Serieus?quote:Op maandag 18 november 2013 14:17 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
Nog nooit van chuck gehoord, maar zag hem op netflix staan en heb in kleine 4 weekjes de hele serie gezien.
Castle misschien? Meestal kijk ik dit soort series nooit, al vond k Chuck geniaal.quote:Op woensdag 6 november 2013 17:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Helaas is er niks in de richting van Chuck these days volgens mij?
Die tranen had ik meer omdat ik nog nooit zo'n slecht einde had gezien voor een serie, en Chuck beter verdiende.quote:Op maandag 18 november 2013 15:39 schreef Axelf0leyoo7 het volgende:
als je ziet dat je bij één van de laatste afleveringen aangekomen bent
Ik zal eens kieken, thanks.quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Nic1 het volgende:
[..]
Castle misschien? Meestal kijk ik dit soort series nooit, al vond k Chuck geniaal.
Was toch niet een slecht einde vond ik persoonlijk. Het einde was hetzelfde zoals de hele kern van de serie, eind goed al goed/ze leefde nog lang en gelukkig. En dat was het einde wat de fan in ieder geval wilde zien.quote:Op maandag 18 november 2013 23:11 schreef Nic1 het volgende:
Die tranen had ik meer omdat ik nog nooit zo'n slecht einde had gezien voor een serie, en Chuck beter verdiende.
Ben de serie ook gaan kijken. Maar als ik die acteur zie moet ik elke keer aan Sawyer denkenquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:04 schreef JDx het volgende:
Intelligence (TV Series 2014– ) - IMDb
A drama centered on a high-tech intelligence operative who is enhanced with a super-computer microchip in his brain, and the director of the elite government cyber-security agency who supports him.
The intersect?
En? Alles af gekeken of ben je na seizoen 4 gestopt?quote:Op zaterdag 9 augustus 2014 12:09 schreef RedFever007 het volgende:
Eerste seizoen net gekekenCoole serie, waarom ik er niet eerder aan ben begonnen..... geen idee
Sarah![]()
![]()
![]()
Casey![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |