Vooral dat laatstequote:Op zaterdag 14 april 2007 00:41 schreef Xcalibur het volgende:
ah, een nieuw deel
die lach van House stond ik ook even van te kijken idd... het is dat m'n vriendin d'r op reageerde, anders dacht ik dat ik het zelf bedacht had...
Gail/Amy/whatever zag er echt uit als 15 ofzo, terwijl ze een jaar ouder is dan ik... bizar
Wel lekker ding trouwens
quote:Op zondag 15 april 2007 17:06 schreef avotar het volgende:
hey .. een nieuwe..
Sneaky hoorquote:Op zondag 15 april 2007 23:19 schreef AnnaStesia het volgende:
Weer gevonden (TVP dus)
quote:Op woensdag 18 april 2007 12:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Donderdag, 20.30 uur SBS6
Clueless
House gelooft dat een vrouw haar man probeert te vermoorden. Hij gaat op zoek naar bewijs om zijn verdenkingen kracht bij te zetten. Wilson trekt in bij House na de scheiding van zijn vrouw. Hij komt er achter dat Wilson een fantastische kok is.
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef winterapfel het volgende:
[..]
uhuh
dattie iets koopt voor d'r.. maar niet door heeft hoe bot dat is of zo![]()
Wat hij zegtquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef Argento het volgende:
[..]
Daarin klinkt de suggestie dat House onbedoeld bot is, maar dat lijkt me niet het geval. De heer House is de personificatie van lompheid. En dat weet hij niet alleen, hij doet er zelfs zn best op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |