Boeiend, als ze daarmee onze show kunnen behouden vind ik het prima.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Professional het volgende:
Hoezo sluikreclame? Ook al die aflevering waar Big Mike een broodje van Subway at en daarna nog even met Casey richting Subway ging.
Idd.quote:Op donderdag 15 april 2010 12:25 schreef Game_Error het volgende:
[..]
Boeiend, als ze daarmee onze show kunnen behouden vind ik het prima.
Zou je dat ook zeggen als je niet eerst de berichten had gelezen over sponsoring door Subway? Ze zitten ook de hele tijd in een Best Buy of een Orange Orange. Het enige verschil is dat Subway een bestaand bedrijf isquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Professional het volgende:
Boeit mij ook vrij weinig, zeg alleen dat er veel van die reclame in zit
Och, heb er geen last van. Productplacement vind ik een vorm van reclame die vrij goed te doen is, mits er niet zo lomp mee wordt omgegaan zoals in GTSTquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef Professional het volgende:
Boeit mij ook vrij weinig, zeg alleen dat er veel van die reclame in zit
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denkenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Zou je dat ook zeggen als je niet eerst de berichten had gelezen over sponsoring door Subway? Ze zitten ook de hele tijd in een Best Buy of een Orange Orange. Het enige verschil is dat Subway een bestaand bedrijf is
Kijk, ik bedoel maarquote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denken
Ik heb het andersomquote:Op donderdag 15 april 2010 13:54 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Ach, het werkt wel, ookal bestaan ze niet. ze zitten in een Buy More en jij moet gelijk aan de Best Buy denken
Oh wat erg. Kun je Subway ook in NL krijgen dan?quote:Op donderdag 15 april 2010 12:09 schreef Professional het volgende:
Hoezo sluikreclame? Ook al die aflevering waar Big Mike een broodje van Subway at en daarna nog even met Casey richting Subway ging.
In de grotere steden wel ja!quote:Op donderdag 15 april 2010 14:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh wat erg. Kun je Subway ook in NL krijgen dan?
Zelfs in kleine kut dorpjes tegenwoordig, al is hij wel vorige maand failliet gegaanquote:
Denk dat Best Buy niet blij is als een show die winkel zo belachelijk maaktquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Kijk, ik bedoel maar
Het verbaast me eigenlijk dat ze niet wat meer van die sluikreclame toepassen, zou voor de show niet uitmaken als het daadwerkelijk een Best Buy (en een Subway) was en ze zouden een hoop meer geld binnenkrijgen.
Elke keer als ik er loop denk ik aan Chuck inderdaad. Ook omdat ze zo'n Geek Squad (Nerd Herd) hoekje hebben en allemaal blauwe polo's dragenquote:Op donderdag 15 april 2010 13:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het andersomWanneer ik iets lees over de Best Buy, moet ik aan Chuck denken
quote:Op vrijdag 16 april 2010 10:18 schreef Professional het volgende:
Krijg opeens erg zin in een brood van de Subway, chicken teriyaki is erg lekker
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_distributionquote:Op zondag 18 april 2010 17:44 schreef Johnny Blaze het volgende:
Overigens zend RTL5 nog helemaal geen Chuck uit.
Zelfs in Zwolle zit er eenquote:Op vrijdag 16 april 2010 09:40 schreef Merkie het volgende:
Natuurlijk kun je Subway in NL krijgen. In Rotterdam weet ik iig 3 vestigingen te vinden.
Ik heb volgens mij een keer een aankondiging gezien.quote:Op zondag 18 april 2010 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)ational_distribution
weirddddd. march 2010 staat erbij. Niemand het gezien?
Ikquote:Op zondag 18 april 2010 18:39 schreef Tazmaniac het volgende:
uhm wie heeft de OP opeens aangepast?
sad.
Niet dat ik Nederlandse tv kijkquote:Op zondag 18 april 2010 18:45 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij een keer een aankondiging gezien.
En ook een van Burn Notice. RTL goed bezig.
Zend RTL uberhaupt die series in HD uit?quote:Op zondag 18 april 2010 18:57 schreef n0ir het volgende:
Ik ook niet maar ik gun het de mensen die niet kunnen downloaden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |