Game on!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 20:07 schreef Crashcat het volgende:
[..]
Ik ben bij eps 11 en tja.. Is toch enigszins een logische wending?
Alles zit er in, maar af en toe zijn er van die momentjes. Gelukkig zijn dit in mijn ogen niet te veel.
Alleen zat ik wel bij eps 11 even mijn hoofd te krabben op het einde, zo van, waar komt dat nu opeens vandaan.
edit: oops.. last post. Heb geen op dus de creativeling mag een nieuwe aanmaken.
Dankje.. wij ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 00:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Mooie OP!!
En zeer toffe serie! Ik kijk uit naar de nieuwste aflevering!
mja dat vind ik ook.. het vorige team was veel leuker..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:05 schreef Psych-case het volgende:
Aah nieuw topicje om in verder te gaan. Zat ik al op te wachten. Ben zelf niet zo goed in het leuk aanmaken van die dingen.Goed gedaan!
![]()
Om terug te komen op een vorig bericht. De onderlinge dynamiek van het oude team was beter dan van het nieuw team. Dat is wat ik wel mis.
Cameron was het naieve lieve meisje. (Die nu eindelijk volwassen is geworden wat ook leuk is want ze trapt niet meer in alles wat House zegt)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:08 schreef ArcturusMengsk het volgende:
[..]
mja dat vind ik ook.. het vorige team was veel leuker..
Kutner vind ik wel echt een toevoeging voor het team.. Hij komt altijd wel met House-achtige ideeën (zoals vorige aflevering).. Taub vind ik echt waardeloos..quote:Op dinsdag 20 januari 2009 19:25 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Cameron was het naieve lieve meisje. (Die nu eindelijk volwassen is geworden wat ook leuk is want ze trapt niet meer in alles wat House zegt)
Chase was het verwaande ietwat domme blondje. (Die ook gegroeit is wat ik wel jammer vind, zijn domheid was grappig!)
Foreman was overdreven serieus en bescheiden. (Same old, same old boringness, alhoewel vroeger vond ik 'm leuker!)
13 is wat minder naief dan Cameron wat ook wel leuk is want dan is er een vrouw waar House niet altijd overheen kan lopen. Beetje jammer van dat Huntington-gezeik.
Kutner is grappig en leuk gedreven.
Taub is wel aardig maar niet wow must stay.
Het oude team was in de onderlinge monologen gewoon sterker. Cameron moet terug in het team en Foreman mag er wel uit!Taub kan ik ook wel missen. Er zijn te veel mensen waardoor de dialogen onderling kleiner lijken? Iedereen moet een keer aan bod komen in de 40 min. die ze hebben, lijkt het wel!
ben weer benieuwd naar vanavond..quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 22 januari, 20.30 uur: Adverse Events
De onbekende ziekte van een schilder heeft invloed op zijn werkzaamheden. Als puntje bij paaltje komt moeten House en zijn team de schilderijen van zieke schilder bestuderen om erachter te komen wat hem mankeert.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:15 schreef Pandora73 het volgende:
Wordt nu seizoen 5 al uitgezonden hier?
We zijn bij episode 3 van seizoen 5.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:18 schreef Pandora73 het volgende:
Ships, dan heb ik er dus al weer wat gemist.
Heb net tijdens mijn kerstvakantie seizoen 4 op DVD gekeken (lang leve de lange vakanties) maar helemaal niet verwacht dat ze nu al met seizoen 5 bezig zouden zijn. Oh well... never mind... Dan maar weer wachten op de DVD!
Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missenquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:39 schreef Psych-case het volgende:
Zap zo van SBS over naar RTL en wat zie ik: House die clinic duty doet!!! Mennn wat mis ik die momenten!!! Waarom doet ie geen clinicduty meer???
De afleveringen kabbelen mij ook een beetje te rustig voort. Waar blijft de spanning?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missen
ja toen gebeurde er veel meer.. en de clinicduty was idd altijd erg leuk..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:17 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Geweldig was dat altijd ja,veel om gelachen...ik ga de oude Houseafleveringen steeds meer missen
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:
Net5 en SBS starten reclame-overdosis
AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...
Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...
Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."
Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...
Hoe kut is dat..!!??
quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:
AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...
Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...
Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."
Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...
Hoe kut is dat..!!??
En het is zo irritant want je raakt niet meer in het verhaal ook.quote:Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:
Hoe kut is dat..!!??
ik ook.. geweldige aflevering..quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
HouseWilson
Ik vond deze aflevering eindelijk weer eens ouderwets leuk
Volledig mee eens.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
HouseWilson
Ja dit was een heerlijke aflevering.quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
HouseWilson
Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.quote:De serie ontving bovendien diverse prijzen, waaronder een Emmy Award en een Golden Globe voor hoofdrolspeler Hugh Laurie (bekend van o.a. Blackadder en Sense and Sensibility).
Geen idee.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef CybPraetorian het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom sinds gister SBS6 geen House op dinsdag meer uitzend maar dat RTL 5 dat nu doet? Ik al vloeken toen ik zag dat op SBS geen aflevering meer kwam, later zag ik gelukkig dat op RTL nog wel een aflevering kwam...
Ik dacht de emmy als beste serie en de GG voor Hughquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef TNA het volgende:
Ik kom normaal alleen in het USA-topic, maar een kleine correctie voor de OP:
[..]
Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.
Vraag me af hoe de kijkcijfers zullen zijn.quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:
ohja vanavond voor het eerste elke paar minuten reclamebah, ben benieuwd of ik niet weg zap...
Ghehehehe... inmiddels is Thirteen een man geworden op tvgids.nl :quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 5 februari, 20.30 uur: Lucky Thirteen
Thirteen brengt haar one-night-stand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gekregen. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren. (Seizoen 5, aflevering 5)
quote:ziekenhuisserie
Thirteen brengt zijn onenightstand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gehad. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert () heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |