Haha, ik zat de aflevering terug te kijken. Zelf vind ik natuurlijk het montuur totaal niet storend, maar meer de reflectie. Excuses, zal 'm volgende x afzettenquote:Op woensdag 11 november 2009 00:21 schreef Sqquuuuaaabbbbb het volgende:
[..]
Beetje een Gwendolyn montuurtje zeg maar.
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef tinkerbash het volgende:
[..]
Haha, ik zat de aflevering terug te kijken. Zelf vind ik natuurlijk het montuur totaal niet storend, maar meer de reflectie. Excuses, zal 'm volgende x afzetten
Edit: En tja, die snorkel. Die zat er idd bij, maar die mocht ik helaas niet ophouden.
En verder ook nog Arno Timmermans, directeur Nederlands Huisartsen Genootschap.quote:
Rara, waar zal dat over gaan...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
En verder ook nog Arno Timmermans, directeur Nederlands Huisartsen Genootschap.
Geen Wilders vanavond ?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rara, waar zal dat over gaan...
Nee, tenzij Wilders de Mexicaanse griep tijdens de economische crisis aan die ultrarechtse minister uit Israel heeft doorgegeven.quote:
1 reactie erop. zucht , zit er nou echt iemand nog op te wachtenquote:Op woensdag 11 november 2009 23:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En jawel, daar is die godvergeten griep weer![]()
.
quote:Op woensdag 11 november 2009 23:46 schreef Fockker het volgende:
Harry is een joodse arabier en een antisemiet
Omdat ie gelijk heeft?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:48 schreef Krambo het volgende:
Ik word een beetje moe van doemprofeet Willem
Jullie? Laat je mij er ff buiten. Hij schetst het een beetje TE overdreven.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
Ik snap niet waarom jullie zo negatief over hem zijn, hij is toch gewoon een interessante spreker?
Omdat hij geilt op de crisis, omdat 'positief' niet in zijn woordenboek voorkomt, omdat hij na elke 2 zinnen komt met dubieuze cijfertjes en die dan weer negatief uitlegt etc etcquote:
Zoals ik al schreefquote:Op woensdag 11 november 2009 23:56 schreef Krambo het volgende:
[..]
Omdat hij geilt op de crisis, omdat 'positief' niet in zijn woordenboek voorkomt, omdat hij na elke 2 zinnen komt met dubieuze cijfertjes en die dan weer negatief uitlegt etc etc
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!quote:Hij schetst het een beetje TE overdreven.
ik wordtquote:Op woensdag 11 november 2009 23:58 schreef Fockker het volgende:
[..]
Zoals ik al schreef
[..]
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!
Is het toch ookquote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Wat een vermoeiende kerel
I heb som het idee dat de financiele wereld zo onderhand een soort sekte is geworden die is losgezogen van de werkelijkheid.
Ik wens je veel wijsheid en een beetje feitenkennis toe. En ook een beetje Nederlandse taalkennis.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:58 schreef Fockker het volgende:
Ik wordt zieker van Harrie's eeuwige PRO arabia gezeik!
Zeg het maar anders vind ik je nog achterbaks ook, slijmerd!quote:
Nou, vertel eens?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef Fockker het volgende:
En "PAL" Ik ben zelf van joodse afkomst dus ik weet waar ik het over heb.
Ik deel zijn apocalyptische termen niet zo, zonder het aan te dikken komt het ook wel over denk ik. Maar het lijkt mij evident dat de 'vlucht naar voren' niet eeuwig door kan blijven gaan. Overheidstekorten lopen op, de overheid consumeert veel, de consument doet dat niet, de versoepelde boekhoudregels scheppen ruimte voor lijken in de kast, hypotheken op het commercieel vastgoed worden steeds vaker niet terugbetaald, enzovoort. Er is geen reden om optimistisch te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:59 schreef Hexagon het volgende:
Wat een vermoeiende kerel
I heb som het idee dat de financiele wereld zo onderhand een soort sekte is geworden die is losgezogen van de werkelijkheid.
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:01 schreef Fockker het volgende:
[..]
Zeg het maar anders vind ik je nog achterbaks ook, slijmerd!
@Golfer. Welja maak je er maar snel vanaf met allelei niet terzake doende opmerkingen
Praten met Hamas is toch wel de stomste opmerking die ik ooit gehoord heb. En "PAL" Ik ben zelf van joodse afkomst dus ik weet waar ik het over heb.
Hij begreep jouw "Ik wordtquote:Op donderdag 12 november 2009 08:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zie dat de persoonsvorm ik + werkwoord al uitgelegd is
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |