Dat ik het ooit nog eens met je eens zou zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:35 schreef cerror het volgende:
Ik heb al 2 seizoenen gezien en het is voor mij nu al een klassieker.
quote:Op maandag 14 augustus 2006 00:33 schreef -Mo- het volgende:
Dr. Gregory House (Hugh Laurie) -- Topgozert en tevens geniale dokter
[afbeelding]
Dr. Lisa Cuddy (Lisa Edelstein) -- House' baas en tevens topmokkel
[afbeelding]
Dr. Eric Foreman (Omar Epps) -- Neuroloog en tevens excuusneger
[afbeelding]
Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard) -- Kankerdokter en tevens House' enige vriend
[afbeelding]
Dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) -- Immunoloog en tevens lekker wijf
[afbeelding]
Dr. Robert Chase (Jesse Spencer) -- Intensivist en tevens Australiër
[afbeelding]
Dat is inderdaad maf. Hij spreekt gewoon als een Amerikaan.quote:Op maandag 14 augustus 2006 09:44 schreef bladibladibla het volgende:
Ik heb gisteren het voorstukje gezien en ik was erg onder de indruk van Laurie's Amerikaanse accentom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aangezien Hugh Laurie een Brit is, is dat niet zo vanzelfsprekend hoorquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:53 schreef TC03 het volgende:
Dat is inderdaad maf. Hij spreekt gewoon als een Amerikaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop