Jullie? Laat je mij er ff buiten. Hij schetst het een beetje TE overdreven.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo negatief over hem zijn, hij is toch gewoon een interessante spreker?
Omdat hij geilt op de crisis, omdat 'positief' niet in zijn woordenboek voorkomt, omdat hij na elke 2 zinnen komt met dubieuze cijfertjes en die dan weer negatief uitlegt etc etcquote:
Zoals ik al schreefquote:Op woensdag 11 november 2009 23:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Omdat hij geilt op de crisis, omdat 'positief' niet in zijn woordenboek voorkomt, omdat hij na elke 2 zinnen komt met dubieuze cijfertjes en die dan weer negatief uitlegt etc etc
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!quote:Hij schetst het een beetje TE overdreven.
ik wordtquote:Op woensdag 11 november 2009 23:58 schreef Fockker het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef
[..]
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!
Is het toch ookquote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Wat een vermoeiende kerel
I heb som het idee dat de financiele wereld zo onderhand een soort sekte is geworden die is losgezogen van de werkelijkheid.
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef Fockker het volgende:
Harry is een joodse arabier en een antisemiet
Ik wens je veel wijsheid en een beetje feitenkennis toe. En ook een beetje Nederlandse taalkennis.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:58 schreef Fockker het volgende:
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!
Zeg het maar anders vind ik je nog achterbaks ook, slijmerd!quote:
Nou, vertel eens?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef Fockker het volgende:
En "PAL" Ik ben zelf van joodse afkomst dus ik weet waar ik het over heb.
Ik deel zijn apocalyptische termen niet zo, zonder het aan te dikken komt het ook wel over denk ik. Maar het lijkt mij evident dat de 'vlucht naar voren' niet eeuwig door kan blijven gaan. Overheidstekorten lopen op, de overheid consumeert veel, de consument doet dat niet, de versoepelde boekhoudregels scheppen ruimte voor lijken in de kast, hypotheken op het commercieel vastgoed worden steeds vaker niet terugbetaald, enzovoort. Er is geen reden om optimistisch te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Wat een vermoeiende kerel
I heb som het idee dat de financiele wereld zo onderhand een soort sekte is geworden die is losgezogen van de werkelijkheid.
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef Fockker het volgende:
[..]
Zeg het maar anders vind ik je nog achterbaks ook, slijmerd!
@Golfer. Welja maak je er maar snel vanaf met allelei niet terzake doende opmerkingen
Praten met Hamas is toch wel de stomste opmerking die ik ooit gehoord heb. En "PAL" Ik ben zelf van joodse afkomst dus ik weet waar ik het over heb.
Hij begreep jouw "Ik wordtquote:Op donderdag 12 november 2009 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zie dat de persoonsvorm ik + werkwoord al uitgelegd is
quote:
quote:
Het is ook laaggeschoold werk en verdient niet al te best.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind die agenten niet echt bijzonder snugger overkomen zullen we maar zeggen....
Met de meeste andere mbo niv4 opleidingen verdien je meer, dus ze krijgen gewoon erg slecht betaald.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het is ook laaggeschoold werk en verdient niet al te best.
Tuurlijk, en voor de rest zijn ze ook gewoon zo. Agenten, militairen, Marechaussee etc, dat zijn toch allemaal van die afgemeten figurenquote:Op vrijdag 13 november 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nu naar de herhaling en ben nu bij het item over die agenten aangekomen.
Waarom kunnen agenten niet normaal praten en praten ze over "daar aangekomen constateerden wij dat het voertuig probeerde ons dienstvoertuig...."
Leren ze op de politieschool om zo te praten?
Viel mij ook al op ja... Allemaal van die net iets te goed doordachte en té goed geformuleerde zinnen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:52 schreef golfer het volgende:
Ik kijk nu naar de herhaling en ben nu bij het item over die agenten aangekomen.
Waarom kunnen agenten niet normaal praten en praten ze over "daar aangekomen constateerden wij dat het voertuig probeerde ons dienstvoertuig...."
Leren ze op de politieschool om zo te praten?
Ik herinner me nog dat ik ooit eens door twee rechercheurs op het bureau werd verhoord en ik aan hen moest uitleggen wat het woord pseudoniem betekent.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:40 schreef venomsnake het volgende:
Zal wel aan mij liggen, maar ik vind die agenten niet echt bijzonder snugger overkomen zullen we maar zeggen....
Ach, betrokken bij een lullig vechtpartijtje in de stad tijdens het uitgaan. Is overigens al een tijd geleden.quote:Op vrijdag 13 november 2009 01:06 schreef golfer het volgende:
Ja, nu wil ik natuurlijk weten waarom je verhoord werd.
quote:Pieter van Vollenhoven.
- Journalist Frénk van der Linden
- Staatssecretaris Jetta Klijnsma
- Cabaretier Dolf Jansen
Opzich leuke samenstellingquote:Op vrijdag 13 november 2009 22:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Pieter van Vollenhoven.
- Journalist Frénk van der Linden
- Staatssecretaris Jetta Klijnsma
- Cabaretier Dolf Jansen
Weet nu dat hij uit en sneu gezin komt , met een vader en moeder die sneu zijnquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:32 schreef Dirkh het volgende:
Frénk van der Linden, wat een sneu prive verhaaltje. Geen idee waarom wij dat moeten weten en hij daar nu zit. Wat een enorm lulverhaal.
Ik snap ook niet helemaal wat hem beweegt om dit te delen met de wereld.quote:
Ik snap het ook niet. Ten eerste zou ik mijn ouders niet zo de publiciteit insleuren en ten tweede moet je wel behoorlijk ijdel zijn om je eigen ouders zo te exploiteren.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:09 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Ik snap ook niet helemaal wat hem beweegt om dit te delen met de wereld.
Maar goed, je moet wat als je als lichtelijk overgewaardeerde interviewer al 2 seizoenen wordt overgeslagen voor 'Over vaders en zonen'...
Dude.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
Die Van Vollenhoven is toch wel een geschikte peer hoor... Dat rare wijf met die grote tanden (no pun intended) komt volgens mij zometeen soppend klaar als ze zichzelf thuis terugziet aan tafel
Nja, zijn ouders hebben kennelijk ingestemd.quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:56 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Ten eerste zou ik mijn ouders niet zo de publiciteit insleuren en ten tweede moet je wel behoorlijk ijdel zijn om je eigen ouders zo te exploiteren.
PVV-stemmer?quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:07 schreef Omnifacer het volgende:
Die Van Vollenhoven is toch wel een geschikte peer hoor... Dat rare wijf met die grote tanden (no pun intended) komt volgens mij zometeen soppend klaar als ze zichzelf thuis terugziet aan tafel
Aparte gevolgtrekking.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is Van Vollenhoven verkiesbaar dan?
Te dom om een woordgrapje te begrijpen maar wel een ander uit willen maken voor dombo (maar dan uiteraard wel op volledig politiek correctie wijze)quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:35 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Aparte gevolgtrekking.
Maar goed, daar had ik waarschijnlijk om gevraagd.
Anyway, PVV-stemmer?
Whehehe.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:27 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Is Van Vollenhoven verkiesbaar dan?
Idd.quote:Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast:
- Herman Finkers over vliegveld Twente.
- Sjuul Paradijs over rekening rijden.
- Diederik Samsom over milieutop Kopenhagen.
- Jessica Meijer over haar vader Ischa.
Alweer die clown van De Telegraaf/Wakker Nederland dus.
Dat dus.quote:
hahaquote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef AryaMehr het volgende:
Sjuul.![]()
Moet op de één of andere manier altijd denken aan de huilende professor in Bassie & Adriaan:
[ afbeelding ]
Jammer dat dhr. Godfried Lambriex er vanavond niet is.quote:Op maandag 16 november 2009 16:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond te gast:
- Herman Finkers over vliegveld Twente.
- Sjuul Paradijs over rekening rijden.
- Diederik Samsom over milieutop Kopenhagen.
- Jessica Meijer over haar vader Ischa.
Alweer die clown van De Telegraaf/Wakker Nederland dus.
quote:Op maandag 16 november 2009 17:30 schreef AryaMehr het volgende:
Sjuul.![]()
Moet op de één of andere manier altijd denken aan de huilende professor in Bassie & Adriaan:
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |