abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 januari 2007 @ 13:47:56 #1
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45371139

De Amerikaanse topserie House is vanaf donderdag 17 augustus te zien bij SBS 6. De serie is in alle landen waar het wordt uitgezonden een absolute kijkcijferhit en is in Amerika al aan het derde seizoen toe. De Engelse acteur Hugh Laurie speelt de hoofdrol in de met een Emmy en Golden Globe onderscheiden serie. Hij is de cynische dokter Gregory House, die vaak de laatste hoop is voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes. House is vanaf donderdag 17 augustus wekelijks om 21.30 uur te zien.

In House draait het allemaal om de cynische arts Gregory House (Hugh Laurie), die erg op zichzelf is en het liefst alle contact met zijn patiënten zou vermijden. Desondanks staat hij in hoog aanzien vanwege zijn feilloze instinct. Dit en zijn voorliefde voor medische puzzels maken van hem de laatste hoop voor ‘onbehandelbare’ patiënten met ongewone en mysterieuze ziektes.

House heeft een eliteteam van jonge medische experts om zich heen verzameld. Dr. Eric Foreman (Omar Epps) is een neuroloog met een enigszins verdacht verleden, dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) een gepassioneerde immunoloog en dr. Robert Chase (Jesse Spencer) is een slimme, maar verwaande IC-arts. Samen met hen probeert House op onconventionele wijze het leven van patiënten te redden. Zo laat hij bijvoorbeeld gerust een teamlid inbreken in het huis van een patiënt voor aanwijzingen.

In de eerste aflevering krijgen House en zijn team te maken met Rebecca Adler, een jonge kleuterjuf. Zij is voor haar klas in elkaar gestort, nadat ze wartaal uitsloeg. Vervolgens kreeg ze stuiptrekkingen. In het ziekenhuis wordt besloten dat dokter Gregory House de juiste persoon is om deze patiënt te behandelen omdat haar toestand snel achteruit gaat. House en zijn team hebben veel moeite om de juiste diagnose te stellen, maar uiteindelijk vallen alle puzzelstukjes op hun plaats…

House is in alle landen waar het wordt uitgezonden, zoals de Verenigde Staten, Engeland, Australië en Italië, een absolute kijkcijferhit. In de Verenigde Staten is vanaf september al het derde seizoen te zien. De serie ontving bovendien diverse prijzen, waaronder een Emmy Award en een Golden Globe voor hoofdrolspeler Hugh Laurie (bekend van o.a. Blackadder en Sense and Sensibility).

House
Vanaf 17 augustus om 21.30 uur bij SBS 6

En dit is dus het NL Topic.....

Dr. Gregory House (Hugh Laurie) -- Topgozert en tevens geniale dokter

Dr. Lisa Cuddy (Lisa Edelstein) -- House\' baas en tevens topmokkel

Dr. Eric Foreman (Omar Epps) -- Neuroloog en tevens excuusneger

Dr. James Wilson (Robert Sean Leonard) -- Kankerdokter en tevens House's enige vriend

Dr. Allison Cameron (Jennifer Morrison) -- Immunoloog en tevens lekker wijf

Dr. Robert Chase (Jesse Spencer) -- Intensivist en tevens Australiër

Vorige topics:
House MD (NL)
House (MD) [NL] - part deux

Links:

Officiële website
IMDb site
TV.com site
House-MD Guide
Gebruikte muziek in House
Engelse Wikipedia
Hugh Laurie.net
House bloopers
House Online.org

(Sites kunnen spoilers bevatten)

Laatste posts gingen over de verontwaardiging dat dikke bierzuipende dartende kampers in eerste instantie en vage uitgerangeerde B-acteurs op bevroren water boven het uitzenden van deze zeer geweldige serie gingen.

Game on....!
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45371332
Woo!

Goed verhaal
pi_45376560
Yeeey i love House!
Donderdag komt het toch wel weer gewoon op TV?
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45377946
Donderdag 18 januari, 21.30 uur

Autopsie
De jonge chemotherapie patiënte Andie begint zoals gewoonlijk haar dag met haar pruik op te zetten en haar medicatie in te nemen. Nu loopt het echter anders. Plotseling hallucineert ze en raakt in shock. House constateert dat ze niet van de kanker kan hallucineren en vraagt zich af wat er met haar aan de hand is.

pi_45434535
Zal een vette episode worden... ik volg btw nu nog enkel de NL versie... Heb wel de US maar wacht daar even mee...
pi_45491484
Omg wat een verschrikkelijk goeie aflevering..
pi_45491579
Heb er nog de rillingen van, inderdaad verschrikkelijk goed en aangrijpend!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_45492132
Indrukwekkende aflevering...

Sowieso erg gave serie , heb het nu zo'n 5 keer gezien ofzo
pi_45493012
zeker aangrijpend.. magoed dat heb ik bij KiKa sowieso..
pi_45493331
Zeker goeie aflevering, toch wel brok in m'n keel...

MAAR DIE CHINEES MET Z'N ZELFBESNIJDENIS!!!!!!

Auwauwauw!!! kon ik alleen maar uitbrengen...
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:42:12 #11
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_45501762
Gisteren was een topaflevering.
Mijn oudste zoon(15) volgt de serie ook en moest een traantje laten
pi_45504932
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:42 schreef AnnaStesia het volgende:
Gisteren was een topaflevering.
Mijn oudste zoon(15) volgt de serie ook en moest een traantje laten
Aaah.. tsja dat heb je wel ens..
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:00:34 #13
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_45511539
Ik wil wel even een plaatje maken met DEEL3 erin hoor
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:00:43 #14
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_45534687
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel even een plaatje maken met DEEL3 erin hoor

Zoiets?

Deze house aflevering word weer vet!

Valt me op dat de aflevering van volgende week ook al een prijs heeft gewonnen, net zoals een aflevering van paar weken terug die zelfs 2 prijzen gewonnen had!

Vind trouwens wel jammer dat Dr. House en Cameron niks met elkaar gekregen hebben
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:40:07 #15
71919 wonderer
pi_45537407
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:00 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zoiets?

Deze house aflevering word weer vet!

Valt me op dat de aflevering van volgende week ook al een prijs heeft gewonnen, net zoals een aflevering van paar weken terug die zelfs 2 prijzen gewonnen had!

Vind trouwens wel jammer dat Dr. House en Cameron niks met elkaar gekregen hebben
Met de originele PSD was het mooier geworden (en het juiste lettertype ), maar dit kan ook natuurlijk

Wat betreft dat laatste, THANK GOD.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  maandag 22 januari 2007 @ 07:34:40 #16
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_45570210
Waarom kan ik m'n eigen OP niet aanpassen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_45575910
quote:
Op maandag 22 januari 2007 07:34 schreef avotar het volgende:
geen flauw idee.. foutje in t systeem?
  maandag 22 januari 2007 @ 16:20:54 #18
71919 wonderer
pi_45582497
quote:
Op maandag 22 januari 2007 07:34 schreef avotar het volgende:
Te lang geleden aangemaakt? Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd je OP kan aanpassen, daarna moet een mod het doen.
pi_45582938
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:

[..]

Te lang geleden aangemaakt? Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd je OP kan aanpassen, daarna moet een mod het doen.
toch raar.. of het nou OP is of niet.. het blijft toch JOUW post..?
  maandag 22 januari 2007 @ 16:38:34 #20
71919 wonderer
pi_45583154
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

toch raar.. of het nou OP is of niet.. het blijft toch JOUW post..?
Ik heb de regels niet gemaakt...
pi_45583206
quote:
Op maandag 22 januari 2007 16:38 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik heb de regels niet gemaakt...
  maandag 22 januari 2007 @ 20:00:02 #22
159635 Spike1506
NullPointerException
pi_45584919
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:

[..]

Met de originele PSD was het mooier geworden (en het juiste lettertype ), maar dit kan ook natuurlijk

Wat betreft dat laatste, THANK GOD.
Hoezo niet? zou me juist leuk geleken hebben als ze iets gekregen hadden ..
  maandag 22 januari 2007 @ 20:14:20 #23
71919 wonderer
pi_45585028
quote:
Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Spike1506 het volgende:

[..]

Hoezo niet? zou me juist leuk geleken hebben als ze iets gekregen hadden ..
Cameron is zijn type helemaal niet. Ze doet dingen uit medeleven, compassie, zoals trouwen met iemand die toch al ten dode is opgeschreven. Ik denk niet dat House die betutteling nodig heeft. Ik zie eerlijk gezegd sowieso niet in waarom iemand van hem zou kunnen houden. Bewondering hebben voor, zeker, en ik denk dat dat Wilsons reden is.

House is net een chagrijnige beer. Je moet er wel respect voor hebben, maar wel vanaf een afstandje
pi_45593480
House mag dan wel "verbitterd" en afstandelijk zijn, maar hij heeft echt wel iets...

Even wat leuke foto's er tussendoor

And a last Beauty
pi_45593748
woo.. die laatste foto is gaaf zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')