Aaah.. tsja dat heb je wel ens..quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:42 schreef AnnaStesia het volgende:
Gisteren was een topaflevering.
Mijn oudste zoon(15) volgt de serie ook en moest een traantje laten![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:00 schreef wonderer het volgende:
Ik wil wel even een plaatje maken met DEEL3 erin hoor
Met de originele PSD was het mooier geworden (en het juiste lettertypequote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:00 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zoiets?![]()
Deze house aflevering word weer vet!
Valt me op dat de aflevering van volgende week ook al een prijs heeft gewonnen, net zoals een aflevering van paar weken terug die zelfs 2 prijzen gewonnen had!
Vind trouwens wel jammer dat Dr. House en Cameron niks met elkaar gekregen hebben
geen flauw idee.. foutje in t systeem?quote:Op maandag 22 januari 2007 07:34 schreef avotar het volgende:
Waarom kan ik m'n eigen OP niet aanpassen
Te lang geleden aangemaakt? Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd je OP kan aanpassen, daarna moet een mod het doen.quote:Op maandag 22 januari 2007 07:34 schreef avotar het volgende:
Waarom kan ik m'n eigen OP niet aanpassen
toch raar.. of het nou OP is of niet.. het blijft toch JOUW post..?quote:Op maandag 22 januari 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Te lang geleden aangemaakt? Ik geloof dat je maar een bepaalde tijd je OP kan aanpassen, daarna moet een mod het doen.
Ik heb de regels niet gemaakt...quote:Op maandag 22 januari 2007 16:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
toch raar.. of het nou OP is of niet.. het blijft toch JOUW post..?
Hoezo niet? zou me juist leuk geleken hebben als ze iets gekregen hadden ..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met de originele PSD was het mooier geworden (en het juiste lettertype), maar dit kan ook natuurlijk
Wat betreft dat laatste, THANK GOD.
Cameron is zijn type helemaal niet. Ze doet dingen uit medeleven, compassie, zoals trouwen met iemand die toch al ten dode is opgeschreven. Ik denk niet dat House die betutteling nodig heeft. Ik zie eerlijk gezegd sowieso niet in waarom iemand van hem zou kunnen houden. Bewondering hebben voor, zeker, en ik denk dat dat Wilsons reden is.quote:Op maandag 22 januari 2007 20:00 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Hoezo niet? zou me juist leuk geleken hebben als ze iets gekregen hadden ..
aah joh stel je niet aanquote:Op maandag 22 januari 2007 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Cameron is zijn type helemaal niet. Ze doet dingen uit medeleven, compassie, zoals trouwen met iemand die toch al ten dode is opgeschreven. Ik denk niet dat House die betutteling nodig heeft. Ik zie eerlijk gezegd sowieso niet in waarom iemand van hem zou kunnen houden. Bewondering hebben voor, zeker, en ik denk dat dat Wilsons reden is.
House is net een chagrijnige beer. Je moet er wel respect voor hebben, maar wel vanaf een afstandje
En ik vind van niet. So be itquote:Op dinsdag 23 januari 2007 13:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
aah joh stel je niet aan
T zou een leuk stel zijn
Laatst toevallig een stukje gezien.. hoe droog kun je zijnquote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:06 schreef RudyCarell het volgende:
Ik vond hem ook zo goed in Blackadder!
[afbeelding]
eensch!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 20:48 schreef fratsman het volgende:
Waar blijft die vervloekte DVD-box?!?!
Ik vind hem in Blackadder III als prince George nog veel sterker.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:11 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Laatst toevallig een stukje gezien.. hoe droog kun je zijn![]()
Dat kan niet, hij doet alsof hij lachtquote:
Nog maar 1½ uur, vind het nu al spannendquote:Op donderdag 25 januari 2007 16:13 schreef Herox het volgende:
[..]
Dat kan niet, hij doet alsof hij lacht![]()
Anyways vanavond weer een nieuwe HouseNu kunnen de Prison Break kijkers eens zien hoe geniaal House is
![]()
hmm hmm.. Alfredo! Cuddy's klusjesmanquote:Op vrijdag 26 januari 2007 19:14 schreef wonderer het volgende:
Welke aflevering was dit? Die Mexicaan die van het dak pleurt?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:57 schreef wonderer het volgende:
Vanavond eindelijk nieuwe aflevering Seizoen 3Kan niet wachten!
Wheheh. Best wel grappig die parodiequote:Op donderdag 1 februari 2007 23:04 schreef Rick_Dokkum het volgende:
Parodie op House: http://www.youtube.com/watch?v=_iCmluYaOyI
Wel wat flauw, maar er zitten wel leuke stukjes tussen.(en deze is vast al gepost, maja, I give it a shot
)
Was een zeer leuke aflevering weer. Hugh Laurie is geniaal.![]()
Ik heb hem vorige week vrijdag gehaald voor 55 euro..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:57 schreef Spike1506 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel die DVDbox gaat kosten! Wil die zeker hebben !!
wat een prijs.. omgquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week vrijdag gehaald voor 55 euro..
Wat is dat nou voor kut opmerking?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dan moet je gaan werken, kun je het betalen![]()
Sarcasme is niet aan je besteedtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kut opmerking?![]()
House M.D. - Seizoen 1 (6DVD)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet wachten tot de dvd-box uit isIk heb speciaal daarvoor de cadeaubonnen van kerst bewaard
Bij FreeRecordShop hebben ze hem al? ..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef Feya het volgende:
[..]
House M.D. - Seizoen 1 (6DVD)
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 08.02.2007
Nog 5 nachtjes slapen![]()
Ik heb em alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
40 euro bij de free record shop
iemand 'm al gekocht?
ik wil 'm bijzonder graag hebben, zit alleen zo te twijfelen, want heb het geld er eigenlijk niet voor momenteel..
En de pa van de Texas Chainsaw Massacer - The beginning. Ik was enigszins "disturbed" toen ik hem herkende...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef fratsman het volgende:
De pa van House is de Drill-Instructor uit Full Metal Jacket!![]()
"Even God couldn't miracle your ass over my obstacle. Get the fuck OFF my obstacle private Pile!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef fratsman het volgende:
De pa van House is de Drill-Instructor uit Full Metal Jacket!![]()
Ik had er in mijn filiaal 5... Wel vreemd dan, om welk filiaal gaat het?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mij de hele dag verheugd om de box vanhouse
te halen
kom ik bij de FRS
hadden ze maar 1 box ingekocht, en die was alweer verkocht(ik snap er niks van, het is een hitserie, wie wil die nou hebben
)
dus geen house voor mij
FRS in leiderdorp, in het winkelhofquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik had er in mijn filiaal 5... Wel vreemd dan, om welk filiaal gaat het?
Bij de mediamarkt lagen er miljardenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
overigens had de frs in leiden er wél voldoende, maarja, die cadeaubon hedie kon ik alleen maar in het winkelhof uitgeven
Je kunt hem toch (laten) bestellen bij de FRS? Of hebben ze dat inmiddels weer afgeschaft?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mij de hele dag verheugd om de box vanhouse
te halen
kom ik bij de FRS
hadden ze maar 1 box ingekocht, en die was alweer verkocht(ik snap er niks van, het is een hitserie, wie wil die nou hebben
)
dus geen house voor mij
bij de FRS 40 euroquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:24 schreef DuranK het volgende:
[..]
Bij de mediamarkt lagen er miljardenHeb er echter wel 55 euro voor betaald, oplichters
Maar ach, het kan me niet zoveel schelen eigenlijk
![]()
Oh, cash is altijd goedquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
mwa, daar heb ik niet eens zin in
je gaat er toch wel vanuit dat er meer dan 1 exemplaar beschikbaar is van een hitserie/film..?
dus ik haal 'm wel lekker ergens anders volgende week, heb op een vernuftige manier de cadeaubon voor cash ingewisseld. (althans, lief heeft dat gedaan)
pas maar op, want als je eenmaal begint wil je ze ook allemaal zien..... Tenminste die ervaring heb ikquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:18 schreef MissyMirjaM het volgende:
nou, hehe, dvd box is binnen
vanavond misschien een afleveringetje kijken
mwa, ik kan me wel redelijk beheersenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
pas maar op, want als je eenmaal begint wil je ze ook allemaal zien..... Tenminste die ervaring heb ik
te verslavend..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
mwa, ik kan me wel redelijk beheersen
het is dat ik zo moet werken, anders had ik er vanmiddag al 1 opgezet
22..quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:53 schreef Swetsenegger het volgende:
6 dvd's? eerste seizoen zijn toch maar iets van 10 afleveringen ofzo?
Echt welquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hier in nl zijn we toch al aan seizoen 2 bezig en seizoen 1 bestond echt niet uit 22 delen
Ja? Heeft sbs dan een aantal aflevering overgeslagen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:16 schreef DuranK het volgende:
[..]
Echt welLaatste aflevering van seizoen 1 is dat hij de man van zijn ex behandelt.
Voor zover ik weet, sloegen ze alleen aflevering vijf over omdat dat met kerst te maken had. Er is een tijdje geweest dat er twee afleveringen achter elkaar kwamen (op donderdag en vrijdag, meen ik) waardoor ze nogal snel door het seizoen heen gingen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja? Heeft sbs dan een aantal aflevering overgeslagen?
Dat is exact 2 keer gebeurt. Ik heb no way 22 aflevering gezien tot de aflevering dat hij de man van z'n ex behandeldequote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet, sloegen ze alleen aflevering vijf over omdat dat met kerst te maken had. Er is een tijdje geweest dat er twee afleveringen achter elkaar kwamen (op donderdag en vrijdag, meen ik) waardoor ze nogal snel door het seizoen heen gingen.
volgens mn vriendin zijn ze wel allemaal op tv geweest...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:35 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is exact 2 keer gebeurt. Ik heb no way 22 aflevering gezien tot de aflevering dat hij de man van z'n ex behandelde
Ik weet zeker dat ik ze op 1 na ofzo allemaal gezien moet hebben, maar ik kan me echt niet voorstellen (evenals mijn ega) dat ik er zoveel gezien heb.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:40 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mn vriendin zijn ze wel allemaal op tv geweest...
extra's interesseren me geen reet, die kijk je toch nooit.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het ook niet, ik heb geen enkele aflevering op SBS gezien. Maar ik volg dit topic wel en volgens mij is elke aflevering wel behandeld geweest.
De box is sowieso leuk om te hebben, met de extra's erbij enzo.
Ik vind de extra's bij de box een beetje matigjes eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 20:44 schreef wonderer het volgende:
Ik weet het ook niet, ik heb geen enkele aflevering op SBS gezien. Maar ik volg dit topic wel en volgens mij is elke aflevering wel behandeld geweest.
De box is sowieso leuk om te hebben, met de extra's erbij enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |