Ja maar wel met snor.quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Groot gemis! DVD's kopen *kuch downloaden* nee nog beter, hij komt vaak op tv
't is meer dat ie een snor mistquote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Maar hij blijft een kop als een gympie hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef Dunckie het volgende:
Samson praat toch wel makkelijk en zegt ook nog wel zinnige dingen. Talentje voor de PvdA.
Omroep Wakker Nederland promoten.quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Dunckie het volgende:
Zit Paradijs nu zijn eigen politieke programmaatje te verkondigen of zit hij daar als hoofdredacteur van de Telegraaf?
En jouw held Sjuul niet wou je zeggen?quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hij blijft een kop als een gympie hebben.
yepquote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Finkers als aktievoerder.
Ik zie hem liever als cabaretier.
QFTquote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Dunckie het volgende:
Ik vind hem fantastisch als actievoerder. Hij heeft groot gelijk, zegt louter zinnige dingen en brengt het ook nog eens met een kwinkslag hier en daar.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef Dunckie het volgende:
huuuu pas op, Sjuuldepuul heeft te lang niets mogen zeggen en begint zachtjes te rommelen
Geenstijl he.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En gaat meteen op de persoon Finkers spelen
Dat is gewoon een Barbapapa...quote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En jouw held Sjuul niet wou je zeggen?
Hij heeft wel gelijk wat betreft privacy en rekeningrijdenquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schakel net in en moet nu al lachen om die broodjesplofkop van Paradijs.
Opvallend he?quote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Dunckie het volgende:
Ongelooflijk die Paradijs, hij MOET gewoon tegen zijn, maakt niet uit waartegen, en ondertussen nog even lekker wat op de persoon spelen. Wat een knurft.
Het mooiste is dat hij dat zelf helemaal niet doorheeft. Dat ligt voorbij het puntje van zijn neus.quote:Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef Hexagon het volgende:
Hehe volgens mij zit Paradijs een Pvda wethouder teverdedigen
Hij zei 'herken', niet 'ken'.quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:46 schreef Bragi het volgende:
Overigens, wat een domme, achterlijke, inhoudsloze knurft is die Sjuul Paradijs toch ook.
1 miljoen lezers, 15 miljoen niet lezers...... dat zit wel goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.
Dat zegt wel iets over de gemiddelde Nederlander, toch?
Niet helemaal correct. Trek van die 15 miljoen eens de minderjarigen ervan af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 miljoen lezers, 15 miljoen niet lezers...... dat zit wel goed
Ja, maar ja, dat het gros van Nederland niet goed is bij hun hoofd, wist ik al langer. Kijk naar De Telegraaf, kijk naar SBS Shownieuws, kijk naar Hole In The Wall, kijk naar PVV, kijk naar GeenStijl...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.
Dat zegt wel iets over de gemiddelde Nederlander, toch?
minderjarigen lezen ook krantenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Trek van die 15 miljoen eens de minderjarigen ervan af.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat het gros van Nederland niet goed is bij hun hoofd, wist ik al langer. Kijk naar De Telegraaf, kijk naar SBS Shownieuws, kijk naar Hole In The Wall, kijk naar PVV, kijk naar GeenStijl...
Je vergelijkt ongeveer één miljoen Telegraaf abonnees met 15 miljoen niet-Telegraaf abonnees. Dit is gewoon niet correct, aangezien het niet mogelijk is om als minderjarige een abonnement op een krant te nemen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand stelt dat er wellicht 2 miljoen mensen op de PVV stemmen, maar 14 miljoen mensen dat niet doen. Dat is ook niet correct, aangezien het electoraat niet uit 16 miljoen kiezers bestaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
minderjarigen lezen ook kranten
En is Spits of Metro niet de meest gelezen krant?
als jij kan vinden waar ik het over abonnees heb........ pas dan mag je zeggen dat ik iets niet correct heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vergelijkt ongeveer één miljoen Telegraaf abonnees met 15 miljoen niet-Telegraaf abonnees. Dit is gewoon niet correct, aangezien het niet mogelijk is om als minderjarige een abonnement op een krant te nemen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand stelt dat er wellicht 2 miljoen mensen op de PVV stemmen, maar 14 miljoen mensen dat niet doen. Dat is ook niet correct, aangezien het electoraat niet uit 16 miljoen keizers bestaat.
Je had het over 1 miljoen lezers toch? Hoe kom je daarbij? Naar mijn mening door het af te zetten tegenover het aantal abonnees, toch? En vervolgens vergelijk je dat met 15 miljoen niet-lezers, toch? Hoe kom je daarbij? Naar mijn mening door het af te zetten tegenover het aantal niet-abonnees, toch? Dan heb je het gewoon fout. Bovendien kunnen een groot aantal van die 15 miljoen niet-lezers, letterlijk ook niet lezen. Dat is het tweede punt waar je al de mist ingaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jij kan vinden waar ik het over abonnees heb........ pas dan mag je zeggen dat ik iets niet correct heb.
wat staat voor iets meer dan 2 miljoen lezers. Gemeten vanaf 13+quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
jij je zin, De Telegraaf heeft een bereik van 15%, dus 85% bereiken ze niet
Tevreden?
Toch een groot verschil: 15% tegenover 6.5%.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
Tevreden?
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toch een groot verschil: 15% tegenover 6.5%.
Eens. Vandaar dat ik ook de juiste cijfers naar boven wilde halen, omdat het veel meer lezers zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best een schokkend getal2 miljoen mensen die op regelmatige basis die in chocoladeletters geprinte onzin van de Telegraaf lezen
"de mensen die niet naar dit programma kunnen kijken, omdat ze al in bed liggen en morgen om half zes weer moeten opstaan."quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Wat een enge domme rechtse man die Paradijs.
Je moet er eigenlijk om lachen ware het niet dat ie de baas is van gemiddeld oprecht hardwerkende Nederlanders
Mart Smeets theorie is datquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
Tevreden?
quote:Vanavond te gast:
- Minister Eberhard van der Laan (Integratie).
- Verkiezingen Venlo, onder meer met Huub Stapel en Paul Wilders, de broer van Geert Wilders en burgemeester van Venlo Hubert Bruls.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:58 schreef sander89 het volgende:
Vanavond komt Wilders, het werd ook wel is tijd.![]()
[..]
Hij was maar 52 jaar toen die overleedquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:05 schreef Arcee het volgende:
Ik vond Ischa Meijer altijd maar een beetje eng VPRO-mannetje, eigenlijk. Ik had er niks mee.
Zie ik Geert Wilders qua gezicht liever dan hem..Ze lijken niks op elkaar. Het haar van Geert vind ik niet mooiquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:23 schreef Q.E.D. het volgende:
Paul Wilders ziet er iig niet uit op die foto. Dat wordt me nog wat.
Verder wel leuke gasten.
Net als Verdonk.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef MilaNL het volgende:
"dat zijn broer Geert Wilders een links verleden heeft."
Straks komt ie met een PSP lidmaatschap aan. "Ja, het is wel mijn handschrift"
fijn dat je de grap uitlegtquote:
quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
het woord nieuwe nederlanders
In het land der blindenquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:16 schreef Q.E.D. het volgende:
Van Der Laan is anders wel de beste minister die we nu hebben...
Ik dacht ook al dat ik dat verkeerd hoorde.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:19 schreef qonmann het volgende:
Dus nu, als je 45 bent en je hebt een uitkering mag je terug, uitkering houd je ..
kassa dus
http://www.omroep.nl/live/tvlive/ned1-live.asxquote:Op dinsdag 17 november 2009 22:52 schreef Louis22 het volgende:
Ligt het aan mij, of staat er vandaag geen link naar de livestream op de site?
advocaat he, praat alles recht wat krom isquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:20 schreef Hexagon het volgende:
Ik kan geen touw meer aan het verhaal vastknopen.
erg jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef alors het volgende:
Die vrouw met dat paarse aan, wat een gezicht zeg
wat ze zegt dat raakt wel het punt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 23:22 schreef alors het volgende:
Die vrouw met dat paarse aan, wat een gezicht zeg
wat klaag je nou, P&W is al een paar jaar kritisch op dit onderwerp ... P stelde net nog een stel kritische vragen aan EvdLquote:Op dinsdag 17 november 2009 23:23 schreef qonmann het volgende:
zowaar een kritisch geluid bij P&W
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |