Ik heb hem vorige week vrijdag gehaald voor 55 euro..quote:Op vrijdag 2 februari 2007 06:57 schreef Spike1506 het volgende:
Ben benieuwd hoeveel die DVDbox gaat kosten! Wil die zeker hebben !!
wat een prijs.. omgquote:Op vrijdag 2 februari 2007 22:58 schreef DuranK het volgende:
[..]
Ik heb hem vorige week vrijdag gehaald voor 55 euro..
Wat is dat nou voor kut opmerking?quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:29 schreef DuranK het volgende:
[..]
Dan moet je gaan werken, kun je het betalen![]()
Sarcasme is niet aan je besteedtquote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor kut opmerking?![]()
House M.D. - Seizoen 1 (6DVD)quote:Op zaterdag 3 februari 2007 17:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet wachten tot de dvd-box uit isIk heb speciaal daarvoor de cadeaubonnen van kerst bewaard
Bij FreeRecordShop hebben ze hem al? ..quote:Op zaterdag 3 februari 2007 20:01 schreef Feya het volgende:
[..]
House M.D. - Seizoen 1 (6DVD)
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 08.02.2007
Nog 5 nachtjes slapen![]()
Ik heb em alquote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:09 schreef MissyMirjaM het volgende:
40 euro bij de free record shop
iemand 'm al gekocht?
ik wil 'm bijzonder graag hebben, zit alleen zo te twijfelen, want heb het geld er eigenlijk niet voor momenteel..
En de pa van de Texas Chainsaw Massacer - The beginning. Ik was enigszins "disturbed" toen ik hem herkende...quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef fratsman het volgende:
De pa van House is de Drill-Instructor uit Full Metal Jacket!![]()
"Even God couldn't miracle your ass over my obstacle. Get the fuck OFF my obstacle private Pile!"quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef fratsman het volgende:
De pa van House is de Drill-Instructor uit Full Metal Jacket!![]()
Ik had er in mijn filiaal 5... Wel vreemd dan, om welk filiaal gaat het?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 20:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik mij de hele dag verheugd om de box vanhouse
te halen
kom ik bij de FRS
hadden ze maar 1 box ingekocht, en die was alweer verkocht(ik snap er niks van, het is een hitserie, wie wil die nou hebben
)
dus geen house voor mij
FRS in leiderdorp, in het winkelhofquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:10 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik had er in mijn filiaal 5... Wel vreemd dan, om welk filiaal gaat het?
Bij de mediamarkt lagen er miljardenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
overigens had de frs in leiden er wél voldoende, maarja, die cadeaubon hedie kon ik alleen maar in het winkelhof uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |