quote:
nieuw seizoen Peter R de Vriesquote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Sinarades het volgende:
(sbs6) Peter R. de Vries : De Purmerendse kindermoord
Is dit het topic voor alle afleveringen van Peter R. De Vries, dacht dat dit topic alleen voor de Purmerendse kindermoord was, beetje afleidend, kan dat eventueel weg in de TT?
Dank je Mike en van deze tt word ik minder droevig .quote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef Mike het volgende:
[..]
nieuw seizoen Peter R de Vries
Die is wat logischer.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:57 schreef zarGon het volgende:
Sopranos #8 Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK IN.
Opgelost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:04 schreef AryaMehr het volgende:
Pauw en Witteman #89 - Doei doei 2009!! Welkom 2010!
Er staat een r achter welkom, kan iemand dat weghalen?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Star_Trek
Dat is juist het idee van de wiki toch, dat we het zelf kunnenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het duurt maar 1 minuut om even een wiki-account aan te maken, hoor.
Het is aangepast, maar de volgende keer kan je 't toch zelf doen.
Je bent liefquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het duurt maar 1 minuut om even een wiki-account aan te maken, hoor.
Het is aangepast, maar de volgende keer kan je 't toch zelf doen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze maken gewoon misbruik van de extreme tofheid en behulpzaamheid van de FTR-mods.
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Check, check, check & check by the way.
Klopt. De topicopener had het topic niet in een filter geplaatst. Is nu opgelost.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik het forumfilter tv/radio (25) kies dan zit het Marypoppinsttopic niet in de lijst. Is dat wel goed?
Danke shönquote:Op zondag 10 januari 2010 21:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Klopt. De topicopener had het topic niet in een filter geplaatst. Is nu opgelost.
1 2 3 4 5 | Het officiële topic over Dollhouse, de nieuwste serie van Joss Whedon. Whedon maakte eerder de cult/hit-series Buffy, Angel en Firefly. Momenteel is het 2e en laatste seizoen bezig. Vorige topic: http://forum.fok.nl/topic/1287085 |
Nee, dat hoeft niet hoor, de SCende users zijn als 't goed is wel opgehouden. 'T is wel leuk voor even, maar als je de anime posts moet gaan zoeken tussen de SC en gebruikelijke users wegblijven dan is 't ook niet leuk meer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wij zijn niet meteen geen voorstanders van veel slowchats, dus ook niet van een bijkomende.
Misschien moeten we het anime topic wat beter in het oog gaan houden.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:47 schreef Nieuwschierig het volgende:
Als ik het forumfilter tv/radio (25) kies dan zit het Marypoppinsttopic niet in de lijst. Is dat wel goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |