Weet nu dat hij uit en sneu gezin komt , met een vader en moeder die sneu zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Frénk van der Linden, wat een sneu prive verhaaltje. Geen idee waarom wij dat moeten weten en hij daar nu zit. Wat een enorm lulverhaal.
Ik snap ook niet helemaal wat hem beweegt om dit te delen met de wereld.quote:
Ik snap het ook niet. Ten eerste zou ik mijn ouders niet zo de publiciteit insleuren en ten tweede moet je wel behoorlijk ijdel zijn om je eigen ouders zo te exploiteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal wat hem beweegt om dit te delen met de wereld.
Maar goed, je moet wat als je als lichtelijk overgewaardeerde interviewer al 2 seizoenen wordt overgeslagen voor 'Over vaders en zonen'...
Dude.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
Die Van Vollenhoven is toch wel een geschikte peer hoor... Dat rare wijf met die grote tanden (no pun intended) komt volgens mij zometeen soppend klaar als ze zichzelf thuis terugziet aan tafel
Nja, zijn ouders hebben kennelijk ingestemd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ten eerste zou ik mijn ouders niet zo de publiciteit insleuren en ten tweede moet je wel behoorlijk ijdel zijn om je eigen ouders zo te exploiteren.
PVV-stemmer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
Die Van Vollenhoven is toch wel een geschikte peer hoor... Dat rare wijf met die grote tanden (no pun intended) komt volgens mij zometeen soppend klaar als ze zichzelf thuis terugziet aan tafel
Aparte gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is Van Vollenhoven verkiesbaar dan?
Te dom om een woordgrapje te begrijpen maar wel een ander uit willen maken voor dombo (maar dan uiteraard wel op volledig politiek correctie wijze)quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Aparte gevolgtrekking.
Maar goed, daar had ik waarschijnlijk om gevraagd.
Anyway, PVV-stemmer?
Whehehe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is Van Vollenhoven verkiesbaar dan?
Idd.quote:Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast:
- Herman Finkers over vliegveld Twente.
- Sjuul Paradijs over rekening rijden.
- Diederik Samsom over milieutop Kopenhagen.
- Jessica Meijer over haar vader Ischa.
Alweer die clown van De Telegraaf/Wakker Nederland dus.
Dat dus.quote:
hahaquote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef AryaMehr het volgende:
Sjuul.![]()
Moet op de één of andere manier altijd denken aan de huilende professor in Bassie & Adriaan:
[ afbeelding ]
Jammer dat dhr. Godfried Lambriex er vanavond niet is.quote:Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast:
- Herman Finkers over vliegveld Twente.
- Sjuul Paradijs over rekening rijden.
- Diederik Samsom over milieutop Kopenhagen.
- Jessica Meijer over haar vader Ischa.
Alweer die clown van De Telegraaf/Wakker Nederland dus.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef AryaMehr het volgende:
Sjuul.![]()
Moet op de één of andere manier altijd denken aan de huilende professor in Bassie & Adriaan:
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |