Dat mag, maar wij weten uit ervaring dat dat minder lezers oplevert. Weet je dus zeker dat je het niet als 'normaal' topic wil houden?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:19 schreef mr_anonimous het volgende:
Fok! FTR Awards 2009: Het stemtopic!
Mag deze sticky?
Laat hem dan maar zo Ik wist nu niet in welke categorie ik hem onder moest brengen. Ik hoop niet dat je kwaad bent Mike?quote:Op vrijdag 4 december 2009 16:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat mag, maar wij weten uit ervaring dat dat minder lezers oplevert. Weet je dus zeker dat je het niet als 'normaal' topic wil houden?
Het is niet waar wat je zegt , in ieder forum onderdeel heb je een algemene reeks lopen zonder dat er een direct onderwerp aangekoppelt zit.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Mike het volgende:
De bedoeling van een subforum is juist dat je topics opent over een programma, DJ of nieuws. In het voetbalforum open je toch ook geen algemeen voetbaltopic en in lifestyle geen algemeen lifestyletopic?
Het grote nadeel van de radiotopics is al snel dat het slowchats worden en vol staan met posts als 'goeiemorgen!', 'wat is het stil hier vandaag' en 'even roken'.
Als je dus een topic maakt met een leuke insteek over radio, prima natuurlijk, maar als het een slowchat wordt, dan gaat-ie dicht, want die hebben we al meer dan genoeg.
Dank Mike. En nee, het is de bedoeling constructiever te commentariėn op radio in zijn algemeenheid.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:04 schreef Mike het volgende:
De bedoeling van een subforum is juist dat je topics opent over een programma, DJ of nieuws. In het voetbalforum open je toch ook geen algemeen voetbaltopic en in lifestyle geen algemeen lifestyletopic?
Het grote nadeel van de radiotopics is al snel dat het slowchats worden en vol staan met posts als 'goeiemorgen!', 'wat is het stil hier vandaag' en 'even roken'.
Als je dus een topic maakt met een leuke insteek over radio, prima natuurlijk, maar als het een slowchat wordt, dan gaat-ie dicht, want die hebben we al meer dan genoeg.
Een aantal fora hebben een eigen slowchattopic zonder een specifiek thema. Die hebben we hier in FTR ook gewoon lopen. De kunst is om ervoor te zorgen dat die topics beperkt blijven tot een klein aantal, want voor je het weet heb je overal slowchats. En als je een slowchattopic wil sluiten als het al een tijdje loopt, komt de hele vaste usergroep van dat topic in opstand en vragen ze zich af waar we ons in godsnaam mee bemoeien. Daarom zitten we daar redelijk bovenop, zeker zodra er deelnummers in de titels verschijnen.quote:Op donderdag 10 december 2009 11:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet waar wat je zegt , in ieder forum onderdeel heb je een algemene reeks lopen zonder dat er een direct onderwerp aangekoppeld zit.
Daar hebben ze Wiki voor uitgevondenquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil graag mijn OP van [NL] House M.D. #10 - "Everybody lies" gebruiken voor het nieuwe topic maar kan er niet in komen.. kan iemand daar toch voor zorgen? Desnoods mij de complete op ff door pm-en (zonder dat ik overal "afbeelding" zie staan)
Verdomme wat ben jij goedquote:Op vrijdag 11 december 2009 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar hebben ze Wiki voor uitgevonden
Zoiets: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/House_M.D._(NL)
quote:
nieuw seizoen Peter R de Vriesquote:Op zondag 13 december 2009 19:09 schreef Sinarades het volgende:
(sbs6) Peter R. de Vries : De Purmerendse kindermoord
Is dit het topic voor alle afleveringen van Peter R. De Vries, dacht dat dit topic alleen voor de Purmerendse kindermoord was, beetje afleidend, kan dat eventueel weg in de TT?
Dank je Mike en van deze tt word ik minder droevig .quote:Op zondag 13 december 2009 19:10 schreef Mike het volgende:
[..]
nieuw seizoen Peter R de Vries
Die is wat logischer.
Dank je wel.quote:Op vrijdag 18 december 2009 00:57 schreef zarGon het volgende:
Sopranos #8 Just when I thought I was out, THEY PULL ME BACK IN.
Opgelost.quote:Op zaterdag 19 december 2009 02:04 schreef AryaMehr het volgende:
Pauw en Witteman #89 - Doei doei 2009!! Welkom 2010!
Er staat een r achter welkom, kan iemand dat weghalen?
quote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Star_Trek
Dat is juist het idee van de wiki toch, dat we het zelf kunnenquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het duurt maar 1 minuut om even een wiki-account aan te maken, hoor.
Het is aangepast, maar de volgende keer kan je 't toch zelf doen.
Je bent liefquote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het duurt maar 1 minuut om even een wiki-account aan te maken, hoor.
Het is aangepast, maar de volgende keer kan je 't toch zelf doen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze maken gewoon misbruik van de extreme tofheid en behulpzaamheid van de FTR-mods.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |