand stelt dat er wellicht 2 miljoen mensen op de PVV stemmen, maar 14 miljoen mensen dat niet doen. Dat is ook niet correct, aangezien het electoraat niet uit 16 miljoen kiezers bestaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
minderjarigen lezen ook kranten
En is Spits of Metro niet de meest gelezen krant?
als jij kan vinden waar ik het over abonnees heb........ pas dan mag je zeggen dat ik iets niet correct heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vergelijkt ongeveer één miljoen Telegraaf abonnees met 15 miljoen niet-Telegraaf abonnees. Dit is gewoon niet correct, aangezien het niet mogelijk is om als minderjarige een abonnement op een krant te nemen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand stelt dat er wellicht 2 miljoen mensen op de PVV stemmen, maar 14 miljoen mensen dat niet doen. Dat is ook niet correct, aangezien het electoraat niet uit 16 miljoen keizers bestaat.
Je had het over 1 miljoen lezers toch? Hoe kom je daarbij? Naar mijn mening door het af te zetten tegenover het aantal abonnees, toch? En vervolgens vergelijk je dat met 15 miljoen niet-lezers, toch? Hoe kom je daarbij? Naar mijn mening door het af te zetten tegenover het aantal niet-abonnees, toch? Dan heb je het gewoon fout. Bovendien kunnen een groot aantal van die 15 miljoen niet-lezers, letterlijk ook niet lezen. Dat is het tweede punt waar je al de mist ingaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jij kan vinden waar ik het over abonnees heb........ pas dan mag je zeggen dat ik iets niet correct heb.
wat staat voor iets meer dan 2 miljoen lezers. Gemeten vanaf 13+quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
jij je zin, De Telegraaf heeft een bereik van 15%, dus 85% bereiken ze niet
Tevreden?
Toch een groot verschil: 15% tegenover 6.5%.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
Tevreden?
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toch een groot verschil: 15% tegenover 6.5%.
Eens. Vandaar dat ik ook de juiste cijfers naar boven wilde halen, omdat het veel meer lezers zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best een schokkend getal2 miljoen mensen die op regelmatige basis die in chocoladeletters geprinte onzin van de Telegraaf lezen
"de mensen die niet naar dit programma kunnen kijken, omdat ze al in bed liggen en morgen om half zes weer moeten opstaan."quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Wat een enge domme rechtse man die Paradijs.
Je moet er eigenlijk om lachen ware het niet dat ie de baas is van gemiddeld oprecht hardwerkende Nederlanders
Mart Smeets theorie is datquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
Tevreden?
quote:Vanavond te gast:
- Minister Eberhard van der Laan (Integratie).
- Verkiezingen Venlo, onder meer met Huub Stapel en Paul Wilders, de broer van Geert Wilders en burgemeester van Venlo Hubert Bruls.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:58 schreef sander89 het volgende:
Vanavond komt Wilders, het werd ook wel is tijd.![]()
[..]
Hij was maar 52 jaar toen die overleedquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Arcee het volgende:
Ik vond Ischa Meijer altijd maar een beetje eng VPRO-mannetje, eigenlijk. Ik had er niks mee.
Zie ik Geert Wilders qua gezicht liever dan hem..Ze lijken niks op elkaar. Het haar van Geert vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Paul Wilders ziet er iig niet uit op die foto. Dat wordt me nog wat.
Verder wel leuke gasten.
Net als Verdonk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef MilaNL het volgende:
"dat zijn broer Geert Wilders een links verleden heeft."
Straks komt ie met een PSP lidmaatschap aan. "Ja, het is wel mijn handschrift"
fijn dat je de grap uitlegtquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
het woord nieuwe nederlanders
In het land der blindenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Van Der Laan is anders wel de beste minister die we nu hebben...
Ik dacht ook al dat ik dat verkeerd hoorde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
Dus nu, als je 45 bent en je hebt een uitkering mag je terug, uitkering houd je ..
kassa dus
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asxquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef Louis22 het volgende:
Ligt het aan mij, of staat er vandaag geen link naar de livestream op de site?
advocaat he, praat alles recht wat krom isquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan geen touw meer aan het verhaal vastknopen.
erg jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef alors het volgende:
Die vrouw met dat paarse aan, wat een gezicht zeg
wat ze zegt dat raakt wel het punt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef alors het volgende:
Die vrouw met dat paarse aan, wat een gezicht zeg
wat klaag je nou, P&W is al een paar jaar kritisch op dit onderwerp ... P stelde net nog een stel kritische vragen aan EvdLquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
zowaar een kritisch geluid bij P&W
dacht dat het al was , uitkering korten bij niet meewerken.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef fratsman het volgende:
Tijd dat de gemeente daar dan wel straffen aan gaat verbinden. Mooie boel hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |