http://en.wikipedia.org/wiki/Chuck_%28TV_series%29#Home_mediaquote:Op dinsdag 31 januari 2012 16:36 schreef Rick_Castle het volgende:
Volgens mij is dit al de 10e keer ofzo dat ik alle afleveringen ga kijken maar ik begin gewoon opnieuw. Gelukkig eerste 3 seizoenen op dvd. Wachten op de 5 dvd box maar dat zal nog wel even duren? Iemand enig idee?
quote:Casting
Zachary Levi and Adam Baldwin were the first two to be cast in February 2007 in the roles of Chuck Bartowski and veteran NSA agent Major John Casey, respectively. Fedak always had Baldwin in mind for the role of John Casey and the producers found that the actor was a "perfect fit" for the character during the first casting session.[13][17]
Relative newcomer Yvonne Strahovski was chosen for the female lead role of what was then CIA officer Sarah Kent in the same month.[18] Casting continued throughout March with Sarah Lancaster, Joshua Gomez, and Natalie Martinez landing the parts of Dr. Ellie Bartowski (Chuck's older sister), Morgan Pace (Chuck's best friend), and Kayla Hart (Chuck's neighbor and love interest), respectively.[19]
The Kayla Hart character was dropped before filming because creators Chris Fedak and Josh Schwartz found it unlikely and too complicated to the storyline that two women would be pining over Chuck. Morgan's surname was later changed to "Grimes" and Sarah's surname was changed to "Walker".
http://forum.phun.org/showthread.php?t=873760quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:24 schreef epicbeardman het volgende:
pberends heeft Yvonne's cameltoe in Chuck vs Sarah gemistgeen screencap
![]()
volgens mij was ook eigenlijk de planning dat Devon een bad-spy was, maar omdat die relatie zo goed ging hebben ze hem maar "goed" gehouden
idd, vind chuck niet echt een serie die ik vaak terug ga kijken. En dan ook nog 10x? Dan heb je wel erg veel vrije tijd en in die kan je toch veel meer goede series kijken. Maargoed ieder zijn ding natuurlijkquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe hou je dat vol... ik heb het nog veel te vers in het geheugen liggen. Chuck kijk ik over 5 jaar misschien wel een keer helemaal terug.
Ik heb dat eerder gezegd met bijna geen enkele serie, ook niet de zogenaamde kwaliteitsseries. Alleen Band of Brothers en The A-Team heb ik wel 's terug lopen kijken.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, vind chuck niet echt een serie die ik vaak terug ga kijken. En dan ook nog 10x? Dan heb je wel erg veel vrije tijd en in die kan je toch veel meer goede series kijken. Maargoed ieder zijn ding natuurlijk
Komt meer door een vervelende periode waarin ik in Chuck een serie had die me altijd aan het lachen maakte. Echte feelgood serie en dat is fijn danquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:37 schreef planethugo het volgende:
[..]
idd, vind chuck niet echt een serie die ik vaak terug ga kijken. En dan ook nog 10x? Dan heb je wel erg veel vrije tijd en in die kan je toch veel meer goede series kijken. Maargoed ieder zijn ding natuurlijk
Hoi, ik kijk al Chuck niet meer sinds de helft van het vorige seizoen, maar heb je ook caps van Chuck's zus? Dat vind ik pas een mooie vrouwquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:10 schreef pberends het volgende:
Ook leuk: stills uit eerdere seasons.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En hier nog veel meer: http://www.fightingoverme.com/gallery/showgallery.php?cat=528
Ik zie nergens een cameltoe in die afleveringquote:Op vrijdag 3 februari 2012 18:24 schreef epicbeardman het volgende:
pberends heeft Yvonne's cameltoe in Chuck vs Sarah gemistgeen screencap
![]()
volgens mij was ook eigenlijk de planning dat Devon een bad-spy was, maar omdat die relatie zo goed ging hebben ze hem maar "goed" gehouden
Ze trekt zo die vent uit het raam, als ze aan het rollen is. ;pquote:Op maandag 13 februari 2012 21:06 schreef Rick_Castle het volgende:
[..]
Ik zie nergens een cameltoe in die aflevering
Begrijp ik ook niezo, nee.quote:Op maandag 13 februari 2012 01:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Deze serie vaker dan 1 keer kijken.... Hoe... Waarom... I.... I don't even.....
Google is your friend en screencaps kun je ook zelf maken...quote:Op maandag 13 februari 2012 09:33 schreef Mirel het volgende:
[..]
Hoi, ik kijk al Chuck niet meer sinds de helft van het vorige seizoen, maar heb je ook caps van Chuck's zus? Dat vind ik pas een mooie vrouw
Het blijft altijd tegenstrijdig. Je hoopt dat leuke series lang doorgaan. En een serie stop zelden op zijn hoogtepunt. Maar op een gegeven moment is de koek gewoon op. Wat je dan vaak krijgt, is dat schrijvers de meest absurde plotwendingen uit de hoge hoed gaan toveren.quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:30 schreef LintuxCx het volgende:
Mjah, aan de andere kant, voor/op het hoogtepunt stoppen is ook niks mis mee. Ze moeten 't ook niet uit gaan kauwen.
Ook net S5 afgekeken. 'k Ga Chuck wel missen...
Zal het weleens aankijken, maar denk dat ik me al snel afvraag waar Morgan is. Zachary Levi lijkt me echt zo een acteur die je niet anders als Chuck kunt zienquote:Op woensdag 15 februari 2012 16:43 schreef Rick_Castle het volgende:
Zachary Levi is back on pilot duty and back on the half-hour comedy beat. The Chuck star has been tapped as the male lead of Foxs single-camera comedy pilot Let It Go, lifting the cast-contingency on the project. Let It Go, from Sony Pictures TV, is an ensemble comedy about a married couple, the husband played by Levi, his best friend and her sister as they try to navigate, negotiate and sometimes manipulate societys unspoken rules. DJ Nash wrote the script and is executive producing with Peter Tolan and Michael Wimer. This marks Levis return to half-hour comedy series following his breakout role on ABCs Less Then Perfect. From it, he segued to spy dramedy Chuck, which just finished its five-season run on NBC. Levi was one of the most sought-after actors this pilot season, fielding at least half a dozen offers.
Ben benieuwd!
Heeft iemand al een leuke opvolger gevonden?quote:Op woensdag 15 februari 2012 01:30 schreef LintuxCx het volgende:
Mjah, aan de andere kant, voor/op het hoogtepunt stoppen is ook niks mis mee. Ze moeten 't ook niet uit gaan kauwen.
Ook net S5 afgekeken. 'k Ga Chuck wel missen...
Eens.quote:Op woensdag 15 februari 2012 18:07 schreef planethugo het volgende:
Zal het weleens aankijken, maar denk dat ik me al snel afvraag waar Morgan is. Zachary Levi lijkt me echt zo een acteur die je niet anders als Chuck kunt zien
aaaah gelukkig maar want ik dacht dat ik gek was. ik heb me ook helemaal kapot gehuild bij de laatste twee eps.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb wel gehuild hoor bij het einde. Had de laatste 3 afleveringen achter elkaar gekeken en bewaard. Op een gegeven moment zit je helemaal in die serie. Ik weet dat er mindere afleveringen tussen zaten en dat het moest stoppen maar door zo'n dramatisch einde moet je toch huilen.
Huilen bij Chuck? Het was misschien een wat droevig einde, maar zo goed geschreven om van Chuck te huilen was het ook weer niet. Bij de Scrubs seizoen 8 finale met de projector van de toekomst moest ik wel een traantje wegpinken, maar hierbij was het meer het afkijken van een matige serie.quote:Op donderdag 15 maart 2012 22:25 schreef ErkendFokker het volgende:
Heb wel gehuild hoor bij het einde. Had de laatste 3 afleveringen achter elkaar gekeken en bewaard. Op een gegeven moment zit je helemaal in die serie. Ik weet dat er mindere afleveringen tussen zaten en dat het moest stoppen maar door zo'n dramatisch einde moet je toch huilen.
Ik ben mass effect 3 aan het doen en heb mijn zinnen op haar gezet, nu weet ik waaromquote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:34 schreef Mr.Noodle het volgende:
Apart, was begonnen met Mass Effect 2. Zie ik dat er een personage wel heel erg veel lijkt op Yvonne Strahovski, alleen met donkerbruin haar![]()
Vervolgens ga ik verder struinen op internet, blijkt het haar ook echt te zijn...
De meesten van ons zijn al begonnen voordat CC het uitzond, en keken dus ook elke week 1 aflevering.quote:Op dinsdag 17 april 2012 13:22 schreef mjh487 het volgende:
Wat grappig om te zien dat iedereen al seizoen 5 helemaal heeft afgekeken, ik vind het heerlijk om elke zondag rond 21:45 een nieuwe aflevering te zien. Mocht CC daarmee stoppen kan ik ze altijd nog downloaden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |