Hij zei 'herken', niet 'ken'.quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Groot gemis! DVD's kopen *kuch downloaden* nee nog beter, hij komt vaak op tv
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:46 schreef Bragi het volgende:
Overigens, wat een domme, achterlijke, inhoudsloze knurft is die Sjuul Paradijs toch ook.
1 miljoen lezers, 15 miljoen niet lezers...... dat zit wel goedquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.
Dat zegt wel iets over de gemiddelde Nederlander, toch?
Niet helemaal correct. Trek van die 15 miljoen eens de minderjarigen ervan af.quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
1 miljoen lezers, 15 miljoen niet lezers...... dat zit wel goed
Ja, maar ja, dat het gros van Nederland niet goed is bij hun hoofd, wist ik al langer. Kijk naar De Telegraaf, kijk naar SBS Shownieuws, kijk naar Hole In The Wall, kijk naar PVV, kijk naar GeenStijl...quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:48 schreef golfer het volgende:
[..]
En toch maar de baas van de grootste en meest gelezen krant van dit land.
Dat zegt wel iets over de gemiddelde Nederlander, toch?
minderjarigen lezen ook krantenquote:Op dinsdag 17 november 2009 01:53 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet helemaal correct. Trek van die 15 miljoen eens de minderjarigen ervan af.
quote:Op dinsdag 17 november 2009 01:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar ja, dat het gros van Nederland niet goed is bij hun hoofd, wist ik al langer. Kijk naar De Telegraaf, kijk naar SBS Shownieuws, kijk naar Hole In The Wall, kijk naar PVV, kijk naar GeenStijl...
Je vergelijkt ongeveer één miljoen Telegraaf abonnees met 15 miljoen niet-Telegraaf abonnees. Dit is gewoon niet correct, aangezien het niet mogelijk is om als minderjarige een abonnement op een krant te nemen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand stelt dat er wellicht 2 miljoen mensen op de PVV stemmen, maar 14 miljoen mensen dat niet doen. Dat is ook niet correct, aangezien het electoraat niet uit 16 miljoen kiezers bestaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
minderjarigen lezen ook kranten
En is Spits of Metro niet de meest gelezen krant?
als jij kan vinden waar ik het over abonnees heb........ pas dan mag je zeggen dat ik iets niet correct heb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:19 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Je vergelijkt ongeveer één miljoen Telegraaf abonnees met 15 miljoen niet-Telegraaf abonnees. Dit is gewoon niet correct, aangezien het niet mogelijk is om als minderjarige een abonnement op een krant te nemen. Dat is hetzelfde als wanneer iemand stelt dat er wellicht 2 miljoen mensen op de PVV stemmen, maar 14 miljoen mensen dat niet doen. Dat is ook niet correct, aangezien het electoraat niet uit 16 miljoen keizers bestaat.
Je had het over 1 miljoen lezers toch? Hoe kom je daarbij? Naar mijn mening door het af te zetten tegenover het aantal abonnees, toch? En vervolgens vergelijk je dat met 15 miljoen niet-lezers, toch? Hoe kom je daarbij? Naar mijn mening door het af te zetten tegenover het aantal niet-abonnees, toch? Dan heb je het gewoon fout. Bovendien kunnen een groot aantal van die 15 miljoen niet-lezers, letterlijk ook niet lezen. Dat is het tweede punt waar je al de mist ingaat.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als jij kan vinden waar ik het over abonnees heb........ pas dan mag je zeggen dat ik iets niet correct heb.
wat staat voor iets meer dan 2 miljoen lezers. Gemeten vanaf 13+quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
jij je zin, De Telegraaf heeft een bereik van 15%, dus 85% bereiken ze niet
Tevreden?
Toch een groot verschil: 15% tegenover 6.5%.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
Tevreden?
daar heb jij dan weer gelijk inquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Toch een groot verschil: 15% tegenover 6.5%.
Eens. Vandaar dat ik ook de juiste cijfers naar boven wilde halen, omdat het veel meer lezers zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2009 02:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens best een schokkend getal2 miljoen mensen die op regelmatige basis die in chocoladeletters geprinte onzin van de Telegraaf lezen
"de mensen die niet naar dit programma kunnen kijken, omdat ze al in bed liggen en morgen om half zes weer moeten opstaan."quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef tong80 het volgende:
Ik kijk nu.
Wat een enge domme rechtse man die Paradijs.
Je moet er eigenlijk om lachen ware het niet dat ie de baas is van gemiddeld oprecht hardwerkende Nederlanders
Mart Smeets theorie is datquote:Op dinsdag 17 november 2009 02:31 schreef rubbereend het volgende:
Tevreden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |