Game on!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:35 schreef Psych-case het volgende:
Noooohooooooooooooooooooo ik heb tijdens mijn vakantie House op zijn Spaans gekeken en ze lopen daar vooruit en nu weet ik al het e.e.a. want ik kon gewoon niet wegzappen.....
Foutje in de eerste alinea. Seizoen 4 is in Amerikanet afgerond.quote:een absolute kijkcijferhit en is in Amerika al aan het derde seizoen toe.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 01:29 schreef Mirre het volgende:
[..]
Foutje in de eerste alinea. Seizoen 4 is in Amerikanet afgerond.
Eh? Ik zocht even waar er stond wanneer de afleveringen van seizoen 4 weer worden uitgezonden... die laatste zin vond ik een beetje maf.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Op tv!
Eind 2007 komt House zowel op dinsdag- als op donderdagavond op TV. De vorige seizoenen zullen herhaald worden tot voorjaar 2008. Dan komen de seizoenen voor seizoen 4!
ik hoop ook dat ie gauw in Nederland uit zal komen.. maar dat zal nog wel ff duren.. alles zal wel eerst uitgezonden moeten worden..quote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Eh? Ik zocht even waar er stond wanneer de afleveringen van seizoen 4 weer worden uitgezonden... die laatste zin vond ik een beetje maf..
Op Amazon zag ik net dat seizoen 4 daar op 19 augustus uitkomt. Die zal ik dan of zelf bestellen of m'n vriendin laten meenemen uit de VS voor de feestdagen. Afgelopen jaar kreeg ik daar de seizoen 3 box.
Daar ben ik ook bang voor ja....quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:52 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
ik hoop ook dat ie gauw in Nederland uit zal komen.. maar dat zal nog wel ff duren.. alles zal wel eerst uitgezonden moeten worden..
Eens.. was een oude opquote:Op dinsdag 10 juni 2008 06:42 schreef OMG het volgende:
[..]
Eh? Ik zocht even waar er stond wanneer de afleveringen van seizoen 4 weer worden uitgezonden... die laatste zin vond ik een beetje maf..
Op Amazon zag ik net dat seizoen 4 daar op 19 augustus uitkomt. Die zal ik dan of zelf bestellen of m'n vriendin laten meenemen uit de VS voor de feestdagen. Afgelopen jaar kreeg ik daar de seizoen 3 box.
Ach ja het is belangrijk dat weer allemaal verder kunnen posten.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:19 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Eens.. was een oude op
moet nog ff paar dingen aanpassen.. komt er allemaal aan.. rustig
gelukkig is het al bijna 11 september..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:25 schreef Psych-case het volgende:
Vanaf 11 september kun je elke donderdag op SBS 6 kijken naar de laatste acht nieuwe afleveringen van seizoen 4 van House.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pessimist!quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:04 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
gelukkig is het al bijna 11 september..
Fok deed fuck?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:47 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm ik dacht dat ik dat net gepost had!... kut fok.. toen liep ie vast..
In ieder geval..
DAAR IS HET GOEDE NIEUWS!!!![]()
![]()
Dat deed ie inderdaad je.. fuckker de fok!quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:56 schreef Psych-case het volgende:
[..]
Fok deed fuck?![]()
Lullig grapje I know!
Welcome by the Clubquote:Op donderdag 17 juli 2008 11:24 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik volg nu House op DVD. Moet nog 2 afleveringen van seizoen 1 en dan door met seizoen 2. Maar man, wat een humor heeft die vent. Vooral de scenes met hem en CuddyEn dan dat Cameron alleen terugkomt als hij met haar date..en die date die vervolgens niet echt leuk is..ik had zowaar te doen met Cameron, die ik naast Cuddy en House eigenlijk het leukste karakter vind. Foreman en Chase hebben een beetje weinig invulling, niet echt goede humor..maar ik ben verslaafd
Welkom!quote:Op donderdag 17 juli 2008 11:24 schreef Wiiperdiipii het volgende:
Ik volg nu House op DVD. Moet nog 2 afleveringen van seizoen 1 en dan door met seizoen 2. Maar man, wat een humor heeft die vent. Vooral de scenes met hem en CuddyEn dan dat Cameron alleen terugkomt als hij met haar date..en die date die vervolgens niet echt leuk is..ik had zowaar te doen met Cameron, die ik naast Cuddy en House eigenlijk het leukste karakter vind. Foreman en Chase hebben een beetje weinig invulling, niet echt goede humor..maar ik ben verslaafd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |