abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:23:47 #26
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65540412
Net5 en SBS starten reclame-overdosis

AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...

Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...

Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."

Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...

Hoe kut is dat..!!??
  donderdag 29 januari 2009 @ 19:45:35 #27
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65541339
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 19:23 schreef AnnaStesia het volgende:

AMSTERDAM - Net5 en SBS 6 willen graag een groter bereik voor de reclames en gaan series als House en The Mentalist om de vijf tot zeven minuten onderbreken voor reclameblokken van drie minuten...

Dit kan dankzij de nieuwe mediawet waardoor de reclameregels zijn verruimd, meldt mediacourant.nl. De zenders hopen hierdoor echter géén kijkers te verliezen...

Een zegsman zegt: "We gaan nu een proefperiode in waarin we gaan onderzoeken hoe we deze verruiming optimaal voor de adverteerders kunnen benutten, uiteraard zonder daarbij de kijker uit het oog te verliezen."

Deze nieuwe manier reclame maken is voorlopig alleen merkbaar op de donderdagavond van SBS 6 (House en The Mentalist) en de zondagavond van NET 5 (The Ghost Whisperer). Mocht de maatregel goed werken, dan bestaat de gemiddelde kijkavond in de toekomst dus voor een groot deel uit plaspauzes...

Hoe kut is dat..!!??

Moeten ze vooral doen. Dan gaan mensen nog minder tv kijken en meer internetten. M.a.w. DOWNLOADEN!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65545948
quote:

Hoe kut is dat..!!??
wat een kutzooi.. reden om niet meer te kijken..
ik wacht wel op de dvd dan..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_65547619
quote:

Hoe kut is dat..!!??
En het is zo irritant want je raakt niet meer in het verhaal ook.
In Australie doen ze dit al een paar jaar en inderdaad, je gaat kopen of downloaden om lekker afleveringen achter elkaar te kijken.

House is een leuke serie trouwens, heb het helaas gemist vanavond.
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:43:48 #30
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_65548888
House Wilson
Ik vond deze aflevering eindelijk weer eens ouderwets leuk
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:46:38 #31
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_65549017
"Mmm bop..!"
Erg leuke aflevering, House en Wilson op hun roadtrip was erg lachen.
The Police 08-06-2008
pi_65550810
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:43 schreef AnnaStesia het volgende:
House Wilson
ik ook.. geweldige aflevering..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_65554050
K heb em nog niet gezien

Opgenomen ...

(lekker handig.. gewoon de reclames doorspoelen)
  vrijdag 30 januari 2009 @ 09:07:22 #34
107652 Quincy5
Back to the future
pi_65556225
quote:
House Wilson
Volledig mee eens.

Wat betreft die reclame: ik kijk zowel House als Ghost Whisperer ( ze beginnen zondag weer met nieuwe afleveringen) en ga dus maar kijken of ik mijn tv-kaart aan de gang kan krijgen. Anders idd downloaden
Denk dat dit ze veel kijkers gaat kosten.
www.bttf.com
I hate mornings
  vrijdag 30 januari 2009 @ 19:46:19 #35
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65577094
quote:
House Wilson
Ja dit was een heerlijke aflevering.

Wilson en House zijn weer vriendjes!

Dat kinderlijk lieve gedrag van House op het eind. Dat vond ik zo ontroerend. Dat ze samen gingen eten en tegen Wilson zei dat zijn vader dood is.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:46:11 #36
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65726116
Ik kom normaal alleen in het USA-topic, maar een kleine correctie voor de OP:
quote:
De serie ontving bovendien diverse prijzen, waaronder een Emmy Award en een Golden Globe voor hoofdrolspeler Hugh Laurie (bekend van o.a. Blackadder en Sense and Sensibility).
Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:22:19 #37
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_65729190
Heeft iemand een verklaring waarom sinds gister SBS6 geen House op dinsdag meer uitzend maar dat RTL 5 dat nu doet? Ik al vloeken toen ik zag dat op SBS geen aflevering meer kwam, later zag ik gelukkig dat op RTL nog wel een aflevering kwam...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  woensdag 4 februari 2009 @ 18:50:39 #38
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65740538
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:22 schreef CybPraetorian het volgende:
Heeft iemand een verklaring waarom sinds gister SBS6 geen House op dinsdag meer uitzend maar dat RTL 5 dat nu doet? Ik al vloeken toen ik zag dat op SBS geen aflevering meer kwam, later zag ik gelukkig dat op RTL nog wel een aflevering kwam...
Geen idee.
Dacht dat RTL en SBS mekaars concurrenten waren?
Waarom geeft SBS een hitserie aan RTL?
Het is het enige wat ik op die ballenzender volg en misschien houdt dat ook op als die reclames me niet bevallen!
pi_65745778
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:46 schreef TNA het volgende:
Ik kom normaal alleen in het USA-topic, maar een kleine correctie voor de OP:
[..]

Hugh Laurie heeft nooit een Emmy gewonnen, maar is alleen genomineerd.
Ik dacht de emmy als beste serie en de GG voor Hugh
pi_65777192
Donderdag 5 februari, 20.30 uur: Lucky Thirteen
Thirteen brengt haar one-night-stand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gekregen. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren. (Seizoen 5, aflevering 5)
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:43:51 #41
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_65777547
ohja vanavond voor het eerste elke paar minuten reclame bah, ben benieuwd of ik niet weg zap...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:53:12 #42
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65777873
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:43 schreef CybPraetorian het volgende:
ohja vanavond voor het eerste elke paar minuten reclame bah, ben benieuwd of ik niet weg zap...
Vraag me af hoe de kijkcijfers zullen zijn.
Vorige week had de aflevering een hoge score qua aantal kijkers.
pi_65779233
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag 5 februari, 20.30 uur: Lucky Thirteen
Thirteen brengt haar one-night-stand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gekregen. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren. (Seizoen 5, aflevering 5)
Ghehehehe... inmiddels is Thirteen een man geworden op tvgids.nl :
quote:
ziekenhuisserie

Thirteen brengt zijn onenightstand naar het ziekenhuis nadat ze een aanval heeft gehad. De vrouw bekent echter dat ze Thirteen versiert ( ) heeft om in contact te komen met House. Ze wil dat hij haar onderzoekt. Ondertussen betaalt House Lucas nog steeds om Wilson te bespioneren
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_65780675
Die reclameblokken
  donderdag 5 februari 2009 @ 21:11:09 #45
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_65780718
Ik word helemaal raar van al die reclame .
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_65780719
tyfus reclame..
pi_65780904
en weer 5 mins later
pi_65780977
Ik kan gewoon in het ene blok de waterkoker aanzetten, in het andere blok de thee inschenken, en in het volgende blok het zakje eruit halen
pi_65781022
echt héél vervelend!
Saartje
pi_65781049
Mailtje sturen naar info@sbs.nl dat je het er niet mee eens bent!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')