Laatste post van het vorige topic.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:35 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf? Hij zou met zo'n 3 minuten door de mand vallen.Nu kan hij mooi vanaf de zijlijn roepen wat ze hem wel niet aandoen.
Tuurlijk wel. Hij laat nu gewoon iedereen zijn werk doen, iedereen heeft het over hem en hij spint er garen bij. Straks komen de verkiezingen eraan, en dan staat hij in de peilingen op 40 zetels. Tegen die tijd gaat hij echt wel in debat.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Mooie TT.
Helaas durft Wilders dat nooit. Rechtstreeks in debat gaan met criticasters.
Je bedoelt Freek de Jonge?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:37 schreef golfer het volgende:
Mooie TT.
Helaas durft Wilders dat nooit. Rechtstreeks in debat gaan met criticasters.
En dondert dan net als Verdonk van het voetstuk en komt uit op hooguit een paar zeteltjes.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:39 schreef Omnifacer het volgende:
Straks komen de verkiezingen eraan, en dan staat hij in de peilingen op 40 zetels. Tegen die tijd gaat hij echt wel in debat.
Hij wil niet in gesprek met linkse media. Ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat hij meteen door de mand valt als hij in deze programma's gaat zitten. Maar wat geeft hij zelf als reden op?
Sorry.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
Ik snap dat hij meteen door de mand valt als hij in deze programma's gaat zitten. Maar wat geeft hij zelf als reden op?
Ik denk iets met publieke omroep = links tuig ofzo.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
Hij wil niet in gesprek met linkse media. Ofzo.
Ach, lijkt me sterk. Ik begrijp dat je het graag ziet gebeuren, maar ik denk dat de PVV zijn populariteit wat grondiger is als die van Rita destijds.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
En dondert dan net als Verdonk van het voetstuk en komt uit op hooguit een paar zeteltjes.
Bij Knevel & v/d Brink is hij wel eens aangeschoven toch?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Ik denk iets met publieke omroep = links tuig ofzo.
Ja? Denk je?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Omnifacer het volgende:
maar ik denk dat de PVV zijn populariteit wat grondiger is als die van Rita destijds.
Misschien weet ie het zelf wel niet.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zeer verstandig..zal over een paar maanden ongetwijfeld één keer aanschuiven bij de EOquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Opvallend.quote:**De schaatser Ard Schenk en zijn coach
Leen Pfrommer manipuleerden in 1972 de
groepsindeling van de 10 km in Sapporo
zodat Kees Verkerk ook goud zou kunnen
winnen.Dat staat in de biografie over
Schenk,die morgen wordt gepresenteerd.
Schenk had al een gouden medaille op de
1.500 meter en 5.000 meter gewonnen en
gunde zijn vriend Verkerk er ook een.
Daarom zorgde hij ervoor dat Verkerk in
de eerste groep mocht starten,met goed
ijs,en dat hij zelf in de derde groep
kwam.Verkerk reed een geweldige tijd.
Iedereen feliciteerde Verkerk al,en dat
ergerde Schenk.Hij besloot er toch voor
te gaan en pakte zijn derde goud met de
woorden:Jammer voor Kees.
Wat een bril inderdaad. Waarschijnlijk kreeg ze er een snorkel bij kado.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die bril van die meid links achter Schenk stoort behoorlijk.
Dit is wel wat anders dan het meisje uit de op.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een bril inderdaad. Waarschijnlijk kreeg ze er een snorkel bij kado.
© Rene van der Gijp.
ga het boek maar eens kopenquote:
Stoer hoor, zo'n meiske demoniserenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die bril van die meid links achter Schenk stoort behoorlijk.
ZIe het nu ook, die bril is hugeee.. heel wat anders dan het meisje van vorige week iddquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef Basilicumman het volgende:
[..]
Dit is wel wat anders dan het meisje uit de op.
Gaat 't ?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Mijn zus was vroeger verliefd op Ard Schenk.
Mja dat is van de eo.. Da's natuurlijk wel iets minder "links" dan de VARA.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef Omniej het volgende:
[..]
Bij Knevel & v/d Brink is hij wel eens aangeschoven toch?
Zo te zien was je zus niet de enige... Die Turkse begon ervan te blozen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Je 'moet' niks. Blijkbaar ga jij ervan uit dat je beter ingelezen bent dan ik en mijn mening voortkomt uit een gebrek aan kennis. Ik heb jou daarom niks meer te meldenquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja? Denk je?
Moet ik je de peilingen en de meningen van heel veel Fokkertjes van pakweg 3 jaar geleden over Verdonk nog even laten zien?
Daar mag hij ook een zin afmaken etc.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Mja dat is van de eo.. Da's natuurlijk wel iets minder "links" dan de VARA.
Vind ik altijd zo simpel, iets onaardigs typen en dan zo'n smiley er achter....quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Je 'moet' niks. Blijkbaar ga jij ervan uit dat je beter ingelezen bent dan ik en mijn mening voortkomt uit een gebrek aan kennis. Ik heb jou daarom niks meer te melden
Nou ja, ik wilde aangeven dat ik niet hatelijk was maar gewoon niet in discussie ga als de ander denkt dat zijn mening voortkomt uit een voorsprong in kennis, en mij dus niet echt serieus neemt. C'est tout.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:58 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo simpel, iets onaardigs typen en dan zo'n smiley er achter....
Dat zul je niet zeggen.. Mooie uitzending alleen Freekquote:Op dinsdag 10 november 2009 23:54 schreef qonmann het volgende:
Ard 65 jaar ..ziet er nog erg goed uit
Ah, op die manier. Alors je n'ai dit rien.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Nou ja, ik wilde aangeven dat ik niet hatelijk was maar gewoon niet in discussie ga als de ander denkt dat zijn mening voortkomt uit een voorsprong in kennis, en mij dus niet echt serieus neemt. C'est tout.
ook uit 44, dus even oudquote:Op woensdag 11 november 2009 00:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zul je niet zeggen.. Mooie uitzending alleen FreekTrouwens wat ziet die Freek slecht uit..
Pas des problemes.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:08 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Alors je n'ai dit rien.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wat een bril inderdaad. Waarschijnlijk kreeg ze er een snorkel bij kado.
© Rene van der Gijp.
UIt Wiki:quote:
het scheelt maar 16 dagenquote:Frederik Jan Georg (Freek) de Jonge (Westernieland (gemeente De Marne), 30 augustus 1944) is een Nederlands cabaretier.
Adrianus (Ard) Schenk (Anna Paulowna, 16 september 1944) is een voormalig Nederlands schaatser.
Oeps Freek kleine twee weken ouder dan Ardquote:Op woensdag 11 november 2009 00:18 schreef qonmann het volgende:
[..]
UIt Wiki:
[..]
het scheelt maar 16 dagen
Beetje een Gwendolyn montuurtje zeg maar.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef AskMe het volgende:
[..]
ZIe het nu ook, die bril is hugeee.. heel wat anders dan het meisje van vorige week idd
Ik ga er niet vanuit dat ik die voorsprong in kennis heb. Ik confronteer je alleen even met de stand van zaken van een paar jaar geleden rondom Verdonk en de teloorgang van haar partij daarna. Wat is er mis met een beetje historisch besef en feitenkennis dat jij je zo aangevallen voelt?quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Je 'moet' niks. Blijkbaar ga jij ervan uit dat je beter ingelezen bent dan ik en mijn mening voortkomt uit een gebrek aan kennis.
Daar is niks mis mee, alleen suggereer jij dat jij dat wel hebt en ik niet, en dat mijn mening daar dus op gebaseerd is. Dat stoort me (al reageerde ik allicht wat korzelig).quote:Op woensdag 11 november 2009 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ik die voorsprong in kennis heb. Ik confronteer je alleen even met de stand van zaken van een paar jaar geleden rondom Verdonk en de teloorgang van haar partij daarna. Wat is er mis met een beetje historisch besef en feitenkennis dat jij je zo aangevallen voelt?
quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:46 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Stoer hoor, zo'n meiske demoniseren
Ja, het wachten is nu tot hij een democratische partij met leden wordt i.p.v. een beweging en een partijprogramma publiceert.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:28 schreef Omnifacer het volgende:
terwijl Geert stukje bij beetje aan zijn reputatie werkt maar daarbij wel duidelijke standpunten heeft (niet alleen over islamisering).
Hij zal wel moeten, in verkiezingsdebatten etc. Ik vind het echt niet raar dat hij daar nu nog voorzichtig mee is. Mensen spreken toch wel over hem en hij spint er garen bij, das een. Ten tweede koopt hij hiermee tijd om zijn beweging volwassen te laten worden, zodat hij klaar is voor de verkiezingen. Ik vind het slim.quote:Op woensdag 11 november 2009 00:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, het wachten is nu tot hij een democratische partij met leden wordt i.p.v. een beweging en een partijprogramma publiceert.
Denk jij dat ie dat nog een keer aandurft voor de komende verkiezingen?
Jij moet eens luisteren. Dat zei Sorense al. Als hij zou aanschuiven. Wat hij ook zegt het zal altijd van tafel worden geveegd als "islamofoob","racist","facist" enz. Wilders zou dus niet aan een fatsoenlijke discussie toekomen. Vandaar dat Wilders ook nergens in discussie gaat want het heeft geen zin.quote:Op dinsdag 10 november 2009 23:38 schreef marcodej het volgende:
Tsja, na vanavond snap ik eigenlijk niet waarom Geert nooit aanschuift..
Ieder meisjequote:Op dinsdag 10 november 2009 23:48 schreef bloodymary het volgende:
Haha, ik zat de aflevering terug te kijken. Zelf vind ik natuurlijk het montuur totaal niet storend, maar meer de reflectie. Excuses, zal 'm volgende x afzettenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:21 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Beetje een Gwendolyn montuurtje zeg maar.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef tinkerbash het volgende:
[..]
Haha, ik zat de aflevering terug te kijken. Zelf vind ik natuurlijk het montuur totaal niet storend, maar meer de reflectie. Excuses, zal 'm volgende x afzetten
Edit: En tja, die snorkel. Die zat er idd bij, maar die mocht ik helaas niet ophouden.
En verder ook nog Arno Timmermans, directeur Nederlands Huisartsen Genootschap.quote:
Rara, waar zal dat over gaan...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En verder ook nog Arno Timmermans, directeur Nederlands Huisartsen Genootschap.
Geen Wilders vanavond ?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rara, waar zal dat over gaan...
Nee, tenzij Wilders de Mexicaanse griep tijdens de economische crisis aan die ultrarechtse minister uit Israel heeft doorgegeven.quote:
1 reactie erop. zucht , zit er nou echt iemand nog op te wachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, daar is die godvergeten griep weer![]()
.
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef Fockker het volgende:
Harry is een joodse arabier en een antisemiet
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef Fockker het volgende:
Harry is een joodse arabier en een antisemiet
Omdat ie gelijk heeft?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:48 schreef Krambo het volgende:
Ik word een beetje moe van doemprofeet Willem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |