Sowwy!quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:04 schreef JDx het volgende:
Lol, ja, godver ik dacht, nieuws in dit topic, wellicht nog 1 seizoen? Haha, mis echt die eerste seizoenen van Chuck, heerlijk was dat.
quote:EXCITING NEWS: Actress Yvonne Strahovski (Chuck) has joined the cast of Dexter! Strahovski, who will appear in a multi-episode story arc in the upcoming seventh season, will play the role of Hannah McKay, a strong, independent woman with a past that she's struggled to put behind her. Dexter returns Sunday, September 30th at 9PM ET/PT only on Showtime Networks.
was dat niet het laatste seizoenquote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef JDx het volgende:
Welk seizoen was ook alweer met de trouwerij? Ik wil de serie opnieuw kijken met m'n vriendin, die kent het nog niet, maar vond dat seizoen eigenlijk het ideale einde. De laatste seizoenen wil ik haar besparen.
Seizoen 4 is dat.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef JDx het volgende:
Welk seizoen was ook alweer met de trouwerij? Ik wil de serie opnieuw kijken met m'n vriendin, die kent het nog niet, maar vond dat seizoen eigenlijk het ideale einde. De laatste seizoenen wil ik haar besparen.
Ik twijfelde, voor mijn gevoel was het idd seizoen 4, maar waren er 6 seizoenen, omdat ik altijd het idee had dat ze veel eerder moesten stoppen.quote:
Er zijn maar 5 seizoenen geweest, waar seizoen 5 stopte bij aflevering 13 geloof ik.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik twijfelde, voor mijn gevoel was het idd seizoen 4, maar waren er 6 seizoenen, omdat ik altijd het idee had dat ze veel eerder moesten stoppen.
Maar blijkbaar duurde seizoen 5 gewoon te lang.
Seizoen 6 bestaat niet hoor.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik twijfelde, voor mijn gevoel was het idd seizoen 4, maar waren er 6 seizoenen, omdat ik altijd het idee had dat ze veel eerder moesten stoppen.
Maar blijkbaar duurde seizoen 5 gewoon te lang.
quote:From Chuck season 4 episode 24 After a lot of ups and downs they finally got to have a proper wedding.
Goed idee, het "echte" einde is echt waardeloos.quote:Op woensdag 6 november 2013 12:17 schreef JDx het volgende:
Ben nu aan Breaking Bad begonnen. Paar maanden geleden al eens S01E01 gekeken, maar vond er toen niet veel aan. Maar ja, je hoort non-stop iedereen over Breaking Bad en het gelukkig nog een tweede kans gegeven en wat meer afleveringen gekeken.quote:Tv-series waarvan ik zeker weet dat ik alle (!) afleveringen gezien heb:
In de recente paar jaar
› Arrested Development
› Battlestar Galactica
› Black Mirror
› Burn Notice
› Californication
› Chuck
› Community
› Dexter
› FastForward
› Franklin & Bash
› Game of Thrones
› Happy Endings
› House of Cards
› How I Met Your Mother
› New Girl
› Parks and Recreation
› Psych
› Sherlock
› Suits
› Terminator: The Sarah Connor Chronicles
› The Big Bang Theory
› The Hard Times of RJ Berger
› The IT Crowd
› The Newsroom
› White Collar
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:12 schreef shiznuts het volgende:
Klopt het dat het volgende topic, het enige is omtrent de serie Psych?
TV / Psych (USA)
Ik durf er niet te posten omdat het uit 2007 stamt (sterker nog, kan niet eens?).
Maar ik kan geen actuele vinden?
quote:Op woensdag 17 april 2013 14:20 schreef Mike het volgende:
Het lijkt er inderdaad sterk op dat dat de enige is.
Psych is leuk ja.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:37 schreef shiznuts het volgende:
Over ruim een maand komt Psych weer!
Dat vond ik wel een goede wegkijker. Kan me niet echt dips herinneren.
Kennen volgens mij niet zo veel mensen, maar loopt toch al 7 seizoenen.
Heb dit jaar alles in een keer ingehaald, kon er geen lopend topic over vinden op FOK!.
[..]
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |