Ja maar wel met snor.quote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Groot gemis! DVD's kopen *kuch downloaden* nee nog beter, hij komt vaak op tv
't is meer dat ie een snor mistquote:Op maandag 16 november 2009 23:23 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Groot gemis! DVD's kopen *kuch downloaden* nee nog beter, hij komt vaak op tv
Maar hij blijft een kop als een gympie hebben.quote:Op maandag 16 november 2009 23:35 schreef Dunckie het volgende:
Samson praat toch wel makkelijk en zegt ook nog wel zinnige dingen. Talentje voor de PvdA.
Omroep Wakker Nederland promoten.quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef Dunckie het volgende:
Zit Paradijs nu zijn eigen politieke programmaatje te verkondigen of zit hij daar als hoofdredacteur van de Telegraaf?
En jouw held Sjuul niet wou je zeggen?quote:Op maandag 16 november 2009 23:37 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar hij blijft een kop als een gympie hebben.
yepquote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef golfer het volgende:
Finkers als aktievoerder.
Ik zie hem liever als cabaretier.
QFTquote:Op maandag 16 november 2009 23:43 schreef Dunckie het volgende:
Ik vind hem fantastisch als actievoerder. Hij heeft groot gelijk, zegt louter zinnige dingen en brengt het ook nog eens met een kwinkslag hier en daar.
quote:Op maandag 16 november 2009 23:44 schreef Dunckie het volgende:
huuuu pas op, Sjuuldepuul heeft te lang niets mogen zeggen en begint zachtjes te rommelen
Geenstijl he.quote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En gaat meteen op de persoon Finkers spelen
Dat is gewoon een Barbapapa...quote:Op maandag 16 november 2009 23:41 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En jouw held Sjuul niet wou je zeggen?
Hij heeft wel gelijk wat betreft privacy en rekeningrijdenquote:Op maandag 16 november 2009 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schakel net in en moet nu al lachen om die broodjesplofkop van Paradijs.
Opvallend he?quote:Op maandag 16 november 2009 23:49 schreef Dunckie het volgende:
Ongelooflijk die Paradijs, hij MOET gewoon tegen zijn, maakt niet uit waartegen, en ondertussen nog even lekker wat op de persoon spelen. Wat een knurft.
Het mooiste is dat hij dat zelf helemaal niet doorheeft. Dat ligt voorbij het puntje van zijn neus.quote:Op maandag 16 november 2009 23:51 schreef Hexagon het volgende:
Hehe volgens mij zit Paradijs een Pvda wethouder teverdedigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |