aaaah gelukkig maar want ik dacht dat ik gek was. ik heb me ook helemaal kapot gehuild bij de laatste twee eps.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb wel gehuild hoor bij het einde. Had de laatste 3 afleveringen achter elkaar gekeken en bewaard. Op een gegeven moment zit je helemaal in die serie. Ik weet dat er mindere afleveringen tussen zaten en dat het moest stoppen maar door zo'n dramatisch einde moet je toch huilen.
Huilen bij Chuck? Het was misschien een wat droevig einde, maar zo goed geschreven om van Chuck te huilen was het ook weer niet. Bij de Scrubs seizoen 8 finale met de projector van de toekomst moest ik wel een traantje wegpinken, maar hierbij was het meer het afkijken van een matige serie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb wel gehuild hoor bij het einde. Had de laatste 3 afleveringen achter elkaar gekeken en bewaard. Op een gegeven moment zit je helemaal in die serie. Ik weet dat er mindere afleveringen tussen zaten en dat het moest stoppen maar door zo'n dramatisch einde moet je toch huilen.
Ik ben mass effect 3 aan het doen en heb mijn zinnen op haar gezet, nu weet ik waaromquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apart, was begonnen met Mass Effect 2. Zie ik dat er een personage wel heel erg veel lijkt op Yvonne Strahovski, alleen met donkerbruin haar![]()
Vervolgens ga ik verder struinen op internet, blijkt het haar ook echt te zijn...
De meesten van ons zijn al begonnen voordat CC het uitzond, en keken dus ook elke week 1 aflevering.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef mjh487 het volgende:
Wat grappig om te zien dat iedereen al seizoen 5 helemaal heeft afgekeken, ik vind het heerlijk om elke zondag rond 21:45 een nieuwe aflevering te zien. Mocht CC daarmee stoppen kan ik ze altijd nog downloaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |