SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 65% gewijzigd door Q.E.D. op 28-10-2009 23:10:34 ]Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Ja, dat is echt de reden van een eventuele groei van de overheidquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Verbied dan meteen alle bio-industrie zodat iedereen biologisch moet kopen. Maar ga niet apart belasting heffen op allerlei producten. Dat kost weer administratiewerk en wordt de overheid weer groter.
wat een dom wicht die verbaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:36 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik weet niet waarom, maar ik vind deze huppelkut wel leuk eigenlijk.
Wow, misschien een brief naar de krant sturen? Echt een hele scherpe observatie van je!quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:18 schreef golfer het volgende:
Weet je dat ik totaal niet luister naar dat ingestudeerde riedeltje van Hamer?
Ik vind haar zo slecht, qua presentatie.
Giebelen met Georginaquote:Op maandag 26 oktober 2009 23:41 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik kon geen TT bedenken en nog steeds niet.
Wat vind je zo dom aan haar? Ze is een beetje neurotisch, maar ik denk dat het voor de rest wel mee valt.quote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:42 schreef Horloge het volgende:
Georgina.
Ze flapt er altijd van alles uit, geweldig!
Hey. Spuit Elf bestaat ook nog.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:43 schreef Veerboot het volgende:
Wow, misschien een brief naar de krant sturen? Echt een hele scherpe observatie van je!
Ja, en dan opeens politiek correct gaan lopen doen. Overal tegenaan schoppen, maar als regeringsdeelname ter sprake komt, opeens niet de verantwoordelijkheid nemen. Walgelijk.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
pfff ik minister, ik denk het niet , "is dat een belofte"
Enig realiteitsbesef is hem gelukkig niet vreemd, kennelijk ebseft hij ook wel dat hij volstrekt niet ministeriabel is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, en dan opeens politiek correct gaan lopen doen. Overal tegenaan schoppen, maar als regeringsdeelname ter sprake komt, opeens niet de verantwoordelijkheid nemen. Walgelijk.
Hij neemt zijn verantwoordelijkheid door te zeggen dat hij het niet wil, er zijn ook mensen nodig als kamerlid , die het gevecht aan kunnen gaan met de oppositie.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Horloge het volgende:
[..]
Ja, en dan opeens politiek correct gaan lopen doen. Overal tegenaan schoppen, maar als regeringsdeelname ter sprake komt, opeens niet de verantwoordelijkheid nemen. Walgelijk.
Je zwaktes onderkennen is groot goed, als je weet dat je het niet kan met 2 glazen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:
Ik drink nooit meer
Gewoon max 2 glazen, dat is discipline
Hij heeft niet gezegd dat hij het niet wil. Hij werd overrompeld en zei iets in de trant dat het (nu) niet aan de orde is. Daarna zei hij "daar kan ik geen antwoord op geven, dat begrijpt u zelf ook wel".quote:Op maandag 26 oktober 2009 23:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij neemt zijn verantwoordelijkheid door te zeggen dat hij het niet wil, er zijn ook mensen nodig als kamerlid , die het gevecht aan kunnen gaan met de oppositie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |